poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-09-04 23:41 | Awaria laptopa - gwarancja | CRAY |
Witam, Ponad rok temu zakupiłem na firmę laptopa firmy Acer który dziś przestał działać, porostu się nie włącza. W dokumentach jest napisane ze gwarancja trwa 12 m-cy. Czy można jednak reklamować sprzęt ze względu na niezgodność towaru z umowa? Czy zasady gwarancji itp są takie same przy sprzedaży osobą fizycznym i firmą (na fakturę vat)? Pozdrawiam |
2007-09-05 00:54 | Re: Awaria laptopa - gwarancja | PlaMa |
CRAY pisze: > Ponad rok temu zakupiłem na firmę > Czy można jednak reklamować sprzęt ze względu na niezgodność > towaru z umowa? Nie. Masz jakąś rękojmie jeszcze chyba... pozdrawiam. PlaMa |
||
2007-09-05 10:44 | Re: Awaria laptopa - gwarancja | gasper |
Użytkownik "PlaMa" news:fbknmu$5p6$1@inews.gazeta.pl... > CRAY pisze: > >> Ponad rok temu zakupiłem na firmę > >> Czy można jednak reklamować sprzęt ze względu na niezgodność towaru z umowa? > > Nie. Masz jakąś rękojmie jeszcze chyba... nie ma już |
||
2007-09-05 11:05 | Re: Awaria laptopa - gwarancja | Krzysiek |
Użytkownik "gasper" news:fblq8u$945$1@inews.gazeta.pl... > Użytkownik "PlaMa" > news:fbknmu$5p6$1@inews.gazeta.pl... >> CRAY pisze: >> >>> Ponad rok temu zakupiłem na firmę >> >>> Czy można jednak reklamować sprzęt ze względu na niezgodność towaru z >>> umowa? >> >> Nie. Masz jakąś rękojmie jeszcze chyba... > > nie ma już witam! JEST - art.556 kodeksu cywilnego i następne, oczywiście na papierze, bo w praktyce odnośnie sprawy pytającego upłynęły już terminy na skorzystanie z uprawnień z tytułu rękojmi - rok od daty wydania rzeczy - art.568kc pzdr k |
||
2007-09-05 11:18 | Re: Awaria laptopa - gwarancja | gasper |
Użytkownik "Krzysiek" news:fblr1c$66p$1@atlantis.news.tpi.pl... >> nie ma już > > witam! > > JEST - art.556 kodeksu cywilnego i następne, oczywiście na papierze, bo w > praktyce odnośnie sprawy pytającego upłynęły już terminy na skorzystanie z > uprawnień z tytułu rękojmi - rok od daty wydania rzeczy - art.568kc to własnie miałem na myśli pisząc, że nie ma już :-) |
||
2007-09-05 12:39 | Re: Awaria laptopa - gwarancja | PlaMa |
gasper pisze: >>> nie ma już >> JEST - art.556 kodeksu cywilnego i następne, oczywiście na papierze, >> bo w praktyce odnośnie sprawy pytającego upłynęły już terminy na >> skorzystanie z uprawnień z tytułu rękojmi - rok od daty wydania rzeczy >> - art.568kc > to własnie miałem na myśli pisząc, że nie ma już :-) No to pupa blada... wole byc sobie prywatnym konsumentem.. .zawsze ma się te 2 lata xD pozdrawiam. Plama |
||
2007-09-05 13:33 | Re: Awaria laptopa - gwarancja | gasper |
Użytkownik "PlaMa" news:fbm10n$7d1$1@inews.gazeta.pl... > No to pupa blada... wole byc sobie prywatnym konsumentem.. .zawsze ma się te 2 > lata xD > tylko, że po pół roku od zakupu to Ty musisz udowodnić, że z chwilą sprzedaży towar był niezgodny z umową Pozdrawiam |
||
2007-09-05 13:36 | Re: Awaria laptopa - gwarancja | Liwiusz |
gasper pisze: > Użytkownik "PlaMa" > news:fbm10n$7d1$1@inews.gazeta.pl... > >> No to pupa blada... wole byc sobie prywatnym konsumentem.. .zawsze ma >> się te 2 lata xD >> > tylko, że po pół roku od zakupu to Ty musisz udowodnić, że z chwilą > sprzedaży towar był niezgodny z umową Tylko w razie sporu. Poza tym można niekiedy liczyć na przekroczenie terminu odpowiedzi na reklamację i jej uznanie z mocy prawa. -- Pozdrawiam! Liwiusz www.liwiusz.republika.pl Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekukcji => http://www.kwm.net.pl |
||
2007-09-10 23:02 | Re: Awaria laptopa - gwarancja | Markus Sprungk |
Liwiusz napisał(a): > Tylko w razie sporu. Typujesz, że sprzedawca będzie na tyle głupi, że będzie działał na swoją niekorzyść? > Poza tym można niekiedy liczyć na przekroczenie terminu odpowiedzi na > reklamację i jej uznanie z mocy prawa. Marne szanse. -- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098 |
||
2007-09-18 04:19 | Re: Awaria laptopa - gwarancja | Marcin Debowski |
Dnia 10.09.2007 Markus Sprungk >> Poza tym można niekiedy liczyć na przekroczenie terminu odpowiedzi na >> reklamację i jej uznanie z mocy prawa. > Marne szanse. Sądząc z tego co tu i na pl.misc.konsumenci szukajacy pomocy zwykle piszą, szanse są i to spore. Znaczacy odsetek pytań dotyczy tego co nalezy zrobic jak ów termin sprzedawca przekroczył. -- Marcin |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
[1/2OT] ubezpieczenie laptopa - gdzie? |
Gonzo | 2006-01-09 23:37 |
Kupno laptopa uzywanego |
morti | 2006-04-05 10:51 |
Kupno laptopa uzywanego |
morti | 2006-04-05 10:51 |
kupiłem, gwarancja, dostałem nowe, gwarancja 2x - moge dostac pieniadze od reki? |
Marx | 2006-09-08 16:29 |
Uzywane auto od dilera -awaria |
Philipek | 2006-10-12 13:33 |
Gwarancja czy gwarancja + rachunek jest podstawą |
Iluminat | 2006-11-07 13:52 |
serwis nie chce oddać laptopa |
Bartosz Kowalski | 2006-12-06 21:58 |
reklamacja laptopa |
Wasyl | 2007-03-30 12:57 |
zwrot laptopa |
Kunio | 2007-07-13 13:21 |
awaria komputera i warunki gwarancji |
Przemek | 2007-07-19 09:38 |