poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2010-08-12 17:32 | brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie | LUKAS |
Witam Kupilem klimatyzacje w Cast. i popsula sie, zle dmucha Poszedlem do Castoramy z gw. i FV zakupu, gwarancja jest fimry xxx , kotra dostarcza klime dla Castoramy i napisane jest w niej , ze usterke usuną w ciagu 14 dni od daty wplyniecia do nich reklamacji, nie wiem tylko ile dni ma castorama na to, ale sadze, ze tez 14 lub 30 , nie wiem gdzie to szukac.. Olali mnie totalnie, dostalem tylko maila( po tym jak im zanioslem papiery) , ze reklamacje przyjęto. potem dzownil do mnie ktos z firmy serwisujacej te klimatyzatory i zapytal o uprawnienia osoby montujacej i to wszytsko , powiedzieli, ze beda w kontakcie. Kontaktu zero , minelo 20 dni Chce, aby mi zwrócili pieniadze. Klime zakladala mi osoba ze wszytskim uprawnieniami, mam podbite wszystko Poradzcie jak to zrobic, nie chce naprawy , chce zwrot pieniędzy. |
2010-08-13 10:24 | Re: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie | Gotfryd Smolik news |
On Thu, 12 Aug 2010, LUKAS wrote: > Poradzcie jak to zrobic, nie chce naprawy , chce zwrot pieniędzy. Akurat to nie wydaje się oczywiste. Mają obowiązek doprowadzić do sprawności. Jeszcze napisz na jakiej podstawie reklamowałeś. pzdr, Gotfryd |
||
2010-08-13 10:37 | Re: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie | LUKAS |
Reklamowalem na podstawie, tego, iz urządzenie jest niesprawne, nie dziala tak jak powinno, temperatura nadmuchu jest o wiele za wysoka. Przyjeli reklamacje i cisza, przeciez nie moge czekac miesiac na ich reakcje, a z tego co wiem przepisy chyba mowia cos o tym, ze jesli nie w ciagu xx dni nie podejma naprawy , nie sa w stanie lub sa tez inne czynniki , ktore uniemozliwiajaj naprawe to powinni oddac kase...poza tym zero reakcji z ich strony , cisza jak makiem zasila Użytkownik "Gotfryd Smolik news" wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1008131023190.1192@quad... > On Thu, 12 Aug 2010, LUKAS wrote: > >> Poradzcie jak to zrobic, nie chce naprawy , chce zwrot pieniędzy. > > Akurat to nie wydaje się oczywiste. > Mają obowiązek doprowadzić do sprawności. > Jeszcze napisz na jakiej podstawie reklamowałeś. > > pzdr, Gotfryd |
||
2010-08-13 10:40 | Re: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie | Liwiusz |
LUKAS pisze: > reakcje, a z tego co wiem przepisy chyba mowia cos o tym, ze jesli nie w > ciagu xx dni nie podejma naprawy , nie sa w stanie lub sa tez inne czynniki > , ktore uniemozliwiajaj naprawe to powinni oddac kase...poza tym zero Nie ma takiego przepisu. -- Liwiusz |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Czas reakcji Prokuratury Okregowej |
McANdy | 2005-11-24 13:46 |
postepowanie w przypadku braku reakcji na reklamcje?? |
Joanna | 2005-12-29 22:07 |
Termin naprawy gwarancyjnej. |
Sławek \(onet\) | 2006-08-23 14:21 |
Czas reakcji na odrzuconą reklamacj |
RS | 2007-05-13 12:17 |
Nieudolne naprawy dachu |
Człowiek | 2007-10-03 09:41 |
Nieudolne naprawy dachu |
Człowiek | 2007-10-03 21:30 |
wylewająca kanalizacja burzowa i brak reakcji gminnych urzędników |
KS | 2008-03-20 21:02 |
Plagiat - brak reakcji prawdziwego autora |
FatMan | 2008-05-07 08:58 |
czas trwania naprawy |
Marcin | 2008-09-13 16:39 |
czas naprawy |
toolpusher | 2009-09-20 23:54 |