poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2009-09-20 23:54 | czas naprawy | toolpusher |
Witam, Oddałem pendrive'a na gwarancji do sklepu w którym go kupiłem (oni odesłali do producenta). Czekam już miesiąc. Czy prawo reguluje jakoś czas naprawy w którym gwarant czyli w tym wypadku musi dotrzymac?. Producent daje dożywotnią gwarancję. Sklep tylko fakturę. Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie??? -- Pozdrawiam Piotr Klęba |
2009-09-20 23:56 | Re: czas naprawy | witek |
toolpusher wrote: > Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie??? > 14 dni jest na uznanie bądż nie reklamacji. W twoim przypadku sklep reklamację uznał a teraz "naprawia". Czas naprawiania nie jest określony. |
||
2009-09-21 00:02 | Re: czas naprawy | toolpusher |
> Czas naprawiania nie jest określony. Tego się własnie obawiałem. Dziwne trochę bo można naprawę ciągnąc miesiącami i ja jako właściciel nic nie mogę zrobić. -- Pozdrawiam Piotr Klęba |
||
2009-09-21 00:04 | Re: czas naprawy | Liwiusz |
witek pisze: > toolpusher wrote: > >> Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie??? >> > > 14 dni jest na uznanie bądż nie reklamacji. W twoim przypadku sklep > reklamację uznał a teraz "naprawia". Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację. > Czas naprawiania nie jest określony. Co nie znaczy, że jest nieskończony. Najlepiej jednak żądać nie naprawy, tylko wymiany. Wtedy sytuacja jest o wiele klarowniejsza i nikt nie będzie ściemniał z 3-miesięczną naprawą. -- Liwiusz |
||
2009-09-21 00:17 | Re: czas naprawy | toolpusher |
> Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację. Reklamacja uznana ponad 3 tygodnie temu a sprzętu brak. Dystrybutor jeszcze "nie dosłał". Żądać wymiany mogę. Na jakiej podstawie? Niezgodności z umową?? -- Pozdrawiam Piotr Klęba |
||
2009-09-21 09:25 | Re: czas naprawy | piotrek |
Użytkownik " toolpusher" news:h969lu$ort$1@news.onet.pl... >> Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację. > > Reklamacja uznana ponad 3 tygodnie temu a sprzętu brak. Dystrybutor > jeszcze "nie dosłał". > Żądać wymiany mogę. Na jakiej podstawie? Niezgodności z umową?? Jak reklamowałem Kingstona (ale dobrej klasy) to mi wymienili na nowy - trwało to z 2-3 tygodnie |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Przekroczenie terminu naprawy gwarancyjnej |
Rysio29 | 2005-12-21 11:08 |
Gwarancja/Rękojma naprawy pogwaranyjnej |
Loncula | 2006-06-15 14:16 |
Termin naprawy gwarancyjnej. |
Sławek \(onet\) | 2006-08-23 14:21 |
[pilne]odmowa naprawy co dalej? |
xyz | 2007-01-15 22:05 |
Nieudolne naprawy dachu |
Człowiek | 2007-10-03 09:41 |
Nieudolne naprawy dachu |
Człowiek | 2007-10-03 21:30 |
naprawa odplatna w serwisie a czas naprawy |
szerszen | 2007-11-23 12:47 |
Reklamacja naprawy auta |
J/\\cek | 2008-02-26 18:44 |
czas trwania naprawy |
Marcin | 2008-09-13 16:39 |
Rękojmia a wykonawca naprawy |
jQ | 2009-07-15 11:34 |