poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-01-25 21:01 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek O |
> Prosba: nie dywagujmy o dochodzeniu przed sadem i egzekwowania roszczen > rzedu kilkudziesieciu zlotych. Czasami nawet mniej niz kilkudziesieciu... czasami doslownie kilku zloty.. Bardziej chodzi o to, ze te klilka zloty w skali globalnej (pomnozone przez ilosc osob ktorym zostaly zabrane) daje spora sumke co mnie strasznie denerwuje. Mam nadzieje ze nie bedzie nikt musial interweniowac w sadzie w tej sprawie (co byloby faktycznie bezsensem). Mam nadzieje, ze otrzymane tu informacje pomoga innym uzytkownikom plusa skutecznie wyegzekwowac swoje naleznosci. -- Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO -> http://usenet.pomocprawna.info |
2006-01-25 21:19 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | szomiz |
Użytkownik "Arek O" news:dr8id1$o0a$1@opal.futuro.pl... > To moze rzuce troche swiatla na ta sprawe. W przypadku Samych swoich i Simplusa > faktycznie moga sie pojawic problemy jednak kupujac MIXa podpisuje sie > tradycyjna umowe z danymi osobowymi i wszystkimi innymi potrzebnymi > informacjami. > W moim przypadku jest to MIX, co oznacza, ze podpisalem umowe na swiadzczenie > "jakichstam" uslug i teraz Polkomtel powienien - przynajmniej z zalozenia - > wywiazywac sie z tej umowy. > A co w takim razie poradzic niezarejestrowanym uzytkownikom pre-paida...? Wroc. Patrzylem w stara ustawe. W nowej przy reklamacjach mowia juz o uzytkowniku a nie abonencie. Co nie zmienia jednak faktu, iz prawo do otrzymania szczegolowego wykazu wykonanych uslug telekomunikacyjnych (uzasadniajacych reklamacje) przysluguje jeno abonentom. Te pre-paidy to jedna wielka czarna dziura - caly ten biznes dziala na podstawie Art.56.5. Ustawy z pominieciem "w szczegolnosci". Wiec dalej twierdze ze podpisywanie umow na pre-paidy bylo by dla ich uzytkownikow korzystniejsze :-) sz. |
||
2006-01-26 01:52 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek |
Użytkownik szomiz napisał: > Wroc. Patrzylem w stara ustawe. W nowej przy reklamacjach mowia juz o > uzytkowniku a nie abonencie. Co nie zmienia jednak faktu, iz prawo do > otrzymania szczegolowego wykazu wykonanych uslug telekomunikacyjnych > (uzasadniajacych reklamacje) przysluguje jeno abonentom. Tu trochę zamieszałeś. Abonent ma prawo do DARMOWEGO szczegółowego rachunku nawet jeżeli okaże się, że abonent nie miał racji. > Te pre-paidy to jedna wielka czarna dziura - caly ten biznes dziala na > podstawie Art.56.5. Ustawy z pominieciem "w szczegolnosci". Wiec dalej > twierdze ze podpisywanie umow na pre-paidy bylo by dla ich uzytkownikow > korzystniejsze :-) Nie widzę tu żadnej czarnej dziury. Ktoś wziął pieniądze na poczet wykonania jakichś usług i ich nie wykonał a pieniądze sobie przywłaszczył. W normalnym kraju Polkomtel byłbym już bankrutem, zarząd siedział w więzieniu albo co najmniej pod dworcem prosząc o datek na suchą bułkę, a majątek operatora przejmowałaby konkurencja, która uznałaby wszelkie reklamacje dawnych klientów. Niestety żyjemy w Polsce i bardzo jestem ciekawy jak to się skończy. pozdrawiam Arek -- www.eteria.net |
||
2006-01-26 07:49 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | lkuziem |
> W ciagu ostatnich kilku dni firma Plus ma dos spore klopoty z > opanowaniem usterki > platformy pre-paid (Simplus, PlusMIX i Sami Swoi). Problem polega na > niezasadnym > obciazaniu konta. Ja osobiscie w ciagu 2 dni stracilem 23 zl nie > wykonujac przy tym > zadnych polaczen, wysylajac kilka SMSow. Wszyscy(sic!) moi znajomi > korzystajacy > z tej platformy maja dokladnie ten sam klopot. Konta "wyczyszczone" do > zera (lub > nawet ponizej zera), brak mozliwosci wykonywania polaczen, w przypadku > doladowania konta znowu srodki sa "wysysane"... Co robic w takim > wypadku? Sam > Polkomtel tlumaczy sie ze to nie ich wina tylko firmy obslugujacej ta > platforme i ze > oni sami nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci. Co w takim razie zwykly > szary > zjadacz chleba moze zrobic? Bardzo prosze o (powazne) sugestie. no, gula mi sie podnosi jak cos takiego czytam. Cholera jasna, wydaje mi sie ze jest kilka urzedow ktore sie tym powinno zajac, a ku... nie zajmuja. Gula mi sie nie podnosi na ciebie, tylko na polkomtel. Zadzwon i zapytaj sie na czyje konto ida pieniadze z zaplacenia prepaida. Zreszta, to polkomtel swiadczy usluge i oni sa odpowiedzialni, a jeszcze jak pieniadze splywaja na ich konto to nie ma o czym gadac. ale mi sie cisnienie podnioslo, takie kur... glupoty wciskac ludziom. Chamstwo w zywe oczy. pozdrawiam Łukasz Kuźma --------------------- ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy. ---------------------------------------------------- III Międzynarodowy Zlot Morsów Mielno - Pogodoodporni 2006! Już 29 stycznia w Mielnie - Kibicuj śmiałkom i zostań pogodoodporny! Konkursy z cennymi nagrodami i dobrą zabawę zapewnia Actimel: http://klik.wp.pl/?adr=www.pogodoodporni.pl&sid=643 -- Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.prawo |
||
2006-01-26 11:11 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek O |
Zastanawia mnie jeszcze jedno. Przeczytalem sobie regulamin swiadczenia uslug w Polkomtel. (dostepny pod http://sklep.plusgsm.pl/sklep/aktywacje/ mixplus_regulamin_from_link.jsp). Ciekawi mnie jak interpretowac § 5. p.6 -" POLKOMTEL świadczy usługi w zakresie istniejących możliwości technicznych." - niezle sie zabezpieczyli przed takimi wpadkami jakie teraz maja no nie? -- Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO -> http://usenet.pomocprawna.info |
||
2006-01-26 11:25 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | lkuziem |
> Ciekawi mnie jak interpretowac § 5. p.6 -" POLKOMTEL świadczy usługi w > zakresie > istniejących możliwości technicznych." - niezle sie zabezpieczyli przed > takimi > wpadkami jakie teraz maja no nie? eeee.. nieeee... Istniejace mozliwosci techniczne nie moga byc przyczyna zawyzania rachunkow czy "kradzenia" ich z prepaidow. To kresla tylko jaki standard jest uzywany do transmisji, a to znowuz definiuje mozliwosci i niemozliwosci danej sieci. Sposob naliczania o tyle jest zwiazany ze standardem, ze pokazuje jakie sa sposoby naliczania, ale wybor i ksiegowanie ich zalezy od operatora i nie mozna sie powolywac na to ze standard pozwala"krasc" ;)). Łukasz Kuźma --------------------- ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy. ---------------------------------------------------- Anja Garbarek, córka Jana Garbarka. Briefly Shaking, 4 album artystki jest najbardziej pomysłowym i śmiałym jej projektem. Pełna kontrastów płyta już w sklepach! http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fgarbarek.html &sid=638 -- Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.prawo |
||
2006-01-26 11:55 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Marcin_Żyła |
Arek wrote: > Użytkownik szomiz napisał: > >> Wroc. Patrzylem w stara ustawe. W nowej przy reklamacjach mowia juz o >> uzytkowniku a nie abonencie. Co nie zmienia jednak faktu, iz prawo do >> otrzymania szczegolowego wykazu wykonanych uslug telekomunikacyjnych >> (uzasadniajacych reklamacje) przysluguje jeno abonentom. > > > Tu trochę zamieszałeś. Abonent ma prawo do DARMOWEGO szczegółowego > rachunku nawet jeżeli okaże się, że abonent nie miał racji. > >> Te pre-paidy to jedna wielka czarna dziura - caly ten biznes dziala na >> podstawie Art.56.5. Ustawy z pominieciem "w szczegolnosci". Wiec dalej >> twierdze ze podpisywanie umow na pre-paidy bylo by dla ich uzytkownikow >> korzystniejsze :-) > > > Nie widzę tu żadnej czarnej dziury. Ktoś wziął pieniądze na poczet > wykonania jakichś usług i ich nie wykonał a pieniądze sobie przywłaszczył. > W normalnym kraju Polkomtel byłbym już bankrutem, zarząd siedział w > więzieniu albo co najmniej pod dworcem prosząc o datek na suchą bułkę, > a majątek operatora przejmowałaby konkurencja, która uznałaby wszelkie > reklamacje dawnych klientów. > > Niestety żyjemy w Polsce i bardzo jestem ciekawy jak to się skończy. > Czyli czkamy do pierwszego padu eterii? Moge twoje ego dostac jako majatek? Masz jakieś wsparcie do "majątek operatora przejmowałaby konkurencja, która uznałaby wszelkie > reklamacje dawnych klientów." zdr MZ |
||
2006-01-26 15:19 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek |
Użytkownik Marcin Żyła napisał: > Czyli czkamy do pierwszego padu eterii? Moge twoje ego dostac jako majatek? > Masz jakieś wsparcie do "majątek operatora przejmowałaby konkurencja, > która uznałaby wszelkie reklamacje dawnych klientów." System nie raz nam już padł. Mamy jednak jeszcze dwa w zapasie i możemy na nie przełączyc. Dlatego też jestem w histerycznym - ze smiechu - szoku, że tak majętna i tak niemiłosiernie skubiąca klientów firma jak Polkomtel nie miała zapasowej platformy. Po prostu smiech na sali. A tak serio to nie jest to smieszne. W chwili obecnej Polkomtel okradł tylko nas na kilkadziesiąt tysięcy złotych. Na kartach było po 840 zł a jest zero (słownie: 0). Niby twierdzą, że to zwrócą, ale 1. Nie wiedzą kiedy dokładnie 2. Kto mi zwróci za to, że muszę kolejne kilkadziesiąt tysięcy wkładac w interes i kupowac nowe karty i doladowania? Dlatego uważam, że dla przykładu firma ta powinna zostac pozbawiona koncesji i rozparcelowana. pozdrawiam Arek -- www.eteria.net |
||
2006-01-26 15:34 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Maciej Bebenek |
Użytkownik Arek napisał: > A tak serio to nie jest to smieszne. W chwili obecnej Polkomtel okradł > tylko nas na kilkadziesiąt tysięcy złotych. Na kartach było po 840 zł a > jest zero (słownie: 0). Niby twierdzą, że to zwrócą, ale > 1. Nie wiedzą kiedy dokładnie > 2. Kto mi zwróci za to, że muszę kolejne kilkadziesiąt tysięcy wkładac w > interes i kupowac nowe karty i doladowania? Zdaje się, że zgodnie z § 12 pkt. 3 regulaminu, Polkomtel ma prawo do natychmiastowego zaprzestania świadczenia usług Eterii. Kto kogo okradł to sprawa conajmniej dyskusyjna. A Tobie i tak wychodzi 60 % marży. > > Dlatego uważam, że dla przykładu firma ta powinna zostac pozbawiona > koncesji i rozparcelowana. Jakiej koncesji? O czym ty piszesz... M. PS. Niektórym by się przydało zabranie koncesji na pisanie w Usenecie :-P |
||
2006-01-26 15:42 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek |
Użytkownik Maciej Bebenek napisał: > Zdaje się, że zgodnie z § 12 pkt. 3 regulaminu, Polkomtel ma prawo do > natychmiastowego zaprzestania świadczenia usług Eterii. Tzn. ? > Kto kogo okradł to sprawa conajmniej dyskusyjna. Dlaczego piszesz takie bzdury? W jaki sposób niby moglibysmy okrasc Polkomtela ? > A Tobie i tak wychodzi 60 % marży. I co z tego ? > Jakiej koncesji? O czym ty piszesz... A nic.. nic... oczywiscie jak ktos tylko ma ochote to moze sobie uruchomic GSMowa siec, prawda? :) Arek -- www.eteria.net |
nowsze | 1 2 3 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Problemy mieszkaniowe |
__Paweł | 2005-11-07 23:38 |
problemy z prywatną uczelnią |
m'kell | 2006-06-14 13:27 |
Problemy z sasiadami |
iza_bl | 2006-08-18 20:52 |
Problemy z ZUS |
Mazi | 2006-10-06 08:55 |
Problemy z kominem wentylacyjnym |
F.T. | 2006-11-19 20:29 |
Problemy z gwarancją sprzętu zakupionej |
Jakub_Kuźma | 2006-12-09 21:33 |
problemy z gruntem |
Joanna | 2006-12-21 01:02 |
Problemy z MPK |
Jakub 'jarbi' Roszkiewicz | 2007-01-07 22:07 |
Problemy z hipoteką |
rafal131 | 2007-02-20 11:35 |
Get Paid to Surf ADs... I am already Paid |
coolguy17111987 | 2007-07-05 18:31 |