poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-01-25 16:57 | Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek O |
Witajcie! W ciagu ostatnich kilku dni firma Plus ma dos spore klopoty z opanowaniem usterki platformy pre-paid (Simplus, PlusMIX i Sami Swoi). Problem polega na niezasadnym obciazaniu konta. Ja osobiscie w ciagu 2 dni stracilem 23 zl nie wykonujac przy tym zadnych polaczen, wysylajac kilka SMSow. Wszyscy(sic!) moi znajomi korzystajacy z tej platformy maja dokladnie ten sam klopot. Konta "wyczyszczone" do zera (lub nawet ponizej zera), brak mozliwosci wykonywania polaczen, w przypadku doladowania konta znowu srodki sa "wysysane"... Co robic w takim wypadku? Sam Polkomtel tlumaczy sie ze to nie ich wina tylko firmy obslugujacej ta platforme i ze oni sami nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci. Co w takim razie zwykly szary zjadacz chleba moze zrobic? Bardzo prosze o (powazne) sugestie. Pozdrawiam i z gory dziekuje! -- Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO -> http://usenet.pomocprawna.info |
2006-01-25 17:05 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek |
Użytkownik Arek O napisał: [..] > Polkomtel tlumaczy sie ze to nie ich wina tylko firmy obslugujacej ta platforme i ze > oni sami nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci. Co w takim razie zwykly szary Buacha cha cha cha cha !!!!!! To inna firma ma koncesję na GSMa a oni jadą tylko na ich infrastrukturze??? Buacha cha cha cha cha !!!!!!!!! A tak bardziej serio. Te problemy nie są od wczoraj lecz od zeszłego roku i stale się nasilały, aż we wtorek w zeszłym tygodniu system załamał się całkowicie. Tyle, że wcześniej niewiele osób potrafiło się spostrzec gdy zostało sporadycznie okradzionych. To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą, to zostaje ona automatycznie uznana. Jeżeli Ci napiszą bzdury jakie przytoczyłeś to wnieś sprawę do sądu przy UKE - www.uke.gov.pl pozdrawiam Arek -- www.eteria.net |
||
2006-01-25 17:08 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek |
Użytkownik Arek napisał: [..] Dodam jeszcze, że także Era ma problemy z rozliczaniem prepaidów - znikają i pieniądze i pakiety minut. Na szczęście Era nie pajacuje i natychmiast zwraca "zaginięte" - trzeba jednak stale pilnować stanu konta :( pozdrawiam Arek -- www.eteria.net |
||
2006-01-25 17:33 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek O |
> To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię > na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą, > to zostaje ona automatycznie uznana. Mam zamiar napisac reklamacje tyle tylko, ze niestety nie spodziewajac sie takiego obrotu spraw nie kontrolowalem na tyle uwaznie stanu swojego konta by moc dokladnie okreslic jaka kwota zostala mi zabrana. Faktycznie zauwaylem kilka razy ze zadzwiajaco szybko stracilem swoje pieniadze ale uznalem ze prawdopodobnie pomylilem sie i dalem sobie z tym spokoj. Czy pomimo tego, ze nie okresle dokladnie kwoty ktora stracilem moja reklamacja zostanie w miare powaznie potraktowana? -- Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO -> http://usenet.pomocprawna.info |
||
2006-01-25 17:45 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek |
Użytkownik Arek O napisał: [..] > Czy pomimo tego, ze nie okresle dokladnie kwoty ktora stracilem moja reklamacja > zostanie w miare powaznie potraktowana? Tu jest opisane co musi zawierać reklamacja http://www.uke.gov.pl/urtip/index.jsp?place=Lead08&news_cat_id=71&news_ id=722&layout=1&page=text pozdrawiam Arek -- www.eteria.net |
||
2006-01-25 18:55 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek O |
Bardzi Ci dziekuje kolego, imienniku :) Arku! Ostatni link, jak sadze, bedzie bardzo pomocny. -- Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO -> http://usenet.pomocprawna.info |
||
2006-01-25 19:12 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | szomiz |
Użytkownik "Arek" news:dr87ku$1ce$1@inews.gazeta.pl... > To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię > na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą, > to zostaje ona automatycznie uznana. Hola hola. To jest prepaid! Reklamacja musi zawierac dane abonenta. Kto tu jest abonentem? Nierejestrowany nabywca karty SIM, czy nierejestrowany nabywca konretnego kodu? A nawet jezeli zostanie automatycznie uznana "z automatu", to co dalej? sz. |
||
2006-01-25 19:28 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek |
Użytkownik szomiz napisał: > Hola hola. To jest prepaid! Reklamacja musi zawierac dane abonenta. Kto tu > jest abonentem? Nierejestrowany nabywca karty SIM, czy nierejestrowany > nabywca konretnego kodu? Oczywiście, że ten kto korzysta z usługi. > A nawet jezeli zostanie automatycznie uznana "z automatu", to co dalej? Monit o zapłatę lub dodanie kasy do konta, z braku odzewu sprawa do sądu o wydanie nakazu zapłaty, komornik i wszystko na temat. pozdrawiam Arek -- www.eteria.net |
||
2006-01-25 20:04 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | szomiz |
Użytkownik "Arek" news:dr8g1m$ai5$1@inews.gazeta.pl... > Użytkownik szomiz napisał: > > Hola hola. To jest prepaid! Reklamacja musi zawierac dane abonenta. Kto tu > > jest abonentem? Nierejestrowany nabywca karty SIM, czy nierejestrowany > > nabywca konretnego kodu? > > Oczywiście, że ten kto korzysta z usługi. Art. 2. Określenia użyte w ustawie oznaczają: 1) abonent - podmiot, który jest stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, zawartej na piśmie z operatorem lub z podmiotem udostępniającym usługi telekomunikacyjne, I tylko sie zastanawiam, czy niechec do rejestrowania prepaidowcow wynikala aby na pewno z obawy o zmniejszenie sprzedazy... sz. |
||
2006-01-25 20:09 | Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie | Arek O |
To moze rzuce troche swiatla na ta sprawe. W przypadku Samych swoich i Simplusa faktycznie moga sie pojawic problemy jednak kupujac MIXa podpisuje sie tradycyjna umowe z danymi osobowymi i wszystkimi innymi potrzebnymi informacjami. W moim przypadku jest to MIX, co oznacza, ze podpisalem umowe na swiadzczenie "jakichstam" uslug i teraz Polkomtel powienien - przynajmniej z zalozenia - wywiazywac sie z tej umowy. A co w takim razie poradzic niezarejestrowanym uzytkownikom pre-paida...? -- Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO -> http://usenet.pomocprawna.info |
nowsze | 1 2 3 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Problemy mieszkaniowe |
__Paweł | 2005-11-07 23:38 |
problemy z prywatną uczelnią |
m'kell | 2006-06-14 13:27 |
Problemy z sasiadami |
iza_bl | 2006-08-18 20:52 |
Problemy z ZUS |
Mazi | 2006-10-06 08:55 |
Problemy z kominem wentylacyjnym |
F.T. | 2006-11-19 20:29 |
Problemy z gwarancją sprzętu zakupionej |
Jakub_Kuźma | 2006-12-09 21:33 |
problemy z gruntem |
Joanna | 2006-12-21 01:02 |
Problemy z MPK |
Jakub 'jarbi' Roszkiewicz | 2007-01-07 22:07 |
Problemy z hipoteką |
rafal131 | 2007-02-20 11:35 |
Get Paid to Surf ADs... I am already Paid |
coolguy17111987 | 2007-07-05 18:31 |