Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Problemy z platforma pre-paid w Plusie

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2006-01-25 16:57 Problemy z platforma pre-paid w Plusie Arek O
Witajcie!
W ciagu ostatnich kilku dni firma Plus ma dos spore klopoty z opanowaniem usterki
platformy pre-paid (Simplus, PlusMIX i Sami Swoi). Problem polega na niezasadnym
obciazaniu konta. Ja osobiscie w ciagu 2 dni stracilem 23 zl nie wykonujac przy tym
zadnych polaczen, wysylajac kilka SMSow. Wszyscy(sic!) moi znajomi korzystajacy
z tej platformy maja dokladnie ten sam klopot. Konta "wyczyszczone" do zera (lub
nawet ponizej zera), brak mozliwosci wykonywania polaczen, w przypadku
doladowania konta znowu srodki sa "wysysane"... Co robic w takim wypadku? Sam
Polkomtel tlumaczy sie ze to nie ich wina tylko firmy obslugujacej ta platforme i ze
oni sami nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci. Co w takim razie zwykly szary
zjadacz chleba moze zrobic? Bardzo prosze o (powazne) sugestie.
Pozdrawiam i z gory dziekuje!

--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
2006-01-25 17:05 Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie Arek
Użytkownik Arek O napisał:
[..]
> Polkomtel tlumaczy sie ze to nie ich wina tylko firmy obslugujacej ta platforme i ze
> oni sami nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci. Co w takim razie zwykly szary

Buacha cha cha cha cha !!!!!! To inna firma ma koncesję na GSMa a oni
jadą tylko na ich infrastrukturze??? Buacha cha cha cha cha !!!!!!!!!

A tak bardziej serio.
Te problemy nie są od wczoraj lecz od zeszłego roku i stale się
nasilały, aż we wtorek w zeszłym tygodniu system załamał się całkowicie.
Tyle, że wcześniej niewiele osób potrafiło się spostrzec gdy zostało
sporadycznie okradzionych.

To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię
na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą,
to zostaje ona automatycznie uznana.

Jeżeli Ci napiszą bzdury jakie przytoczyłeś to wnieś sprawę do sądu przy
UKE - www.uke.gov.pl

pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net
2006-01-25 17:08 Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie Arek
Użytkownik Arek napisał:
[..]

Dodam jeszcze, że także Era ma problemy z rozliczaniem prepaidów -
znikają i pieniądze i pakiety minut.
Na szczęście Era nie pajacuje i natychmiast zwraca "zaginięte" - trzeba
jednak stale pilnować stanu konta :(


pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net
2006-01-25 17:33 Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie Arek O
> To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię
> na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą,
> to zostaje ona automatycznie uznana.

Mam zamiar napisac reklamacje tyle tylko, ze niestety nie spodziewajac sie takiego
obrotu spraw nie kontrolowalem na tyle uwaznie stanu swojego konta by moc
dokladnie okreslic jaka kwota zostala mi zabrana. Faktycznie zauwaylem kilka razy
ze zadzwiajaco szybko stracilem swoje pieniadze ale uznalem ze prawdopodobnie
pomylilem sie i dalem sobie z tym spokoj.
Czy pomimo tego, ze nie okresle dokladnie kwoty ktora stracilem moja reklamacja
zostanie w miare powaznie potraktowana?

--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
2006-01-25 17:45 Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie Arek
Użytkownik Arek O napisał:
[..]
> Czy pomimo tego, ze nie okresle dokladnie kwoty ktora stracilem moja reklamacja
> zostanie w miare powaznie potraktowana?

Tu jest opisane co musi zawierać reklamacja

http://www.uke.gov.pl/urtip/index.jsp?place=Lead08&news_cat_id=71&news_ id=722&layout=1&page=text


pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net
2006-01-25 18:55 Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie Arek O
Bardzi Ci dziekuje kolego, imienniku :) Arku! Ostatni link, jak sadze, bedzie bardzo
pomocny.

--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
2006-01-25 19:12 Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie szomiz
Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości
news:dr87ku$1ce$1@inews.gazeta.pl...

> To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię
> na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą,
> to zostaje ona automatycznie uznana.

Hola hola. To jest prepaid! Reklamacja musi zawierac dane abonenta. Kto tu
jest abonentem? Nierejestrowany nabywca karty SIM, czy nierejestrowany
nabywca konretnego kodu?

A nawet jezeli zostanie automatycznie uznana "z automatu", to co dalej?

sz.

2006-01-25 19:28 Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie Arek
Użytkownik szomiz napisał:
> Hola hola. To jest prepaid! Reklamacja musi zawierac dane abonenta. Kto tu
> jest abonentem? Nierejestrowany nabywca karty SIM, czy nierejestrowany
> nabywca konretnego kodu?

Oczywiście, że ten kto korzysta z usługi.

> A nawet jezeli zostanie automatycznie uznana "z automatu", to co dalej?

Monit o zapłatę lub dodanie kasy do konta, z braku odzewu sprawa do sądu
o wydanie nakazu zapłaty, komornik i wszystko na temat.

pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net
2006-01-25 20:04 Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie szomiz
Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości
news:dr8g1m$ai5$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik szomiz napisał:
> > Hola hola. To jest prepaid! Reklamacja musi zawierac dane abonenta. Kto
tu
> > jest abonentem? Nierejestrowany nabywca karty SIM, czy nierejestrowany
> > nabywca konretnego kodu?
>
> Oczywiście, że ten kto korzysta z usługi.

Art. 2.
Określenia użyte w ustawie oznaczają:
1) abonent - podmiot, który jest stroną umowy o świadczenie usług
telekomunikacyjnych, zawartej na piśmie z operatorem lub z podmiotem
udostępniającym usługi telekomunikacyjne,

I tylko sie zastanawiam, czy niechec do rejestrowania prepaidowcow wynikala
aby na pewno z obawy o zmniejszenie sprzedazy...

sz.

2006-01-25 20:09 Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie Arek O
To moze rzuce troche swiatla na ta sprawe. W przypadku Samych swoich i Simplusa
faktycznie moga sie pojawic problemy jednak kupujac MIXa podpisuje sie
tradycyjna umowe z danymi osobowymi i wszystkimi innymi potrzebnymi
informacjami.
W moim przypadku jest to MIX, co oznacza, ze podpisalem umowe na swiadzczenie
"jakichstam" uslug i teraz Polkomtel powienien - przynajmniej z zalozenia -
wywiazywac sie z tej umowy.
A co w takim razie poradzic niezarejestrowanym uzytkownikom pre-paida...?

--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
nowsze 1 2 3

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Problemy mieszkaniowe

__Paweł 2005-11-07 23:38

problemy z prywatną uczelnią

m'kell 2006-06-14 13:27

Problemy z sasiadami

iza_bl 2006-08-18 20:52

Problemy z ZUS

Mazi 2006-10-06 08:55

Problemy z kominem wentylacyjnym

F.T. 2006-11-19 20:29

Problemy z gwarancją sprzętu zakupionej

Jakub_Kuźma 2006-12-09 21:33

problemy z gruntem

Joanna 2006-12-21 01:02

Problemy z MPK

Jakub 'jarbi' Roszkiewicz 2007-01-07 22:07

Problemy z hipoteką

rafal131 2007-02-20 11:35

Get Paid to Surf ADs... I am already Paid

coolguy17111987 2007-07-05 18:31