poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-01-27 22:46 | Reklamacja sprzętu RTV | artur |
Trzy tygodnie temu, kupilem w markecie po promocyjnej cenie nagrywarke dvd. Po tygodniu uzytkowania nagrywarka sie popsula:(...oddalem ja do reklamacji, spisano ze mna "zgloszenie naprawy sprzetu", i poinformowano mnie, ze w nagrywarka zostanie naprawiona lub ewentulanie wymieniona na nowa....dzis informuja mnie o tym, ze zostana zwrocone mi pieniazki za nienaprawiona nagrywarke:( Nie ukrywam, ze nie interesuje mnie zwrot pieniedzy, poniewaz sprzet kupilem po okazyjnej cenie....co mi radzicie? |
2006-01-27 22:59 | Re: Reklamacja sprzętu RTV | Rafał_Święch |
Dnia Fri, 27 Jan 2006 22:46:34 +0100, artur napisał(a): > Trzy tygodnie temu, kupilem w markecie po promocyjnej cenie nagrywarke > dvd. Po tygodniu uzytkowania nagrywarka sie popsula:(...oddalem ja do > reklamacji, spisano ze mna "zgloszenie naprawy sprzetu", i poinformowano > mnie, ze w nagrywarka zostanie naprawiona lub ewentulanie wymieniona na > nowa....dzis informuja mnie o tym, ze zostana zwrocone mi pieniazki za > nienaprawiona nagrywarke:( > Nie ukrywam, ze nie interesuje mnie zwrot pieniedzy, poniewaz sprzet > kupilem po okazyjnej cenie....co mi radzicie? Jeżeli reklamowałaś z tytułu niezgodności towaru z umową, to sprzedawca może nie naprawiać sprzętu tylko zwrócić Ci pieniądze, jeśliby to wiązało się z nadmiernymi kosztami. Jeśli reklamowałaś w ramach gwarancji to przeczytaj kartę gwarancyjną. |
||
2006-01-27 23:57 | Re: Reklamacja sprzętu RTV | Goral |
> co mi radzicie? Przykuć się w proteście do lady. Powinno pomóc. Góral -- |
||
2006-01-28 08:54 | Re: Reklamacja sprzętu RTV | jalboss |
> co mi radzicie? Nie kupować w markecie po promocyjnych cenach. |
||
2006-01-28 11:16 | Re: Reklamacja sprzętu RTV | artur |
> Jeżeli reklamowałaś z tytułu niezgodności towaru z umową, to > sprzedawca > może nie naprawiać sprzętu tylko zwrócić Ci pieniądze, jeśliby to > wiązało > się z nadmiernymi kosztami. Jeśli reklamowałaś w ramach gwarancji to > przeczytaj kartę gwarancyjną. Reklamowalem w ramach gwarancji, z tymze w komplecie przy zakupie zadnej karty gwarancyjnej w pudelku nie bylo....byla tylko instrukcja obslugi nagrywarki, a na ostatniej stronie w/w instrukcji: dane sprzedawcy, data sprzedazy itd.,...i to sluzylo (wraz z paragonem) jako podstawa do gwarancji. |
||
2006-01-28 14:52 | Re: Reklamacja sprzętu RTV | Paweł Sakowski |
artur wrote: > Reklamowalem w ramach gwarancji, z tymze w komplecie przy zakupie zadnej > karty gwarancyjnej w pudelku nie bylo....byla tylko instrukcja obslugi > nagrywarki, a na ostatniej stronie w/w instrukcji: dane sprzedawcy, data > sprzedazy itd.,...i to sluzylo (wraz z paragonem) jako podstawa do > gwarancji. Z tego odnoszę wrażenie, że nikt na ten sprzęt gwarancji nie udzielił. Jeśli się mylę, to napisz coś więcej. -- Paweł Sakowski |
||
2006-01-28 15:40 | Re: Reklamacja sprzętu RTV | artur |
> Z tego odnoszę wrażenie, że nikt na ten sprzęt gwarancji nie udzielił. > Jeśli > się mylę, to napisz coś więcej. Otrzymalem od nich informacje po zakupie, ze podstawa do udzielenia gwarancji jest paragon oraz karta gwarancyjna....natomiast w moim przypadku zamiast karty gwarancyjnej otrzymalem instrukcje obslugi (ksiazke) a na jej ostatniej stronie widnieje: dane sprzedawcy, pieczec, oraz data sprzedazy. |
||
2006-01-28 17:01 | Re: Reklamacja sprzętu RTV | Rafał_Święch |
Dnia Sat, 28 Jan 2006 15:40:08 +0100, artur napisał(a): >> Z tego odnoszę wrażenie, że nikt na ten sprzęt gwarancji nie udzielił. >> Jeśli >> się mylę, to napisz coś więcej. > > Otrzymalem od nich informacje po zakupie, ze podstawa do udzielenia > gwarancji jest paragon oraz karta gwarancyjna....natomiast w moim > przypadku zamiast karty gwarancyjnej otrzymalem instrukcje obslugi > (ksiazke) a na jej ostatniej stronie widnieje: dane sprzedawcy, pieczec, > oraz data sprzedazy. Jeśli nie masz karty gwarancyjnej to nie reklamowałeś w ramach gwarancji, to co pisałem powyżej jest aktualne. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
zwrot sprzętu kupionego na raty |
morfi | 2006-01-31 18:28 |
Problem z wymianą sprzętu |
Tomasz Maleski | 2006-03-24 10:10 |
Problem z wymianą sprzętu |
Tomasz Maleski | 2006-03-24 10:10 |
prawo konsumenckie - zakup wadliwego sprzętu |
rosak | 2006-05-17 10:34 |
Umowa kredytowa na zakup ratalny sprzętu RTV. |
Mizar | 2006-06-15 18:39 |
Trefny zakup sprzętu komputerowego |
Jakub Klama | 2006-06-17 18:01 |
legalność sprzętu |
2000s | 2006-06-28 14:32 |
Wymiana sprzętu |
Dariusz Mazur | 2006-11-26 15:20 |
Kupno sprzętu RTV i zwrot |
Raf | 2007-03-09 22:06 |
Kto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu? |
Paweł Kulesza | 2007-05-28 15:02 |