poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-04-12 15:40 | Re: Klient wypowiedział umowę i nic... | Jan_Werbiński |
Użytkownik "witek" news:e1ivtd$2d3$2@inews.gazeta.pl... > Jan Werbiński wrote: >> Użytkownik "Marcin Wasilewski" >> news:e1iuei$199$1@news.onet.pl... >>>> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która >>> zrezygnowała z usług. >> >> >> Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z regulaminem i >> pali głupa. >> > > A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu? Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie wpłynęło. -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
2006-04-12 15:41 | Re: Klient wypowiedział umowę i nic.. | Maciej Bebenek |
Użytkownik witek napisał: >> Klient zna warunki i korzystając z usługi chyba je akceptuje? > > > A skąd wiesz, że akceptuje? Może nie akceptuje. Janek naczytał się licencji mikromiękkiego ;-) M. |
||
2006-04-12 15:46 | Re: Klient wypowiedział umowę i nic.. | witek |
Jan Werbiński wrote: >> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu? > > Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie > wpłynęło. > Jakie zamówienie? Na co? |
||
2006-04-12 15:51 | Re: Klient wypowiedział umowę i nic.. | Maciej Bebenek |
Użytkownik witek napisał: >>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu? >> >> >> Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie >> nie wpłynęło. >> > > Jakie zamówienie? Na co? Śmierdzi mi to kosztami związanymi z rozwiązaniem umowy... M. |
||
2006-04-12 15:54 | Re: Klient wypowiedział umowę i nic... | Marcin Wasilewski |
> Użytkownik "Marcin Wasilewski" > news:e1iuei$199$1@news.onet.pl... >>> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która >> zrezygnowała z usług. > > Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z regulaminem i > pali głupa. Dlaczego więc nie odetniesz tej osobie dostępu do usług? A.... już wiem, bo jeszcze byś chciał opłatę za 2 m-ce wydusić pomnożoną x2. Jeśli były klient za pomocą Twojego sprzętu może korzystać z dostępu to nie dziw się, że ma cokolwiek słabe parcie na to aby Ci ten sprzęt zwrócić. Tym bardziej, że w regulaminie nia nałożyłeś za przetrzymywanie sprzętu żadnej kary umownej. Odetnij mu w końcu usługi (bo opłat za to i tak raczej nie wydusisz), to może klient szybciej się zmobilizuje do zwrotu sprzętu. |
||
2006-04-12 15:54 | Re: Klient wypowiedział umowę i nic.. | sg |
Jan Werbiński napisał(a): > Użytkownik "witek" > wiadomości news:e1ivtd$2d3$2@inews.gazeta.pl... >> Jan Werbiński wrote: >>> Użytkownik "Marcin Wasilewski" >>> news:e1iuei$199$1@news.onet.pl... >>>>> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która >>>> zrezygnowała z usług. >>> >>> >>> Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z >>> regulaminem i pali głupa. >>> >> >> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu? > > Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie > wpłynęło. > aha, czyli internet udostępniacie każdemu kto ma sprzęt i nie umiecie tej jednej osobie zablokować dostępu, bo dalej ma sprzęt, tak? Jak tak to gratuluję |
||
2006-04-12 16:03 | Re: Klient wypowiedział umowę i nic... | Jan_Werbiński |
Użytkownik "witek" news:e1j0cl$2d3$4@inews.gazeta.pl... > Jan Werbiński wrote: >>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu? >> >> Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie >> wpłynęło. >> > > Jakie zamówienie? Na co? Na demontaż -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
||
2006-04-12 16:13 | Re: Klient wypowiedział umowę i nic... | Jan_Werbiński |
Użytkownik "Maciej Bebenek" news:443d05e0$1@news.home.net.pl... > Użytkownik witek napisał: > >>>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu? >>> >>> >>> Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie >>> wpłynęło. >>> >> >> Jakie zamówienie? Na co? > > Śmierdzi mi to kosztami związanymi z rozwiązaniem umowy... Sam demontuje i nic nie kosztuje -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
||
2006-04-12 16:14 | Re: Klient wypowiedział umowę i nic...t | Jan_Werbiński |
Użytkownik "sg" news:e1j11m$2buu$1@node2.news.atman.pl... aha, czyli internet udostępniacie każdemu kto ma sprzęt i nie umiecie tej jednej osobie zablokować dostępu, bo dalej ma sprzęt, tak? Jak tak to gratuluję nie, rozpatruję tutaj odosobniony przypadek i ciekaw jestem jak to jest względem prawa, gdybym robił jak mówisz, to... -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
||
2006-04-12 16:20 | Re: Klient wypowiedział umowę i nic... | Jan_Werbiński |
Użytkownik "Marcin Wasilewski" news:e1j0pv$bgn$1@news.onet.pl... >> Użytkownik "Marcin Wasilewski" >> news:e1iuei$199$1@news.onet.pl... >>>> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która >>> zrezygnowała z usług. >> >> Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z regulaminem i >> pali głupa. > > Dlaczego więc nie odetniesz tej osobie dostępu do usług? A.... już > wiem, bo jeszcze byś chciał opłatę za 2 m-ce wydusić pomnożoną x2. Jeśli > były klient za pomocą Twojego sprzętu może korzystać z dostępu to nie dziw > się, że ma cokolwiek słabe parcie na to aby Ci ten sprzęt zwrócić. Tym > bardziej, że w regulaminie nia nałożyłeś za przetrzymywanie sprzętu żadnej > kary umownej. > Odetnij mu w końcu usługi (bo opłat za to i tak raczej nie wydusisz), > to może klient szybciej się zmobilizuje do zwrotu sprzętu. Kupujesz bilet PKP Poznań - Konin. Nie wysiadasz w Koninie, ponieważ nikt Cię nie wyrzucił z wagonu. Tankujesz na automatycznej stacji i wpłacasz za 20 litrów, automat nie odcina po nalaniu 20 litrów i leje do pełna. Należy się zapłata? Jesteś lekarzem, leczysz po ustalonych wg umowy godzinach pracy. Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty? Czy aktywność przejawiona przez kupującego w celu korzystania nie jest podstawą do zapłaty? -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
kto komu daje umowę w przypadku pracy dla firmy z zagranicy? |
Thiefunny | 2005-10-27 07:59 |
Prezes spółki A podpisuje umowę ze spółką B, której jest głównym udziałowcem |
sevho | 2006-03-16 16:18 |
Prezes spółki A podpisuje umowę ze spółką B, której jest głównym udziałowcem |
sevho | 2006-03-16 16:18 |
jak rozwiązać umowę najmu lokalu użytkowego ?? |
lukeskyobi | 2006-08-30 09:15 |
jak zerwać umowę |
dorotka | 2006-09-17 04:52 |
Jak rozwiązać umowę dzierżawy gospodarstwa rolnego ? |
Marcin | 2006-10-04 21:07 |
Niespłacony dług i zastaw pod umowę sprzedaży |
zendar | 2006-10-23 11:58 |
zapłata za umowę o dzieło |
zyzyx | 2007-01-19 13:55 |
Centrum Koordynacji Biznesu - można rozwiązać umowę ? |
Tomek | 2007-02-21 15:36 |
Ubezpieczenie a praca na umowę o dzieło |
model05WYTNIJTO | 2007-03-31 11:20 |