poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-02-24 20:46 | reklamacja czajnika-proszę o poradę | bo_tt600s |
witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub zamianę na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej powinno być napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W serwisie z kolei cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie gwarancyjnej nie jest określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić, gdzie interweniować? |
2008-02-24 21:11 | Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę | Liwiusz |
bo_tt600s napisał(a): > witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym > serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub zamianę > na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej powinno być > napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W serwisie z kolei > cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie gwarancyjnej nie jest > określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić, gdzie interweniować? Jeśli chodzi o gwarancję, to obowiązują zasady w niej opisane, więc jeśli nie ma w niej informacji, że po X naprawach należy się wymiana, to nie należy się wymiana. Natomiast po kolejnym zepsuciu możesz reklamować z tytułu niezgodności produktu z umową i wtedy możesz wybrać sposób załatwienia reklamacji: naprawa lub wymiana. -- Pozdrawiam! Liwiusz www.liwiusz.republika.pl Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w egzekucji -> http://www.kwm.net.pl |
||
2008-02-24 21:53 | Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę | bo_tt600s |
>> witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym >> serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub >> zamianę na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej >> powinno być napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W >> serwisie z kolei cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie >> gwarancyjnej nie jest określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić, >> gdzie interweniować? > > > Jeśli chodzi o gwarancję, to obowiązują zasady w niej opisane, więc > jeśli nie ma w niej informacji, że po X naprawach należy się wymiana, to > nie należy się wymiana. > > Natomiast po kolejnym zepsuciu możesz reklamować z tytułu niezgodności > produktu z umową i wtedy możesz wybrać sposób załatwienia reklamacji: > naprawa lub wymiana. dziękuję za informację. A u kogo mam reklamować? w sklepie, serwisie czy u producenta? Dodam że przeciekający czajnik stwarza zagrożenie porażenia prądem gdyż tworzą się kałuże wody pod podłączonym czajnikiem. |
||
2008-02-24 22:20 | Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę | Liwiusz |
bo_tt600s napisał(a): > dziękuję za informację. A u kogo mam reklamować? w sklepie, serwisie czy u > producenta? Dodam że przeciekający czajnik stwarza zagrożenie porażenia > prądem gdyż tworzą się kałuże wody pod podłączonym czajnikiem. Jeśli chcesz reklamować z tytułu niezgodności produktu z umową, to reklamujesz u sprzedawcy. Jeśli z tytułu gwarancji - w miejscu określonym w gwarancji. -- Pozdrawiam! Liwiusz www.liwiusz.republika.pl Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w egzekucji -> http://www.kwm.net.pl |
||
2008-02-25 18:25 | Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę | PlaMa |
Liwiusz pisze: >> dziękuję za informację. A u kogo mam reklamować? w sklepie, serwisie >> czy u producenta? Dodam że przeciekający czajnik stwarza zagrożenie >> porażenia prądem gdyż tworzą się kałuże wody pod podłączonym czajnikiem. > Jeśli chcesz reklamować z tytułu niezgodności produktu z umową, to > reklamujesz u sprzedawcy. Jeśli z tytułu gwarancji - w miejscu > określonym w gwarancji. Trzeba precyzować bo ludzie się potem przejeżdżają na czymś. Musi iść do sprzedawcy i dopilnować by ten w swoim pisemku zaznaczył, że towar przyjmuje na podst. niezgodności i czego chce (wymiana, naprawa). Bo potem mogą być schody. Przy okazji, czy sprzedawca może odmówić przyjęcia reklamacji na papierku innym niż jego firmowy? Czy mogę przyjść z pismem przez siebie napisanym i on MA OBOWIĄZEK je przyjąć? pozdrawiam. PlaMa |
||
2008-02-25 22:31 | Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę | |
> Trzeba precyzować bo ludzie się potem przejeżdżają na czymś. > Musi iść do sprzedawcy i dopilnować by ten w swoim pisemku zaznaczył, że > towar przyjmuje na podst. niezgodności i czego chce (wymiana, naprawa). Ale to konsument reklamuje, nie sprzedawca. Pisemko ma napisać i złożyć konsument. Od papierków z biurka sprzedawcy wara! |
||
2008-02-26 01:12 | Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę | PlaMa |
sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze: > Ale to konsument reklamuje, nie sprzedawca. Pisemko ma napisać i złożyć > konsument. Od papierków z biurka sprzedawcy wara! szkoda że nie ustosunkowałaś/eś się do drugiej części mojego posta. Powtózę więc: Co gdy sprzedawca odmawia przyjęcie reklamacji na piśmie sporządzanym przez klienta i mówi, że reklamacja może być tylko w formulażu firmowym? W orange to normalka (stąd moja sugestia, by dopilnować, by zapisane gdzieś było, że składa się na podstawie niezgodności towaru z umową, bo można się przejechać. pozdrawiam. PlaMa |
||
2008-02-26 02:11 | Re: reklamacja czajnika-proszę o | Marcin Debowski |
Dnia 26.02.2008 PlaMa > szkoda że nie ustosunkowałaś/eś się do drugiej części mojego posta. > Powtózę więc: Co gdy sprzedawca odmawia przyjęcie reklamacji na piśmie > sporządzanym przez klienta i mówi, że reklamacja może być tylko w > formulażu firmowym? W orange to normalka (stąd moja sugestia, by > dopilnować, by zapisane gdzieś było, że składa się na podstawie > niezgodności towaru z umową, bo można się przejechać. Nie może odmówić, a reszta to już zalezy od Ciebie: jesliś łagodny, to dopisek na ich formulaRZu jak sugerujesz. Jeśliś zadfziorny tob telefon do IH, wysłanie towaru i żądania poleconeym itp klimaty. -- Marcin |
||
2008-02-26 15:03 | Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę | macso |
Użytkownik "bo_tt600s" news:fpshht$mlg$1@news.onet.pl... > witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym > serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub zamianę > na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej powinno być > napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W serwisie z kolei > cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie gwarancyjnej nie jest > określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić, gdzie interweniować? > > Na przyszłość nie zaczynać od serwisu tylko od sprzedawcy. Kupiłem pralkę ( Bosch ) i już przy drugim praniu przestała działać. W Media M odesłali żonę do serwisu, podali adres i zyczyli udanej naprawy. Przeszkoliłęm małżonkę co i jak, wydrukowała sobie ze strpony rzecznika konsumentów odpowiednie przepisy o niezgodności przedmiotu z umową i po burzliwej acz krótkiej rozmowie po 3 godzinach zjawili się z nowa pralką i zepsutą zabrali. macso |
||
2008-02-26 15:39 | Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę | Habeck Colibretto |
Dnia 26.02.2008, o godzinie 15.03.57, na pl.soc.prawo, macso napisał(a): > po 3 godzinach zjawili się z nowa pralką i zepsutą zabrali. A wcale tak nie musiało się skończyć. -- Pozdrawiam, *Habeck* /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/ - Schutzbach |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
[reklamacja]Proszę o pomoc w reklamacji butów |
Mateusz | 2005-12-19 20:52 |
wspólnosć małżeńska - proszę o poradę |
magda | 2006-02-06 10:16 |
prośba o poradę |
Tomek | 2006-06-20 18:25 |
Prośba o poradę - kupno auta nie od właściciela |
Inez | 2006-07-05 18:32 |
Czy mam szansę w sądzie? - bardzo proszę o poradę |
kaśka | 2006-07-25 11:02 |
Groźba utraty mieszkania-proszę o poradę. |
Adam | 2006-08-20 20:00 |
reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? |
maximus | 2006-08-21 22:43 |
Proszę o poradę - sklep internetowy. |
Marcin Kowalski | 2007-04-05 19:03 |
Wymeldowanie-proszę o poradę. |
robert | 2007-06-01 10:02 |
Prośba o krótką poradę. |
northman | 2007-12-14 19:38 |