poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-03-03 18:15 | Uszkodzony tv - jak wymienic - nietypowe | TN |
Witam, Maly skrot informacji: Firma X w ktorej pracuje wyslala mi jako nagrode (wczesniej byl organizowany konkurs) tv. Telewizor zostal zakupiony w firmie Y. Firma Y wyslala przesylka kurierska tv bezposrednio do mnie. Tv jest niesprawny (wada nie do wykrycia przy kurierze). Wydawalo mi sie, ze nie bedzie zadnego problemu z wymiana na nowy, ale... Firma Y nie chce przyjac ode mnie tv bo nie ja bylem jej klientem (tylko firma X) Firma X zada dostarczenia pisemnego potwierdzenia wady przez serwis. Serwis, z ktorym sie kontaktowalem stwierdzil podczas rozmowie telefonicznej ze oni takich zaswiadczen nie wydaja :) Aktualnie jestem w kropce :P Ktos w tym wszystkim musi byc nadgorliwy albo mijac sie z prawda Tylko kto? darky Wszystkie podpowiedzi co z tym fantem dalej zrobic mile widziane |
2008-03-04 11:10 | Re: Uszkodzony tv - jak wymienic - nietypowe | Lord_Hunter |
Użytkownik "TN" > Firma X zada dostarczenia pisemnego potwierdzenia wady przez serwis. > Serwis, z ktorym sie kontaktowalem stwierdzil podczas rozmowie > telefonicznej ze oni takich zaswiadczen nie wydaja :) Najprostrzy sposob to poprosic serwis o wystosowanie pisma o nie wydawaniu zaswiadczen odnosnie uszkodzenia urzadzenia i z takie pisemko wyslac firmie X ? :) Mialem dosc podobny problem i udalo sie polubownie wlasnie z serwisem w ten sposob go zalatwic :) |
||
2008-03-04 16:31 | Re: Uszkodzony tv - jak wymienic - nietypowe | Gotfryd Smolik news |
On Mon, 3 Mar 2008, TN wrote: > Firma X zada dostarczenia pisemnego potwierdzenia wady przez serwis. Może tak: znasz powód? Jak nie, to jeden Ci podsunę: w razie jakby wyszło że wysłanie do naprawy było bezzasadne, gwarant/sprzedawca może dochodzić kosztów przesyłki i doliczyć "za stwierdzenie że sprzęt jest dobry", bo to stwierdzenie jednak kosztuje :) To nie musi być jedyny powód. > Aktualnie jestem w kropce :P > Ktos w tym wszystkim musi byc nadgorliwy albo mijac sie z prawda > Tylko kto? IMO, jeśli firma X zdaje sobie :P sprawę dlaczego chce oświadczenia z serwisu, to powinna zadowolić się Twoim zaświadczeniem, iż pokryjesz koszty w razie jakby wyszło iż teza o uszkodzeniu była nieprawidziwa (a ktos instrukcji nie doczytał i czegoś-tam nie nacisnął/wyjął/...) pzdr, Gotfryd |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta. |
allbi | 2005-10-26 22:36 |
Uszkodzony sprzet po zakupie |
Gregi | 2005-11-07 19:17 |
uszkodzony towar, pilne, pliz jutro o 9 jestem w sklepie w tej |
Lukasz | 2005-12-11 22:39 |
USZKODZONY SPRZET KOMPUTEROWY |
Karol | 2006-02-26 16:44 |
Towar Nowy - Uszkodzony Mechanicznie - Co robic?! |
KK | 2006-07-16 21:34 |
Sprzet z serwisu uszkodzony |
Jaro | 2006-12-01 14:27 |
Uszkodzony list poczta polska |
LprzemekL | 2007-02-16 13:09 |
nietypowe, jak się zachować żeby n |
Marcin_Wójcik | 2007-10-09 10:27 |
uszkodzony towar w paczce |
Carpiediem | 2007-11-07 20:54 |
Uszkodzony cieplomierz, a rozliczenie ciepla. |
666 | 2008-03-03 08:26 |