poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2005-10-26 22:36 | Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta. | allbi |
Witam, Klient zamówił w naszej firmie towar, który w trakcie transportu przez firmę kurierską "Stolica" został uszkodzony. Klient dokonał przedpłaty na ten towar i miał opłacić również transport. Nie odebrał go ze względu na owe uszkodzenia. Wypisał protokół szkody, który dla Stolicy nie jest reklamacją. Obecnie domaga się ode mnie zwrotu pieniędzy. Niby rzecz oczywista, że pieniądze należy zwrócić, ale zachodzi dziwna sytuacja, bo "Stolica" twierdzi, że protokół szkody od klienta owszem otrzymała, ale klient nie wniósł wymaganej reklamacji. Stolica próbowała mi oddać uszkodzony towar i dodatkowo obciążyć mnie kosztami transportu w obie strony. Oświadczyłam, że nie będę go odbierać i ponosić dodatkowych kosztów z powodu niechlujstwa przewoźnika. Kto powinien w takiej sytuacji złożyć reklamację? Ja? Czy klient, który przesyłkę widział i wypełnił protokół szkody? Ja uszkodzonego towaru nawet nie widziałam, bo nadal znajduje się w docelowym magazynie Stolicy. Wydaje mi się oczywiste, że to klient musi złożyć reklamację w Stolicy. Proszę o pomoc. Monika |
2005-10-26 22:47 | Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta. | januszek |
allbi napisał(a): > Kto powinien w takiej sytuacji złożyć reklamację? Ja? Czy klient, który > przesyłkę widział i wypełnił protokół szkody? Ja uszkodzonego towaru nawet > nie widziałam, bo nadal znajduje się w docelowym magazynie Stolicy. Wydaje > mi się oczywiste, że to klient musi złożyć reklamację w Stolicy. Firmy kurierskie sa ubezpieczone. Jezeli paczka ulega uszkodzeniu to nalezy spisac protokol. Oryginal musi byc dolaczony do Reklamacji. Reklamacje moze zlozyc zarowno Nadawca jak i Odbiorca. Takie niezdecydowanie i spychologia obu z Was koniec koncow obroci sie przeciwko Wam. j. |
||
2005-10-26 23:42 | Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta. | allbi |
>> Kto powinien w takiej sytuacji złożyć reklamację? Ja? Czy klient, który >> przesyłkę widział i wypełnił protokół szkody? Ja uszkodzonego towaru >> nawet >> nie widziałam, bo nadal znajduje się w docelowym magazynie Stolicy. >> Wydaje >> mi się oczywiste, że to klient musi złożyć reklamację w Stolicy. > > Firmy kurierskie sa ubezpieczone. Jezeli paczka ulega uszkodzeniu to > nalezy spisac protokol. Oryginal musi byc dolaczony do Reklamacji. > Reklamacje moze zlozyc zarowno Nadawca jak i Odbiorca. Takie > niezdecydowanie > i spychologia obu z Was koniec koncow obroci sie przeciwko Wam. Protokół został spisany przez klienta, ale nie poczuwa się on do spisania reklamacji. Proszę zauważyć, że przesyłka nadal znajduje się w magazynie docelowym. Abym sama mogła spisać reklamację musiałabym uszkodzenia widzieć, a jak mam je zobaczyć, jeśli stolica nie chce towaru, który defakto uszkodziła, przywieźć do nadawcy? Przecież otrzymali towar pełnowartościowy. Mogę chyba tylko złożyć zażalenie na niedotrzymanie warunków umowy, lub reklamować niedostarczenie przesyłki. Monika |
||
2005-10-27 00:59 | Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta. | rezist.com |
> uszkodziła, przywieźć do nadawcy? Przecież otrzymali towar pełnowartościowy. > Mogę chyba tylko złożyć zażalenie na niedotrzymanie warunków umowy, lub > reklamować niedostarczenie przesyłki. Ubezpieczylas ja? Wysylalas jako paczka niesortowalna? -- tomek nowak http://rezist.com http://anvilstrike.com |
||
2005-10-27 12:16 | Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta. | Boolek |
> Protokół został spisany przez klienta, ale nie poczuwa się on do spisania > reklamacji. Proszę zauważyć, że przesyłka nadal znajduje się w magazynie > docelowym. Abym sama mogła spisać reklamację musiałabym uszkodzenia widzieć, > a jak mam je zobaczyć, jeśli stolica nie chce towaru, który defakto > uszkodziła, przywieźć do nadawcy? Przecież otrzymali towar pełnowartościowy. > Mogę chyba tylko złożyć zażalenie na niedotrzymanie warunków umowy, lub > reklamować niedostarczenie przesyłki. > > Monika A kto Pani powiedzial, ze musi Pani zobaczyc uszkodzony towar? To Pani powinna złozyc reklamacje i dołączyc oryginał protokołu szkody. To Pani biznes i towar. Jesli towar byl ubezpieczony to otrzyma Pani część wartości uszkodzonego przedmiotu. Jesli nie, to otrzyma Pani tyle ile gwarantuje przewoźnik w umowie. O'C |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Uszkodzony sprzet po zakupie |
Gregi | 2005-11-07 19:17 |
uszkodzony towar, pilne, pliz jutro o 9 jestem w sklepie w tej |
Lukasz | 2005-12-11 22:39 |
USZKODZONY SPRZET KOMPUTEROWY |
Karol | 2006-02-26 16:44 |
zniszczony towar a odpowiedzialność klienta |
zmarekz | 2006-04-13 07:13 |
zniszczony towar a odpowiedzialność klienta |
zmarekz | 2006-04-13 07:13 |
Towar Nowy - Uszkodzony Mechanicznie - Co robic?! |
KK | 2006-07-16 21:34 |
sprzedany a nieodebrany przedmiot |
gardziej | 2006-09-28 23:05 |
Nieodebrany sprzet z serwisu |
art409 | 2006-10-22 16:59 |
Sprzet z serwisu uszkodzony |
Jaro | 2006-12-01 14:27 |
Uszkodzony list poczta polska |
LprzemekL | 2007-02-16 13:09 |