poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2009-06-25 09:37 | regulamin pracy - nowy - jak wprowadzić | lukeskyobi |
Mamy tekst znowelizowanego Regulaminu Pracy. Uzgodniony został ze związkami. Jak go teraz wprowadzić w życie. KP mówi o podaniu go do wiadomości i wchodzi w życie 2 tyg. po takim podaniu do wiadomości. ALE moje pytanie brzmi czy fakt zapoznania się z jego treścią MUSI być odnotowany przez obecnie pracujących pracowników, czy też tylko ten obowiązek dot. nowozatrudnianych pracowników ? dziękuję -- |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
kodeks pracy a regulamin wewnetrzny pracy |
kruk | 2006-05-04 21:36 |
regulamin pracy- czy jest wazny? jaki okres wypowiedzenia?? |
Piotr | 2006-08-08 17:19 |
Regulamin ZTM (regulamin przewozowy) |
Jasko Bartnik | 2006-11-08 20:09 |
Regulamin Pracy Firmy konsultingowej lub doradczej |
kilerka1984 | 2006-11-09 15:36 |
[prawo pracy] Brak mozliwosci dojazdu do pracy - jak rozwiazac? |
Kipst | 2007-01-03 22:53 |
regulamin pracy -- dziwne zastrzeżenie |
Grzegorz G | 2007-01-13 09:46 |
regulamin pracy |
uid | 2007-02-26 04:22 |
prawo pracy - regulamin wynagradzania |
mariusz | 2007-07-29 22:01 |
Nowy regulamin allegro |
SzalonyKapelusznik | 2008-03-29 15:06 |
Nowy regulamin |
zly | 2009-02-04 08:37 |