poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes.banki |
2006-12-11 14:54 | Reklamacja transakcji zdalnej | Maciej Wójcik |
Witam! Problem w skrócie wygląda w ten sposób. Mam kartę AmEx Millenium. Będąc za granicą zapłaciłem ową kartą przez Internet za pewnien towar (dostawa w miejsce mojego obecnego zamieszkania za granicą). Po kilku dniach otrzymałem przesyłkę, ale brakowało kilku zamówionych artykułów. Kontakt ze sprzedawcą się urwał, natomiast bank twierdzi, że to nie ich sprawa i mam się kontaktować ze sprzedawcą. O ile dobrze pamiętam, na grupie opisywane były przypadki reklamacji transkcji zdalnych i banki się nie wypinały na klientów (poza Rajfim ;)). Pani z millelinki stwierdziła, że oni mogą mi co najwyżej wystawić potwierdzenie obciążenia karty i żebym swoich praw dochodził przed sądem. Może ktoś już przerabiał coś takiego z Millenium albo z American Express? Do kogo się zwrócić? Kwota co prawda niewielka, ale chodzi o zasadę. Z góry dziękuję za sugestie. -- Pozdrawiam, Maciej Wójcik |
2006-12-11 15:50 | Re: Reklamacja transakcji zdalnej | neg |
Może być kłopot z udowodnieniem jeśli podpisałeś odbiór przesyłki (która okazała się niepełna). Możesz złożyć reklamację transakcji visa na piśmie (zgodnie z procedurą) a jeśli nie dostaniesz zwrotu, zwrócić się do arbitra bankowego a potem do sądu. |
||
2006-12-11 17:34 | Re: Reklamacja transakcji zdalnej | rsa127 |
Użytkownik "neg" news:eljr7t$b8q$1@aioe.org... > Może być kłopot z udowodnieniem jeśli podpisałeś odbiór przesyłki (która > okazała się niepełna). Możesz złożyć reklamację transakcji visa na piśmie > (zgodnie z procedurą) a jeśli nie dostaniesz zwrotu, zwrócić się do > arbitra bankowego a potem do sądu. Tylko, że to nie karta VISA... Nie znam procedur AMEXa, ale sądzę że są zbliżone do VISA i MC. Z Millennium trzeba wykazać więcej stanowczości. Jak Panienka nie wie co zrobić to spróbuj jej powiedzieć, aby przesłała formularz do zgłoszenia chargebacka. Łaski nie robi. Bank może co najwyżej odmówić wykonania operacji, ale dopiero po rozpatrzeniu reklamacji. Jak nie pomoże postrasz skargą w AmEX. Wszystko przy założeniu, że AmEx też ma chargebacki. |
||
2006-12-11 18:19 | Re: Reklamacja transakcji zdalnej | Maciej Wójcik |
> Tylko, że to nie karta VISA... Nie znam procedur AMEXa, ale sądzę że są > zbliżone do VISA i MC. Z Millennium trzeba wykazać więcej stanowczości. > Jak Panienka nie wie co zrobić to spróbuj jej powiedzieć, aby przesłała Panienka poszła się "konsultować" zanim wyskoczyła z tymi rewelacjami. Ale z niekomentencją w tym banku nie raz się już spotkałem, więc podrążę temat jeszcze. > formularz do zgłoszenia chargebacka. Łaski nie robi. Bank może co najwyżej > odmówić wykonania operacji, ale dopiero po rozpatrzeniu reklamacji. Jak > nie pomoże postrasz skargą w AmEX. Wszystko przy założeniu, że AmEx też ma > chargebacki. No właśnie... Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć? -- Pozdrawiam, Maciej Wójcik |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
BPH - KK i szczegoly transakcji |
Jacek Osiecki | 2005-11-15 18:32 |
reklamacja transakcji karta |
MaLeK | 2005-12-02 11:25 |
Fajny opis transakcji kartowej |
August | 2006-01-07 16:48 |
[allekarta] brak transakcji na wyciągu |
radar | 2006-05-22 17:56 |
oplata za przewalutowanie transakcji? |
RobertS | 2006-08-01 10:26 |
[mBank] Histotia transakcji |
Seba | 2006-08-11 16:48 |
VE mBanku & czas autoryzacji transakcji |
Telly Savalas | 2006-12-23 20:10 |
[Citi] reklamacja transakcji kartowej |
RobertS | 2007-02-23 23:17 |
autoryzacja transakcji kartą... |
Aga | 2007-05-03 16:03 |
Payu czas transakcji |
Krzysztof 'kw1618' z Wars | 2007-06-14 06:48 |