poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2009-06-02 12:51 | reklamacje w sklepie sieciowym | Mamut |
Witam czy sklep, w tym wypadku Media Markt moze odmowic reklamacji towaru podajac jako powo, że nie zostal kupiony w tym oddziale sklepu tylko w innym? Aparat kupiony na poludniu Polski a reklamowany w Gdansku. Sklep stwierdzil ze po pierwsze nie maja tego towaru na stanie a po drugie nie zostal kupiony u nich tylko w innym oddziale i w nim trzeba reklamowac towar. Czy maja prawo do tego? Srednio sie usmiecha jechac osobie ktora reklamuje ten towar prawie 700km. Co w przypadku, gdy nie maja juz takich aparatow na wymiane ? Maja zwrocic pieniazki ? |
2009-06-02 13:22 | Re: reklamacje w sklepie sieciowym | kuba |
Mamut pisze: > Witam > czy sklep, w tym wypadku Media Markt moze odmowic reklamacji towaru > podajac jako powo, że nie zostal kupiony w tym oddziale sklepu tylko w > innym? Aparat kupiony na poludniu Polski a reklamowany w Gdansku. > Sklep stwierdzil ze po pierwsze nie maja tego towaru na stanie a po > drugie nie zostal kupiony u nich tylko w innym oddziale i w nim trzeba > reklamowac towar. Czy maja prawo do tego? No niestety mają rację. Możesz wysłać pocztą. Co do uprawnień - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. pozdrawiam kuba |
||
2009-06-02 13:30 | Re: reklamacje w sklepie sieciowym | Liwiusz |
kuba pisze: > Mamut pisze: >> Witam >> czy sklep, w tym wypadku Media Markt moze odmowic reklamacji towaru >> podajac jako powo, że nie zostal kupiony w tym oddziale sklepu tylko w >> innym? Aparat kupiony na poludniu Polski a reklamowany w Gdansku. >> Sklep stwierdzil ze po pierwsze nie maja tego towaru na stanie a po >> drugie nie zostal kupiony u nich tylko w innym oddziale i w nim trzeba >> reklamowac towar. Czy maja prawo do tego? > > No niestety mają rację. Możesz wysłać pocztą. > Co do uprawnień - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. A ja mam inne zdanie na ten temat. Jeśli każdy sklep to osobna firma, to zgadzam się, że trzeba reklamować w sklepie, w którym się sprzedało. Ale jeśli sprzedawcą jest ten sam podmiot, który prowadzi działalność w różnych oddziałach, to reklamację należy zgłosić właśnie do tego podmiotu, bez względu na to którą lokalizację wybierzemy. -- Liwiusz |
||
2009-06-02 13:50 | Re: reklamacje w sklepie sieciowym | Herald |
Dnia Tue, 02 Jun 2009 13:30:41 +0200, Liwiusz napisał(a): >>> Witam >>> czy sklep, w tym wypadku Media Markt moze odmowic reklamacji towaru >>> podajac jako powo, że nie zostal kupiony w tym oddziale sklepu tylko w >>> innym? Aparat kupiony na poludniu Polski a reklamowany w Gdansku. >>> Sklep stwierdzil ze po pierwsze nie maja tego towaru na stanie a po >>> drugie nie zostal kupiony u nich tylko w innym oddziale i w nim trzeba >>> reklamowac towar. Czy maja prawo do tego? >> >> No niestety mają rację. Możesz wysłać pocztą. >> Co do uprawnień - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. > > A ja mam inne zdanie na ten temat. Jeśli każdy sklep to osobna firma, > to zgadzam się, że trzeba reklamować w sklepie, w którym się sprzedało. > Ale jeśli sprzedawcą jest ten sam podmiot, który prowadzi działalność w > różnych oddziałach, A w przypadku MM zachodzi właśnie taka zależność. Mają wspólny NIP, adres siedziby a poszczególne adresy to zwykłe oddziały. |
||
2009-06-02 13:55 | Re: reklamacje w sklepie sieciowym | Liwiusz |
Herald pisze: > Dnia Tue, 02 Jun 2009 13:30:41 +0200, Liwiusz napisał(a): > > >>>> Witam >>>> czy sklep, w tym wypadku Media Markt moze odmowic reklamacji towaru >>>> podajac jako powo, że nie zostal kupiony w tym oddziale sklepu tylko w >>>> innym? Aparat kupiony na poludniu Polski a reklamowany w Gdansku. >>>> Sklep stwierdzil ze po pierwsze nie maja tego towaru na stanie a po >>>> drugie nie zostal kupiony u nich tylko w innym oddziale i w nim trzeba >>>> reklamowac towar. Czy maja prawo do tego? >>> No niestety mają rację. Możesz wysłać pocztą. >>> Co do uprawnień - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. >> A ja mam inne zdanie na ten temat. Jeśli każdy sklep to osobna firma, >> to zgadzam się, że trzeba reklamować w sklepie, w którym się sprzedało. >> Ale jeśli sprzedawcą jest ten sam podmiot, który prowadzi działalność w >> różnych oddziałach, > > A w przypadku MM zachodzi właśnie taka zależność. Mają wspólny NIP, adres > siedziby a poszczególne adresy to zwykłe oddziały. Czyli można reklamować w każdym sklepie, reklamację trzeba składać "do sprzedawcy", a nie "w miejscu, gdzie został kupiony produkt". -- Liwiusz |
||
2009-06-02 14:21 | Re: reklamacje w sklepie sieciowym | BearBag |
dzieki za odpowiedz. Mialem podobne zdanie, ze jesli sa jedna firma to nie maja prawa splawiac. Ciekawe tylko teraz co zaproponuja bo sprzet nie nadaje sie do naprawy a takiego towaru nie maja na stanie. Pewnie zwrot pieniazkow. |
||
2009-06-02 14:53 | Re: reklamacje w sklepie sieciowym | kuba |
Liwiusz pisze: > A ja mam inne zdanie na ten temat. Jeśli każdy sklep to osobna firma, > to zgadzam się, że trzeba reklamować w sklepie, w którym się sprzedało. > Ale jeśli sprzedawcą jest ten sam podmiot, który prowadzi działalność w > różnych oddziałach, to reklamację należy zgłosić właśnie do tego > podmiotu, bez względu na to którą lokalizację wybierzemy. Zerknąłem najpierw na stronę media marktu i nic tam nie znalazłem; zerknąłem więc do elektronicznego KRS-u i zobaczyłem, że każdy media markt działający w konkretnym mieście jest spółką komandytową. Spółka komandytowa zaciąga zobowiązania ze własnym imieniu. pozdrawiam kuba |
||
2009-06-02 15:51 | Re: reklamacje w sklepie sieciowym | stebi |
Podpowiem Ci inne rozwiązanie: zareklamuj u producenta w serwisie (jeśli masz pod ręką). MM i tak go wyśle do serwisu producenta. pozdr. stebi |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
UPC - termin odpowiedzi na reklamacje |
Shady | 2005-10-24 19:03 |
reklamacje a zwrot |
Pawel | 2005-12-03 07:35 |
zakup prasy - reklamacje |
Krzysiek | 2006-11-25 03:24 |
Allegro - reklamacje |
DAD | 2007-02-14 11:33 |
odpowiedz na reklamacje, czy jest wazna |
Ania | 2007-08-30 14:15 |
Reklamacje przelewu krajowego |
Rysiek G. | 2007-10-01 19:05 |
Reklamacje - uznanie po 14 dniach |
Budzik | 2008-02-28 13:03 |
Termin odpowiedźi na reklamacje ze strony banku |
Cezary | 2008-03-30 16:56 |
Jysk i reklamacje - czy są jakieś szanse? |
Monika | 2008-10-26 19:32 |
Jak potraktowac taka reklamacje |
Brzezi | 2008-11-10 13:28 |