poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2012-08-22 21:16 | Zatrzymanie zaplaty a negatywne rozpatrzenie reklamacji | NetiaAbonent |
Witam Jako przedsiebiorca (jednoosobowa dzial. gosp.) zawarlem z firma Netia promocyjna umowe o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych w postaci (w skrócie) dostepu do internetu i stalego adresu IP. W zwiazku z niewlasciwym dzialaniem uslugi zlozylem reklamacje, która Netia odrzucila wskazujac punkt regulaminu "ponosi odpowiedzialnosc jedynie w zakresie okreslonym w regulaminie" (w dalszej niewskazanej czesci mowa jest o zobowiazaniu z umowy). Nie zgadzam sie z takim rozstrzygnieciem reklamacji, poniewaz Netia zobowiazala sie do swiadczenia uslugi w umowie a w swoim regulaminie nie publikuje szczególów korzystania ze swoich uslug. Kiedy zlozylem reklamacje nie informujac Netii wstrzymalem platnosci od zgloszenia niedzialania az do jej uruchomienia (teraz place) w nadziei, ze reklamacja zostanie uwzgledniona chociaz w jakiejs czesci. Niestety tak sie nie stalo. Teraz w zwiazku z otrzymaniem grozby blokady uslug "ze wzgledu na zaleglosci" chcialbym poinformowac Netie o zatrzymaniu tej zaplaty by zabezpieczyc realizacje dalszej czesci uslugi. Czy ktos móglby rozjasnic mi troche stan prawny, tj czy takie postepowanie stanowi jakiekolwiek zabezpieczenie i czy to sie w ogóle "kupy trzyma" w sensie winy Netii. Cala sprawa wyglada tak z powodu zachowania Netii. Kiedy zauwazylem niedzialanie uslugi podjalem starania o jej naprawienie przez kontakt z biurem obslugi klienta i póltoragodzinna (!) rozmowe z konsultantami, którzy nie potrafili poprawic konfiguracji dostarczanego przez Netie urzadzenia, wiec zakonczylem kontakt zlozeniem reklamacji z przydzieleniem numeru sprawy. "Konsultacje" wskazywaly jasno, ze ta usluga nie dzialala od samego poczatku uruchamiania. Przez mniej wiecej 3 miesiace sprawa nie zajmowalem sie a zadnego kontaktu ze strony Netii nie bylo, wiec w koncu przygotowalem i wyslalem pismo odwolujace sie do zlozonej reklamacji. Jednoczesnie w systemie elektronicznym poprosilem o szybkie udzielenie odpowiedzi na nia i w tymze systemie elektronicznym otrzymalem odpowiedz, ze reklamacja zostala anulowana przez pracownika oraz, ze usluga zostala uruchomiona (poprawiona tak, ze faktycznie stwierdzilem jej dzialanie), czyli z bezczynnosci Netii usluga nie dzialala kolejne 3 miesiace. Potem dostalem poleconym negatywne rozpatrzenie wydaje sie wlasciwej reklamacji z tym odwolaniem do regulaminu i podpierajace sie nowym terminem (dawno minelo ustawowe 30 dni na udzielenie odpowiedzi). Jesli w tej sprawie jest moja slusznosc to sklonny jestem zatrudnic prawnika, ale chcialbym najpierw rozszerzyc swoje horyzonty. Tak, ze dzieki za wszelkie uwagi. Pozdrawiam |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
w trakcie wykonywania uz negatywne orzeczenie o zdolności do pracy |
Krzysio | 2005-10-18 14:38 |
Czy jest ustawowo ustalony czas na rozpatrzenie reklamacji ? |
atryda | 2006-02-05 00:13 |
Ustawowy czas na rozpatrzenie reklamacji? |
nijou | 2006-02-17 13:24 |
Czas na rozpatrzenie reklamacji firmy ubezpieczeniowej OC |
B L | 2006-10-05 08:24 |
Czas na rozpatrzenie reklamacji |
gollum | 2006-12-27 14:01 |
Czas na rozpatrzenie odwołania przez ubezpi |
Fishman | 2007-02-28 21:46 |
Wzór przemysłowy - rozpatrzenie przez UP RP. |
Wojciech777 | 2007-11-26 12:00 |
30 dni na rozpatrzenie reklamacji |
jQ | 2009-06-23 11:37 |
rozpatrzenie reklamacji - 30 dni? |
Titus_Atomicus | 2009-11-02 20:49 |
Rozpatrzenie podania przez uczelnię |
MAK | 2011-10-15 19:03 |