Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Zepsuty sprzęt

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2013-10-29 10:32 Zepsuty sprzęt Manson
Witam
Zakupiłem na allegro pewną rzecz. Po zamontowaniu okazało się że
przedmiot jest niesprawny. Wysłałem ją do sprzedającego żeby mi wysłał
sprawną, napisał że wysłał ją do serwisu w ramach gwarancji i mam
czekać... wg mnie powinien mi wysłać nowy sprzęt, bo to nie popsuło się
po 2 miesiącach tylko było od razu uszkodzenie.
Czy sprzedający może nie wysyłać mi sprawnej rzeczy tylko czekać na
serwis ??? Acha sprzedający ma te rzeczy cały czas na stanie.
2013-10-29 10:33 Re: Zepsuty sprzęt Liwiusz
W dniu 2013-10-29 10:32, Manson pisze:
> Witam
> Zakupiłem na allegro pewną rzecz. Po zamontowaniu okazało się że
> przedmiot jest niesprawny. Wysłałem ją do sprzedającego żeby mi wysłał
> sprawną, napisał że wysłał ją do serwisu w ramach gwarancji i mam
> czekać... wg mnie powinien mi wysłać nowy sprzęt, bo to nie popsuło się
> po 2 miesiącach tylko było od razu uszkodzenie.
> Czy sprzedający może nie wysyłać mi sprawnej rzeczy tylko czekać na
> serwis ??? Acha sprzedający ma te rzeczy cały czas na stanie.


To zależy od podstawy reklamacji.

--
Liwiusz
2013-10-29 10:49 Re: Zepsuty sprzęt Manson

> To zależy od podstawy reklamacji.

Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i
ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech
sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem.

2013-10-29 10:56 Re: Zepsuty sprzęt Liwiusz
W dniu 2013-10-29 10:49, Manson pisze:
>
>> To zależy od podstawy reklamacji.
>
> Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i
> ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech
> sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem.

Tak, jeśli kupowałeś "na firmę", to możesz skorzystać z rękojmi.

--
Liwiusz
2013-10-29 11:25 Re: Zepsuty sprzęt Manson
W dniu 2013-10-29 10:56, Liwiusz pisze:
> W dniu 2013-10-29 10:49, Manson pisze:
>>
>>> To zależy od podstawy reklamacji.
>>
>> Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i
>> ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech
>> sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem.
>
> Tak, jeśli kupowałeś "na firmę", to możesz skorzystać z rękojmi.
>

Tak kupowałem na firmę

Więc mogę żądać wymiany na nowy ??
2013-10-29 11:27 Re: Zepsuty sprzęt Liwiusz
W dniu 2013-10-29 11:25, Manson pisze:
> W dniu 2013-10-29 10:56, Liwiusz pisze:
>> W dniu 2013-10-29 10:49, Manson pisze:
>>>
>>>> To zależy od podstawy reklamacji.
>>>
>>> Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i
>>> ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech
>>> sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem.
>>
>> Tak, jeśli kupowałeś "na firmę", to możesz skorzystać z rękojmi.
>>
>
> Tak kupowałem na firmę
>
> Więc mogę żądać wymiany na nowy ??

W takim razie przeczytaj art. 560 kc i kolejne, a potem skonfrontuj to
ze swoim żądaniem z reklamacji.

--
Liwiusz
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Sprzęt sportowy - prawna definicja ?

ZauraK 2006-03-31 09:18

odszkodowanie za skradziony sprzęt

beaujolais 2006-06-20 16:13

Niesprawny sprzęt uszkodził zasilacz

Bogdan 2006-11-17 11:35

niezgodnosc z umowa - zepsuty sprzet

shark 2007-01-23 20:33

zepsuty przedmiot z allegro prosze o pomoc + odszkodowanie

poniewierski.com 2007-04-06 09:14

Wadliwy sprzęt + koszty zwrotu?

Paweł Kulesza 2007-06-20 10:43

Jak odsprzedać sprzęt na gwarancji?

Arek 2008-04-08 21:47

sprzęt AGD - niedokładny opis

miffy 2010-06-09 10:40

Kupilem zepsuty telefon w PLAY

Swierszcz 2011-06-13 15:41

Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operator

BartekK 2013-08-22 03:37