poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-02-20 14:19 | Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji | jac-k |
Witam, Znalazłem się w następującej sytuacji: oddałem do serwisu będący na gwarancji Palmtop. Minęło kilka dni, i o to właśnie odebrałem od rzeczonego serwisu nieco szokujący mail. W skrócie dają mi trzy możliwości: 1) Zapłacenie za naprawę sprzętu (niestety odpada bo cena jest zaporowa) 2) Zapłacenie za diagnostykę i transport do producenta (?!) 3) Utylizacja urządzenia :) Czyli nieciekawie. Zwłaszcza nie podoba mi się opcja 2ga którą serwis argumentuje tym że sprzęt jest mechanicznie uszkodzony (o czym oddając go nie miałem pojęcia bo traktowałem go ostrożnie) Proszę Grupowiczów o porady czy to jest w ogóle zgodne z prawem ? Póki co poprosiłem serwis o uzasadnienie skąd ta opłata. Pozdrawiam Jacek |
2008-02-20 14:26 | Re: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji | SzalonyKapelusznik |
On Feb 20, 2:19 pm, jac-k > Witam, > Znalazłem się w następującej sytuacji: oddałem do serwisu będący na > gwarancji Palmtop. Minęło kilka dni, i o to właśnie odebrałem od > rzeczonego > serwisu nieco szokujący mail. > W skrócie dają mi trzy możliwości: > 1) Zapłacenie za naprawę sprzętu (niestety odpada bo cena jest > zaporowa) > 2) Zapłacenie za diagnostykę i transport do producenta (?!) > 3) Utylizacja urządzenia :) > Czyli nieciekawie. Zwłaszcza nie podoba mi się opcja 2ga którą serwis > argumentuje tym że sprzęt jest mechanicznie uszkodzony (o czym oddając > go nie > miałem pojęcia bo traktowałem go ostrożnie) > Proszę Grupowiczów o porady czy to jest w ogóle zgodne z prawem ? > Póki co poprosiłem serwis o uzasadnienie skąd ta opłata. > Pozdrawiam > Jacek To w ich zakresie jest oddac sprzet do rzeczoznawcy ktory okresli czy uszkodzenie nastapilo w twojej winy. Poki co powinni ci zapronowac: wymiane na inny, zwrot gotowki. |
||
2008-02-20 15:59 | Re: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji | Kenny |
jac-k wrote: | Witam, | Znalazłem się w następującej sytuacji: oddałem do serwisu będący na | gwarancji Palmtop. Minęło kilka dni, i o to właśnie odebrałem od | rzeczonego | serwisu nieco szokujący mail. | W skrócie dają mi trzy możliwości: | 1) Zapłacenie za naprawę sprzętu (niestety odpada bo cena jest | zaporowa) | 2) Zapłacenie za diagnostykę i transport do producenta (?!) | 3) Utylizacja urządzenia :) zakladajac ze w tresci gwarancji nie ma nic o oplatach, opcje moga byc nastepujace: 1) bezplatana naprawa gwarancyjna 2) odmowa naprawy gwarancyjnej zakladajac ze nie masz gwar door2door, w obu przypadkach ponosisz jedynie koszt wysylki. Jesli zgadzasz sie z odmowa prosisz listem poleconym o odeslanie rzeczy bedacej twoja wlasnoscia i wyznaczasz termin. Jesli sie nie zgadzasz wpierw proponuje uderzyc wyzej, do producenta - on, jak bedzie miach chec, moze wywrzec wplyw na autoryzowany serwis i 'zaopiekowc' sie twoim roszczeniem, czesto taki kopniak z gory pomaga... -- Wojtek Pozdrowienia |
||
2008-02-20 16:33 | Re: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji | Robert Tomasik |
Użytkownik "jac-k" news:359769fb-4a30-4317-9cf5-d82df1ff512a@41g2000hsc.googlegroups.com... Ja na twoim miejscu poczekał bym te 14 dni (bo mail, to nie odpowiedź pisemna) i przyjął, ze reklamację uznali. O ile jesteś konsumentem. |
||
2008-02-20 16:39 | Re: Opłata za diagnostykę - sprzęt | Liwiusz |
Robert Tomasik pisze: > > Użytkownik "jac-k" > news:359769fb-4a30-4317-9cf5-d82df1ff512a@41g2000hsc.googlegroups.com... > > Ja na twoim miejscu poczekał bym te 14 dni (bo mail, to nie odpowiedź > pisemna) i przyjął, ze reklamację uznali. O ile jesteś konsumentem. Robercie, to gwarancja, a nie niezgodność produktu z umową! -- Pozdrawiam! Liwiusz www.liwiusz.republika.pl Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji => http://www.kwm.net.pl |
||
2008-02-20 16:54 | Re: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji | Robert Tomasik |
Użytkownik "Liwiusz" news:fphhjr$koo$8@news.onet.pl... > Robercie, to gwarancja, a nie niezgodność produktu z umową! Faktycznie, zagalopowałem się. Cofam propozycję. :-) |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy .... |
Marsjusz | 2005-11-10 09:54 |
gwarancja - rękojmia na sprzęt uzywany |
Piotr Szczepiński | 2005-12-16 11:50 |
Re: gwarancja - rękojmia na sprzęt uzywany |
Piotr Szczepiński | 2006-01-16 00:25 |
Sprzęt sportowy - prawna definicja ? |
ZauraK | 2006-03-31 09:18 |
Sprzęt sportowy - prawna definicja ? |
ZauraK | 2006-03-31 09:18 |
opłata za diagnostykę i =?iso-8859-2?b?d3lzebNr6g==?= w przypadku niewykrycia usterki |
DonWito | 2006-06-05 16:32 |
odszkodowanie za skradziony sprzęt |
beaujolais | 2006-06-20 16:13 |
Niesprawny sprzęt uszkodził zasilacz |
Bogdan | 2006-11-17 11:35 |
Wadliwy sprzęt + koszty zwrotu? |
Paweł Kulesza | 2007-06-20 10:43 |
Właściciel mieszkania a jego adres zameldowania-faktury na sprzęt... |
WaldekWytnij | 2007-06-22 12:33 |