poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2005-12-20 13:14 | reklamacja | zlym |
Witam, proszę o pomoc w następującej sprawie. Zakupiłem torbę na ramie w pewnym sklepie, po 2 dniach jedna z rączek zerwała się. Zaniosłem do reklamacji. Kobieta stwierdziła że nie ma możliwości naprawy, a wymiany też nie będzie bo torebki te nie są już produkowane. Zaproponowała jednak wymianę na inny produkt w podobnej cenie. Nie znam praw konsumenta, za bardzo też nie mam czasu doktoryzować się na ten temat, ale myśle że łamie moje prawa i powinna oddać gotówke, przecież nie może mnie nakłaniać do brania czegoś w zamian na siłe. Proszę o pomoc, jak mam postąpić w tej sytuacji? -- |
2005-12-20 14:53 | Re: reklamacja | kam |
zlym@poczta.fm napisał(a): > Zaproponowała jednak wymianę na inny produkt w podobnej cenie. Nie znam praw > konsumenta, za bardzo też nie mam czasu doktoryzować się na ten temat, ale > myśle że łamie moje prawa i powinna oddać gotówke, przecież nie może mnie > nakłaniać do brania czegoś w zamian na siłe. Proszę o pomoc, jak mam postąpić > w tej sytuacji? Zgodnie z art.8 ust.4 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej jeśli naprawa i wymiana są niemożliwe, kupujący może odstąpić od umowy albo żądać obniżenia ceny. Załatwienie reklamacji przez wydanie innego towaru zależy tylko od Twojej zgody. KG |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
reklamacja.. |
Piotrek | 2005-10-18 21:43 |
Reklamacja |
Przemek | 2005-10-29 15:39 |
reklamacja |
robert | 2005-11-18 14:56 |
reklamacja |
Tomek | 2005-12-25 21:30 |
reklamacja |
sg | 2006-02-10 23:11 |
Reklamacja? |
Michał_Komorowski | 2006-02-16 20:52 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
Reklamacja MediaMarkt |
Robcio | 2006-07-10 12:35 |
Paragon - reklamacja |
Grzegorz W. | 2006-09-27 22:49 |