poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-04-12 18:41 | reklamacja | smint |
Witam Oddałem myszkę do serwisu gwarancyjnego. Mineło prawie 3 tygodnie powiedzieli, ze nie mają mojej myszki i powinienem dostac nową taką samą lecz oni nie mają takiej w magazynie. Zaproponowali mi w zamian 2 drozsze myszki z dopłatą ( 23,- i 50,-) ja sie na to nie zgodziłem więc kazali mi czekac dalej az przyjdzie decyzja od dystrybutora. Chciałem spytać ile maksymalnie muszę dać im czasu na załatwienie mojej reklamacji (z ich umowy gwarancyjnej wynika: Czas reklamacji wynosi 28 dni roboczych). Czy soboty też mozna zaliczyc do dnia roboczego (serwis jest czynny)? Czy mogę żadac zwrotu pieniedzy po upływie tych 28 dni? Pozdrawiam Marcin |
2006-04-12 18:41 | reklamacja | smint |
Witam Oddałem myszkę do serwisu gwarancyjnego. Mineło prawie 3 tygodnie powiedzieli, ze nie mają mojej myszki i powinienem dostac nową taką samą lecz oni nie mają takiej w magazynie. Zaproponowali mi w zamian 2 drozsze myszki z dopłatą ( 23,- i 50,-) ja sie na to nie zgodziłem więc kazali mi czekac dalej az przyjdzie decyzja od dystrybutora. Chciałem spytać ile maksymalnie muszę dać im czasu na załatwienie mojej reklamacji (z ich umowy gwarancyjnej wynika: Czas reklamacji wynosi 28 dni roboczych). Czy soboty też mozna zaliczyc do dnia roboczego (serwis jest czynny)? Czy mogę żadac zwrotu pieniedzy po upływie tych 28 dni? Pozdrawiam Marcin |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
reklamacja.. |
Piotrek | 2005-10-18 21:43 |
Reklamacja |
Przemek | 2005-10-29 15:39 |
reklamacja |
robert | 2005-11-18 14:56 |
reklamacja |
zlym | 2005-12-20 13:14 |
reklamacja |
Tomek | 2005-12-25 21:30 |
reklamacja |
sg | 2006-02-10 23:11 |
Reklamacja? |
Michał_Komorowski | 2006-02-16 20:52 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
Reklamacja MediaMarkt |
Robcio | 2006-07-10 12:35 |
Paragon - reklamacja |
Grzegorz W. | 2006-09-27 22:49 |