poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2005-12-25 21:30 | reklamacja | Tomek |
Witam Oddałem kamerę do reklamacji (nagrywała wg mnie za dużo szumów pracy własnego mechanizmu) Oprócz tego kamera działała przez prawie rok bez problemów Kamera została odesłana przez sklep doserwisu Wróciła z adnotacją że wszystko jest ok a te szumy są w normie (ja uważam inaczej) Po powrocie do domu okazało się że kamera w tej chwili ma problemy z nagrywaniem (co jej się nigdy nie zdażyło)tzn raz nagrywa raz nie Okres 12 miesięcznej gwarancji minoł kiedy kamera była w serwisie Co zrobić w takiej sytuacji Czy przyda się jakieś orzeczenie niezależnego rzeczoznawcy czy poprostu ją odesłać po raz kolejny do serwisu Tomek Tomek |
2005-12-25 22:02 | Re: reklamacja | scream |
Tomek napisał(a): > Okres 12 miesięcznej gwarancji minoł kiedy kamera była w serwisie > Co zrobić w takiej sytuacji Gwarancja jest dobrowolna i producent może jej udzielić bądź nie. Zobacz zapisy w umowie gwarancyjnej. Często jest tak, że gwarancja jest automatycznie przedłużana o czas, w jakim sprzęt znajdował się w serwisie. -- best regards, scream (at)w.pl Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
reklamacja.. |
Piotrek | 2005-10-18 21:43 |
Reklamacja |
Przemek | 2005-10-29 15:39 |
reklamacja |
robert | 2005-11-18 14:56 |
reklamacja |
zlym | 2005-12-20 13:14 |
reklamacja |
sg | 2006-02-10 23:11 |
Reklamacja? |
Michał_Komorowski | 2006-02-16 20:52 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
Reklamacja MediaMarkt |
Robcio | 2006-07-10 12:35 |
Paragon - reklamacja |
Grzegorz W. | 2006-09-27 22:49 |