poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-07-23 23:04 | brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja | siliana |
sklep (internetowy) sie stawial najpierw, ze nie wyslalam do reklamacji towaru w oryginalnym opakowaniu - to prawda, bo nie mam juz oryginalnego opakowania, ale nie wierze, abym miala obowiazek trzymania pudelek od kazdego produktu. po 2 - sklep zada zwrotu paragonu, tylko, ze nie wlozyl mi go do przesylki, a caly czas twierdzi, ze to zrobi. kaze wiec mi sklamac i napisac oswiadczenie, ze zgubilam paragon. niestety, ja go nie zgubilam, ja go nie dostalam. niedawno czytalam artykul w prasie i zaluje, ze go nie zachowalam, bo by teraz sie przydal. artykul podwazal teze, ze paragon jest jedyna podstawa do reklamacji, ze moze byc historia rachunku albo nawet to, ze sklep rozpozna swoj towar. sklep niby uznal reklamacje (przyslal niepelnowartosciowy produkt), ale ciagle robi problemy ze zwrotem srodkow. trwa to juz prawie 2 miesiace:( poradzcie, jak to jest z tymi oryginalnymi opakowaniami i paragonami? |
2008-07-23 23:25 | Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja | PlaMa |
siliana pisze: > poradzcie, jak to jest z tymi oryginalnymi opakowaniami i paragonami? Przy reklamowaniu na podstawie gwarancji mogą od Ciebie wymagać wielu rzeczy, nawet opakowania, gdy reklamujesz na podstawie niezgodności towaru z umową oryginalne opakowanie nie jest potrzebne. Do reklamacji na pdst. niezgodności konieczny jest dowód zakupu, czyli cokolwiek co potwierdzi że dana "rzecz" została kupiona w tym i tym sklepie. W przypadku zakupów przez internet wystarczy myślę po prostu wydruk ze strony zamówienia, mail z potwierdzeniem zamówienie itp. pozdrawiam. PlaMa |
||
2008-07-23 23:31 | Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja | Jacek Kalinski |
W artykule <48879cd2$0$29728$f69f905@mamut2.aster.pl> siliana napisał(a): > niedawno czytalam artykul w prasie Poszło na priv. Może chociaż w tym niewielkim stopniu się przydam ;) Jacek |
||
2008-07-23 23:48 | Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja | siliana |
Użytkownik "Jacek Kalinski" wiadomości news:slrng8f8ps.ouq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl... > Poszło na priv. > Może chociaż w tym niewielkim stopniu się przydam ;) bardzo - dziekuje! a wiesz, ze ten artykul, ktory ostatnio czytalam, to chyba tez w wyborczej i dotyczyl braku potrzeby przynoszenia paragonu. to byl jeszcze inny, niz ten, ktory ty mi przyslales. |
||
2008-07-24 00:04 | Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja | ToMasz |
siliana pisze: > Użytkownik "Jacek Kalinski" > wiadomości news:slrng8f8ps.ouq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl... > >> Poszło na priv. >> Może chociaż w tym niewielkim stopniu się przydam ;) > > bardzo - dziekuje! a wiesz, ze ten artykul, ktory ostatnio czytalam, to > chyba tez w wyborczej i dotyczyl braku potrzeby przynoszenia paragonu. to > byl jeszcze inny, niz ten, ktory ty mi przyslales. > > moment. NIe zamierzam kwestoinowac zasadnosci rządań zwrotu kasy lub wysłania nowego towaru, jednak wraz z towarem sklep MUSI dostac spowrotem paragon albo fakture. Dlaczego? ano jak ów towar trafi na półkę to jest kradziony.... MUSI byc zwrot paragonu, lub faktura korygująca zeby jaka kolwiek firma "oddała" pieniadze. NAtomiast moze byc tak ze do paczki nie włożyli paragonu. Wtedy na podstawie Twojego przelewu muszą poszukac w swoich dokumentach odpowiadajacego przelewowi bankowemu paragonu lub faktury. To sie musi na bank zgadzac, i urzędy to chetnie sprawdzaja, bo bardzo łatwo wykryc oszustwo. JEsli w owej firmie, ilośc przelewów = ilości faktur z wysyłką- niewiele zrobisz..... ToMasz |
||
2008-07-24 00:12 | Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja | ulong |
siliana pisze: > po 2 - sklep zada zwrotu paragonu, tylko, ze nie wlozyl mi go do przesylki, > a caly czas twierdzi, ze to zrobi. kaze wiec mi sklamac i napisac > oswiadczenie, ze zgubilam paragon. niestety, ja go nie zgubilam, ja go nie > dostalam. Dlatego warto wszystko kupowac na fakture, jak zgubisz potwierdzenie zakupu, wystarczy tylko poprosic o wydruk kopii :) |
||
2008-07-24 07:59 | Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja | Troll |
. W > przypadku zakupów przez internet wystarczy myślę po prostu wydruk ze > strony zamówienia, mail z potwierdzeniem zamówienie itp. 5 inut roboty na spreparowanie wydruku jakiegokolwiek sklepu P. |
||
2008-07-24 08:58 | Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja | Alek |
Użytkownik "Troll" >> >> W przypadku zakupów przez internet wystarczy myślę po prostu >> wydruk ze strony zamówienia, mail z potwierdzeniem zamówienie itp. > > 5 inut roboty na spreparowanie wydruku jakiegokolwiek sklepu A potem ile do odsiadki? |
||
2008-07-24 09:01 | Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja | Alek |
Użytkownik "ulong" >> >> po 2 - sklep zada zwrotu paragonu, tylko, ze nie wlozyl mi go do >> przesylki, a caly czas twierdzi, ze to zrobi. kaze wiec mi sklamac >> i napisac oswiadczenie, ze zgubilam paragon. niestety, ja go nie >> zgubilam, ja go nie >> dostalam. > > Dlatego warto wszystko kupowac na fakture, jak zgubisz potwierdzenie > zakupu, wystarczy tylko poprosic o wydruk kopii :) A sprzedawca na to: "w naszym systemie nie znajduję faktury wystawionej panu na taki towar" i co dalej? |
||
2008-07-24 11:29 | Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja | Ania |
Jacek Kalinski pisze: > W artykule <48879cd2$0$29728$f69f905@mamut2.aster.pl> siliana napisał(a): > >> niedawno czytalam artykul w prasie > > Poszło na priv. > Może chociaż w tym niewielkim stopniu się przydam ;) > > Jacek moglbys podeslac i mi bo tematyka mnie zaintereswoala |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Zwrot towaru bez paragonu, ale z dowodami zakupu |
paka77 | 2005-11-08 10:50 |
reklamacja |
sg | 2006-02-10 23:11 |
opakowania zwrotne-raz jeszcze |
kuku | 2006-05-11 06:57 |
Reklamacja obiekt budowlany, a brak instrukcji, warunków użytkowania |
ariuszn | 2006-11-07 11:22 |
Reklamacja na podstawie paragonu |
szlovak | 2007-01-10 08:16 |
Opakowania firmowe i naklejki dystrybutora |
kendy | 2007-02-28 19:59 |
Reklamacja i brak karty gwarancyjnej |
Przemolo | 2007-07-10 22:19 |
Reklamacja |
Frida | 2007-11-06 00:32 |
Reklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie brak? |
Daria | 2008-01-06 15:58 |
opakowania zwrotne |
d852 | 2008-09-26 06:17 |