poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-10-07 07:17 | easyJet - reklamacja | TJE |
Witam! Miałem opóźniony lot o 2 godziny. Z tego powodu nie zdązyłem na ostatni pociąg z jednego miasta do innego oddalonego o 80mil. Musiałem jechać taksówką za którą zapłaciłem 90funtów. Czy można żądać zwrotu kosztów za taksówką od easyJet? Miałem wykupione ubezpieczenie, które widnieje przy zakupie biletu a z którego mogłem zrezygnować. Dziękuję |
2008-10-07 09:45 | Re: easyJet - reklamacja | karol.ser |
Użytkownik "TJE" news:gcere4$90a$1@news.onet.pl... > Witam! > Miałem opóźniony lot o 2 godziny. Z tego powodu nie zdązyłem na ostatni Tak i nie. Zgodnie z przepisami unii masz prawo, chyba że przyczyna była techniczna (czyt. niezależna). Linie a zwłaszcza dziadowskie w 99% mówią że była techniczna. K |
||
2008-10-07 10:50 | Re: easyJet - reklamacja | Sarpedon |
karol.ser pisze: >> Miałem opóźniony lot o 2 godziny. Z tego powodu nie zdązyłem na ostatni > Tak i nie. jedna odpowiedz jest prawidlowa: nie > Zgodnie z przepisami unii masz prawo, chyba że przyczyna była techniczna > (czyt. niezależna). Linie a zwłaszcza dziadowskie w 99% mówią że była > techniczna. pytanie wlasnie: z jakiego powodu lot byl opozniony? niekoniecznie tak jest jak jest napisane wyzej. awaria samolotu to nie tylko wybuch czy inne wielkie rzeczy. to moze byc takze zlamanie zawleczki od wpluwu paliwa, a sprowadzenie czegos takiego trwa (rzadko kiedy rzadko psujace sie czesci sa aktualnie na stanie) |
||
2008-10-07 12:55 | Re: easyJet - reklamacja | karol.ser |
> pytanie wlasnie: z jakiego powodu lot byl opozniony? niekoniecznie tak > jest jak jest napisane wyzej. awaria samolotu to nie tylko wybuch czy inne > wielkie rzeczy. to moze byc takze zlamanie zawleczki od wpluwu paliwa, a > sprowadzenie czegos takiego trwa (rzadko kiedy rzadko psujace sie czesci > sa aktualnie na stanie) Niestety nie masz racji. Przepisy dzielą przyczyny na zależne od linii i niezależne. Jeśli się coś popsuje w ich samolocie jest to traktowane jako przyczyna NIEZALEZNA od nich. Co jest oczywistą kpiną. Dotyczy to także opóźnionego przylotu (bo zupa była za słona) K |
||
2008-10-07 12:54 | Re: easyJet - reklamacja | Paweł |
Użytkownik "Sarpedon" news:gcf7s0$fqf$1@news.onet.pl... >> Tak i nie. > jedna odpowiedz jest prawidlowa: nie Jedyna odpowiedź pawidłowa: TAK Żądać zawsze może. -- Paweł wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
reklamacja.. |
Piotrek | 2005-10-18 21:43 |
Reklamacja |
Przemek | 2005-10-29 15:39 |
reklamacja |
robert | 2005-11-18 14:56 |
reklamacja |
zlym | 2005-12-20 13:14 |
reklamacja |
Tomek | 2005-12-25 21:30 |
reklamacja |
sg | 2006-02-10 23:11 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
Reklamacja |
Frida | 2007-11-06 00:32 |
reklamacja |
Maciek | 2008-01-03 11:59 |