poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2009-09-18 07:06 | reklamacja | Piotr |
Witam, Wiem że ten temat był już wiele razy poruszany, ale chyba jakoś przeoczyłem interesującą mnie kwestię. Chodzi o sklep dla "intelygentnych" i ich zapis że oni działają tylko jako pośrednik w procesie reklamacji pomiędzy punktem serwisowym Gwaranta a klientem. i dalej że termin realizacji uprawnień gwarancyjnych ulega wydłużeniu o czas niezbędny do przewiezienia sprzętu do punktu Gwaranta i z powrotem. A moje pytanie jest czy to jest zgodne z prawem i czy jest jakiś max czas (poza 14dniowym na rozpatrzenie) na łączne załatwienie sprawy czyli rozpatrzenie i transport? Jeśli to ma znaczenie to sprzęt kupiłem bezpośrednio w MM i tamże złożyłem reklamację. Rozchodzi się o to że trwa to już prawie 4 tygodnie i chciałbym się przygotować jak do nich pójdę. Pozdrawiam Piotr |
2009-09-18 07:40 | Re: reklamacja | Liwiusz |
Piotr pisze: > Rozchodzi się o to że trwa to już prawie 4 tygodnie i chciałbym się > przygotować jak do nich pójdę. Reklamowałeś na podstawie gwarancji, czy niezgodności z umową? -- Liwiusz |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
reklamacja.. |
Piotrek | 2005-10-18 21:43 |
Reklamacja |
Przemek | 2005-10-29 15:39 |
reklamacja |
robert | 2005-11-18 14:56 |
reklamacja |
zlym | 2005-12-20 13:14 |
reklamacja |
Tomek | 2005-12-25 21:30 |
reklamacja |
sg | 2006-02-10 23:11 |
Reklamacja? |
Michał_Komorowski | 2006-02-16 20:52 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
reklamacja |
Maciek | 2008-01-03 11:59 |
Reklamacja |
paul | 2008-03-27 12:16 |