poprzedni wątek | następny wątek | pl.praca.oferowana |
2006-03-05 17:25 | ADMINISTRATOR / HELP DESK / Warszawa | TIM_Call_Center_Sp._z_o.o |
TIM Call Center Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko: ADMINISTRATOR / HELP DESK / Warszawa Zakres obowiązków: - administrowanie siecią i systemami informatycznymi, - helpdesk dla pracowników firmy. Wymagania: - administrowanie systemami Linux oraz Windows, - administrowanie aplikacjami opartymi o Apache, PHP, MySQL, Tomcat, etc. - bardzo dobra znajomość zagadnień sieci LAN, WAN i bezpieczeństwa, - konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych: routerów, firewall’i, etc. - mile widziani studenci III - V roku kierunków informatycznych. Oferujemy: - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, - możliwość rozwoju zawodowego, - zatrudnienie na umowę zlecenie, - elastyczne godziny pracy / możliwa praca na pół etatu. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie zgłoszeń na adres: info@timcallcenter.com z podaniem nr ref. ADM/03/WAW w tytule wiadomości. |
2006-03-05 17:25 | ADMINISTRATOR / HELP DESK / Warszawa | TIM_Call_Center_Sp._z_o.o |
TIM Call Center Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko: ADMINISTRATOR / HELP DESK / Warszawa Zakres obowiązków: - administrowanie siecią i systemami informatycznymi, - helpdesk dla pracowników firmy. Wymagania: - administrowanie systemami Linux oraz Windows, - administrowanie aplikacjami opartymi o Apache, PHP, MySQL, Tomcat, etc. - bardzo dobra znajomość zagadnień sieci LAN, WAN i bezpieczeństwa, - konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych: routerów, firewall’i, etc. - mile widziani studenci III - V roku kierunków informatycznych. Oferujemy: - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, - możliwość rozwoju zawodowego, - zatrudnienie na umowę zlecenie, - elastyczne godziny pracy / możliwa praca na pół etatu. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie zgłoszeń na adres: info@timcallcenter.com z podaniem nr ref. ADM/03/WAW w tytule wiadomości. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
WARSZAWA/ETAT/SPECJLISTA HELP-DESK |
vedu_praca | 2005-11-23 20:02 |
Warszawa / Informatyk - Help-Desk / stała |
Karol Karolkiewicz | 2005-12-01 10:40 |
Warszawa/Pracownik Help Desk/etat |
Ola Wiecka | 2006-02-04 01:38 |
Administrator sieci / help-desk / WARSZAWA / etat |
agnieszka.miszta | 2006-02-04 09:45 |
ADMINISTRATOR / HELP DESK / Warszawa |
TIM_Outsourcing_Sp._z_o.o | 2006-03-05 17:22 |
ADMINISTRATOR / HELP DESK / Warszawa |
TIM_Call_Center_Sp._z_o.o | 2006-03-05 17:25 |
ADMINISTRATOR / HELP DESK / Warszawa |
TIM_Outsourcing_Sp._z_o.o | 2006-03-05 17:22 |
Informatyk/Administrator/Help-Desk / Warszawa |
Karol | 2006-06-07 19:23 |
Warszawa help desk - pół etatu |
Biuro ITECS | 2006-07-14 08:28 |
ADMINISTRATOR / HELP DESK / WARSZAWA |
TIM_Call_Center_Sp._z_o.o | 2006-11-28 09:32 |