poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes.banki |
2005-12-12 00:53 | Amex - Mille | cycek |
Witam, chcialbym prosic o informacje uzytkownikow tytulowej karty. Otoz jakis czas temu zlozylem przez Internet wniosek o Amexa. Po 2 dniach zadzwonil do mnie ktos z banku i oswiadczyl mi, ze wstepna decyzja jest pozytywna i ze musze udac sie do oddzialu aby zlozyc wymagane dokumenty. Poniewaz ubiegalem sie o karte na podstawie przeniesienia z innego banku sprawa byla dosc prosta. Zabralem ze soba wyciagi poszedlem do najblizszego oddzialu. Jednakze procedura przyjmowania dokumentow byla dla praconikow tego oddzialu chyba obca, ale po konsultacjach oswiadczono mi, ze potrzebuja kopie wyciagow oraz moj dowod osobisty. Zapytalem czy nie musze niczego podpisywac, oswiadczono mi, ze nie musze. Dowiedzialem sie, ze cala procedura bedzie trwac ok 2 tygodni i zebym sie nie niecierpliwil. Jak bedzie decyzja to ktos mnie o niej powiadomi. No, wiec spokojnie sobie czekalem... jeden tydzien.... drugi... pod koniec trzeciego zdecydowalem, ze zadzwonie na infolinie i dowiem sie czy w mojej sprawie cos sie dzieje. Jak pomyslalem tak tez zrobilem. Uzyskalem odpowiedz, ze procedura zostala zakonczona a karta z wnioskowanym przeze mnie limitem przyznana. Zapytalem co dalej. Dostalem odpowiedz, ze mam isc do oddzialu. Niestety pani z infolinii nie umialal mi odpowiedziec czy mam czekac az przyjdzie do mnie jakas korespondencja (np. karta lub PIN) i dopiero po jej otrzymaniu udac sie do oddzialu. Stad tez pytanie do Was. Jak ze strony klienta wyglada ten proces? Wg. mnie podczas pierwszej wizyty powinienem podpisac umowe. Czy, poniewaz to sie nie stalo, teraz mam isc do oddzialu i czekac kolejne 2 tygodnie na karte? Czy moze karta jest juz w oddziale i odbiore ja odrazu po podpisaniu umowy? Dla mnie najdziwniejsze jest, ze nikt z banku nie staral sie ze mna kontaktowac. Czyzby oszczedzali na polaczeniach telefonicznych? ;) Pozdrawiam cyc |
2005-12-11 19:27 | Re: Amex - Mille | Marcin_P. |
Witam, U mnie umowa podpisana w poniedzialem, od razu dostalem PIN, w czwartek odbiór karty w odziale. Pozdrawiam Marcin_P. |
||
2005-12-12 01:09 | Re: Amex - Mille | MarekZ |
Uzytkownik "cycek" news:68430$439c6781$540adbe9$12367@news.chello.pl... A czy obecnie w Mille, przy przeniesieniu karty pierwszy rok Amex'a jest za darmo ? marekz |
||
2005-12-14 09:32 | Re: Amex - Mille | JaKi |
Ja bym na Twoim miejscu nie cieszył się z jej otrzymania :) Ja własnie swoją wczoraj przeciąłem i wraz z podwojną reklamacją odesłałem do ichniejszej centrali bo po oddziałach gdzie siedzą niekompetentni konsultacji nie mam ochoty chodzić. Reklamacja dotyczyła: - braku założenia millenetu podczas trzech wizyt w oddziale (miałem kiedys i od ręki sie nie da) - braku dostarczenia wyciągu - z powodu braku millenetu i wyciągu brak możliwosci sprawdzenia salda i zostały mi naliczone odsetki (jakieś 36 PLN, kara za nieterminową spłatę - 40 PLN) - okazało się że nibymillekonsultant założył mi rachunek ROR (ni pół dokumentu nie podpisałem) - w momencie składanai wniosku rachunek miał być techniczny, a nie płatny 6 PLN - na kolejnym wyciągu mimo spłaty całej wymagalnej kwoty kolejne 16 PLN odsetek Nie polecam - niestetym drugi raz z tym bankiem mam styczność i jest to ostatni raz. -- JaKi cycek > Witam, > chcialbym prosic o informacje uzytkownikow tytulowej karty. Otoz jakis > czas temu zlozylem przez Internet wniosek o Amexa. Po 2 dniach zadzwonil > do mnie ktos z banku i oswiadczyl mi, ze wstepna decyzja jest pozytywna > i ze musze udac sie do oddzialu aby zlozyc wymagane dokumenty. Poniewaz > ubiegalem sie o karte na podstawie przeniesienia z innego banku sprawa > byla dosc prosta. Zabralem ze soba wyciagi poszedlem do najblizszego > oddzialu. Jednakze procedura przyjmowania dokumentow byla dla praconikow > tego oddzialu chyba obca, ale po konsultacjach oswiadczono mi, ze > potrzebuja kopie wyciagow oraz moj dowod osobisty. Zapytalem czy nie > musze niczego podpisywac, oswiadczono mi, ze nie musze. Dowiedzialem > sie, ze cala procedura bedzie trwac ok 2 tygodni i zebym sie nie > niecierpliwil. Jak bedzie decyzja to ktos mnie o niej powiadomi. No, > wiec spokojnie sobie czekalem... jeden tydzien.... drugi... pod koniec > trzeciego zdecydowalem, ze zadzwonie na infolinie i dowiem sie czy w > mojej sprawie cos sie dzieje. Jak pomyslalem tak tez zrobilem. Uzyskalem > odpowiedz, ze procedura zostala zakonczona a karta z wnioskowanym przeze > mnie limitem przyznana. Zapytalem co dalej. Dostalem odpowiedz, ze mam > isc do oddzialu. Niestety pani z infolinii nie umialal mi odpowiedziec > czy mam czekac az przyjdzie do mnie jakas korespondencja (np. karta lub > PIN) i dopiero po jej otrzymaniu udac sie do oddzialu. Stad tez pytanie > do Was. Jak ze strony klienta wyglada ten proces? Wg. mnie podczas > pierwszej wizyty powinienem podpisac umowe. Czy, poniewaz to sie nie > stalo, teraz mam isc do oddzialu i czekac kolejne 2 tygodnie na karte? > Czy moze karta jest juz w oddziale i odbiore ja odrazu po podpisaniu > umowy? Dla mnie najdziwniejsze jest, ze nikt z banku nie staral sie ze > mna kontaktowac. Czyzby oszczedzali na polaczeniach telefonicznych? ;) > > Pozdrawiam > cyc -- |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
AmEx a AmEx |
vp23WYTNIJTO | 2006-05-16 16:07 |
promocja Amex'a Mille |
MarekZ | 2006-11-23 17:53 |
KK Mille - wymiana karty |
Wojciech Nawara | 2007-01-07 17:25 |
KK MIlle VC na KK MC |
Slavekk | 2007-01-07 18:23 |
Wygodne raty w mille |
RobertS | 2007-02-05 18:14 |
promocja kk MC w Mille.... |
RobertS | 2007-03-08 10:52 |
[Mille KK] Ópszejmie donoszę, |
Kamil_Jońca | 2007-03-09 09:54 |
Mille oddaje 5% ??? |
RobertS | 2007-04-05 20:38 |
Mille padło? |
grafeeWYTNIJTO | 2007-04-13 14:16 |
Ekspresowe telefony z Mille |
Znacznik | 2007-06-08 18:45 |