poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes.banki |
2007-01-06 22:01 | CitiOne Direct - opinie | Mithos |
Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz ma ? Jak wrazenia ? Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego konta, to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ? -- pozdrawiam Mithos |
2007-01-07 01:32 | Re: CitiOne Direct - opinie | Piotr Gralak |
On Sat, 06 Jan 2007 22:01:13 +0100, Mithos >Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz ma ? >Jak wrazenia ? No ja mam. Wrażenia OK. Działa tak jak miało działać. Internet jak to w Citku, bardzo toporny, nie za przyjemnie się używa, ale ma wszystko co potrzeba i nawet więcej, np.: - ustanowienie i odwołanie PZ do wybranych odbiorców - UPC, Cyfra+, telekomy (nie wiem jeszcze czy działa, bo jakiś czas temu ustanowiłem dla UPC, ale jeszcze nie było daty płatności, a listy aktywnych PZ brak) - możliwość ustawienia/anulowania automatycznej spłaty KK Trochę upierdliwa jest konieczność dodania odbiorcy nawet w przypadku incydentalnego przelewu, nie da się wykonać "dowolnego" przelewu jednorazowo wpisując dane. Zabezpieczenie - SMS przy dodawaniu odbiorcy. Potem robi się przelewy już bez dodatkowego zabezpieczenia. >Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego konta, >to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez >zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ? Tego nie testowałem, oprócz przelewów w obie strony wypłacałem z bankomatów. W tych dziedzinach bez żadnych niespodzianek. PG |
||
2007-01-07 19:54 | Re: CitiOne Direct - opinie | zzzielony |
Mithos napisał(a): > Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz ma ? > Jak wrazenia ? > > Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego konta, > to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez > zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ? Posiadam CitiKonto. Wcześniej miałem CitiOne, ale zadzowniłem sobie na CitiPhone (wszystko takie Citi....) i w 1 sekundę mi zmienili. No to jak zobaczyłem directa, też złapał słuchawkę i dzwonię zmieniać. I co? Zmiana przez telefon nie jest możliwa. Trzeba iść do oddziału. Podpisać jakieś tajemnicze dokumanty, których treści nikt nie zna. Albo można sobie zamknąć konto i otworzyć jeszcze raz nowe.... Klient pozyskany jest mniej warty od nowego, ale to już chyba wiemy... OK, chciałem położyć na to.... powiedzmy kulę, ale miałem kiedyś oddział po drodze. No i co się okazało? Nikt nic nie wiedział, że oni coś takiego robią!! Probowali mnie odesłać na CitiPhone dla odmiany. I tu kółko się zamknęło. Efekt? Konto w Citi, jakie by ono nie było, już w trakcie zamykania. Your Citi never sleeps... i pewnie dlatego takie senne i nic nie kojarzące jest.... |
||
2007-01-07 21:03 | Re: CitiOne Direct - opinie | kubik |
może to że w oddziale nic nie wiedzieli spowodowane było tym że zakładaniem konta citidirect zajmują się [na razie] agenci firm zewnętrznych (Rotsa etc) których głównym zadaniem było dotychczas werbowanie klientów na KK. -- pozdrawiam, mk --------------- jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;) 77 1140 2004 0000 3002 2490 7057 48 1140 2017 0000 4602 0387 8329 |
||
2007-01-07 21:14 | Re: CitiOne Direct - opinie | zzzielony |
kubik napsal: > może to że w oddziale nic nie wiedzieli spowodowane było tym że zakładaniem > konta citidirect zajmują się [na razie] agenci firm zewnętrznych (Rotsa etc) > których głównym zadaniem było dotychczas werbowanie klientów na KK. no ok, a CitiPhone odsyła klientów do oddziałów po co? w opinii CP ich pracownicy sie nudzą? oddział z klei odsyłał na CP... nie lubią się? czy może robią sobie nawzajem dowcipy? |
||
2007-01-07 21:17 | Re: CitiOne Direct - opinie | MK |
news:1168196088.055688.46530@51g2000cwl.googlegroups.com... > Zmiana przez telefon nie jest możliwa. Trzeba iść do oddziału. > Podpisać jakieś tajemnicze dokumanty, których treści nikt nie zna. > Albo można sobie zamknąć konto i otworzyć jeszcze raz nowe.... > Klient pozyskany jest mniej warty od nowego, ale to już chyba wiemy... AFAIK to konto jest sprzedawane wylacznie za posrednictwem internetu. Z uwagi na to, ze w Citi nie mozna miec 2 kont (mozna miec ew. 1 konto wlasne + 1 wspolne), konieczne jest zamkniecie obecnego konta lub jego przeksztalcenie. > OK, chciałem położyć na to.... powiedzmy kulę, ale miałem kiedyś > oddział po drodze. No i co się okazało? Nikt nic nie wiedział, że > oni coś takiego robią!! Probowali mnie odesłać na CitiPhone dla > odmiany. I tu kółko się zamknęło. Podpisuje sie aneks do umowy. Nie ma problemow z konwersja. MK |
||
2007-01-07 21:21 | Re: CitiOne Direct - opinie | zzzielony |
> > AFAIK to konto jest sprzedawane wylacznie za posrednictwem internetu. Z > uwagi na to, ze w Citi nie mozna miec 2 kont (mozna miec ew. 1 konto wlasne > + 1 wspolne), konieczne jest zamkniecie obecnego konta lub jego > przeksztalcenie. > > Podpisuje sie aneks do umowy. Nie ma problemow z konwersja. > > MK w oddziale, w którym byłem nikt nic nie wiedział o tym, zeby była: 1. możliwość przekształcenia konta 2. istniał jakikolwiek aneks - dlługotrwałe poszukiwania w intranecie nie przyniosły skutków, a jak na mój gust powinien być pod ręką... 3. próbowano mnie wysłać na CitiPhone... bo tam wszystko da się zalatwić w rozmowie z konsultantem.... słabo? |
||
2007-01-07 21:25 | Re: CitiOne Direct - opinie | MK |
news:1168201287.451842.296960@42g2000cwt.googlegroups.com... > w oddziale, w którym byłem nikt nic nie wiedział o tym, zeby była: > > 1. możliwość przekształcenia konta > > 2. istniał jakikolwiek aneks - dlługotrwałe poszukiwania w > intranecie nie przyniosły skutków, a jak na mój gust powinien być > pod ręką... > > 3. próbowano mnie wysłać na CitiPhone... bo tam wszystko da się > zalatwić w rozmowie z konsultantem.... > Zloz reklamacje. MK |
||
2007-01-07 21:45 | Re: CitiOne Direct - opinie | zzzielony |
> > Zloz reklamacje. > > MK składałem w obsłudze internetowej. niespodzianka - odesłano mnie do oddziału.... kiedyś był taki serial, "W kamiennym kręgu".... tępych procedur w Citi |
||
2007-01-07 22:18 | Re: CitiOne Direct - opinie | Piotr Gralak |
On 7 Jan 2007 12:14:40 -0800, zzzielony@gmail.com wrote: >no ok, a CitiPhone odsyła klientów do oddziałów po co? w opinii CP >ich pracownicy sie nudzą? To standard w każdym bankowym call center. If rozwiązanie problemu klienta not found in manual then send klient do oddziału :) PG |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
co polecacie zamiast Volkswagen Bank direct |
kris | 2005-10-25 12:08 |
eMakler w mBank - opinie? |
FSC | 2006-01-02 08:50 |
Volkswagen Bank direct - Elixir |
bm | 2006-01-18 16:18 |
zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)? |
Wojtek W. | 2006-04-07 14:01 |
zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)? |
Wojtek W. | 2006-04-07 14:01 |
Polbank EFG - opinie |
jarek.bochniak | 2006-09-12 19:10 |
KK BPH - poprosze o opinie |
tomiwe | 2006-10-04 10:33 |
TFI Investors - opinie |
Marcin | 2007-01-08 20:28 |
Prosze o opinie |
ra9om1ak | 2007-01-21 21:53 |
Nordea - opinie |
tomek. | 2007-05-16 20:41 |