Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

CitiOne Direct - opinie

poprzedni wątek | następny wątek pl.biznes.banki
2007-01-06 22:01 CitiOne Direct - opinie Mithos
Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz ma ?
Jak wrazenia ?

Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego konta,
to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez
zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ?


--
pozdrawiam
Mithos
2007-01-07 01:32 Re: CitiOne Direct - opinie Piotr Gralak
On Sat, 06 Jan 2007 22:01:13 +0100, Mithos wrote:

>Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz ma ?
>Jak wrazenia ?

No ja mam. Wrażenia OK. Działa tak jak miało działać. Internet jak to
w Citku, bardzo toporny, nie za przyjemnie się używa, ale ma wszystko
co potrzeba i nawet więcej, np.:
- ustanowienie i odwołanie PZ do wybranych odbiorców - UPC, Cyfra+,
telekomy (nie wiem jeszcze czy działa, bo jakiś czas temu ustanowiłem
dla UPC, ale jeszcze nie było daty płatności, a listy aktywnych PZ
brak)
- możliwość ustawienia/anulowania automatycznej spłaty KK

Trochę upierdliwa jest konieczność dodania odbiorcy nawet w przypadku
incydentalnego przelewu, nie da się wykonać "dowolnego" przelewu
jednorazowo wpisując dane.

Zabezpieczenie - SMS przy dodawaniu odbiorcy. Potem robi się przelewy
już bez dodatkowego zabezpieczenia.

>Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego konta,
>to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez
>zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ?

Tego nie testowałem, oprócz przelewów w obie strony wypłacałem z
bankomatów. W tych dziedzinach bez żadnych niespodzianek.

PG
2007-01-07 19:54 Re: CitiOne Direct - opinie zzzielony

Mithos napisał(a):
> Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz ma ?
> Jak wrazenia ?
>
> Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego konta,
> to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez
> zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ?


Posiadam CitiKonto. Wcześniej miałem CitiOne, ale zadzowniłem sobie
na CitiPhone (wszystko takie Citi....) i w 1 sekundę mi zmienili. No
to jak zobaczyłem directa, też złapał słuchawkę i dzwonię
zmieniać. I co?

Zmiana przez telefon nie jest możliwa. Trzeba iść do oddziału.
Podpisać jakieś tajemnicze dokumanty, których treści nikt nie zna.
Albo można sobie zamknąć konto i otworzyć jeszcze raz nowe....
Klient pozyskany jest mniej warty od nowego, ale to już chyba wiemy...

OK, chciałem położyć na to.... powiedzmy kulę, ale miałem kiedyś
oddział po drodze. No i co się okazało? Nikt nic nie wiedział, że
oni coś takiego robią!! Probowali mnie odesłać na CitiPhone dla
odmiany. I tu kółko się zamknęło.

Efekt? Konto w Citi, jakie by ono nie było, już w trakcie zamykania.
Your Citi never sleeps... i pewnie dlatego takie senne i nic nie
kojarzące jest....
2007-01-07 21:03 Re: CitiOne Direct - opinie kubik
może to że w oddziale nic nie wiedzieli spowodowane było tym że zakładaniem
konta citidirect zajmują się [na razie] agenci firm zewnętrznych (Rotsa etc)
których głównym zadaniem było dotychczas werbowanie klientów na KK.

--
pozdrawiam,
mk



---------------
jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

2007-01-07 21:14 Re: CitiOne Direct - opinie zzzielony

kubik napsal:
> może to że w oddziale nic nie wiedzieli spowodowane było tym że zakładaniem
> konta citidirect zajmują się [na razie] agenci firm zewnętrznych (Rotsa etc)
> których głównym zadaniem było dotychczas werbowanie klientów na KK.

no ok, a CitiPhone odsyła klientów do oddziałów po co? w opinii CP
ich pracownicy sie nudzą? oddział z klei odsyłał na CP... nie
lubią się? czy może robią sobie nawzajem dowcipy?
2007-01-07 21:17 Re: CitiOne Direct - opinie MK
wrote in message
news:1168196088.055688.46530@51g2000cwl.googlegroups.com...


> Zmiana przez telefon nie jest możliwa. Trzeba iść do oddziału.
> Podpisać jakieś tajemnicze dokumanty, których treści nikt nie zna.
> Albo można sobie zamknąć konto i otworzyć jeszcze raz nowe....
> Klient pozyskany jest mniej warty od nowego, ale to już chyba wiemy...

AFAIK to konto jest sprzedawane wylacznie za posrednictwem internetu. Z
uwagi na to, ze w Citi nie mozna miec 2 kont (mozna miec ew. 1 konto wlasne
+ 1 wspolne), konieczne jest zamkniecie obecnego konta lub jego
przeksztalcenie.

> OK, chciałem położyć na to.... powiedzmy kulę, ale miałem kiedyś
> oddział po drodze. No i co się okazało? Nikt nic nie wiedział, że
> oni coś takiego robią!! Probowali mnie odesłać na CitiPhone dla
> odmiany. I tu kółko się zamknęło.

Podpisuje sie aneks do umowy. Nie ma problemow z konwersja.

MK

2007-01-07 21:21 Re: CitiOne Direct - opinie zzzielony

>
> AFAIK to konto jest sprzedawane wylacznie za posrednictwem internetu. Z
> uwagi na to, ze w Citi nie mozna miec 2 kont (mozna miec ew. 1 konto wlasne
> + 1 wspolne), konieczne jest zamkniecie obecnego konta lub jego
> przeksztalcenie.
>
> Podpisuje sie aneks do umowy. Nie ma problemow z konwersja.
>
> MK

w oddziale, w którym byłem nikt nic nie wiedział o tym, zeby była:

1. możliwość przekształcenia konta

2. istniał jakikolwiek aneks - dlługotrwałe poszukiwania w
intranecie nie przyniosły skutków, a jak na mój gust powinien być
pod ręką...

3. próbowano mnie wysłać na CitiPhone... bo tam wszystko da się
zalatwić w rozmowie z konsultantem....

słabo?
2007-01-07 21:25 Re: CitiOne Direct - opinie MK
wrote in message
news:1168201287.451842.296960@42g2000cwt.googlegroups.com...


> w oddziale, w którym byłem nikt nic nie wiedział o tym, zeby była:
>
> 1. możliwość przekształcenia konta
>
> 2. istniał jakikolwiek aneks - dlługotrwałe poszukiwania w
> intranecie nie przyniosły skutków, a jak na mój gust powinien być
> pod ręką...
>
> 3. próbowano mnie wysłać na CitiPhone... bo tam wszystko da się
> zalatwić w rozmowie z konsultantem....
>

Zloz reklamacje.

MK

2007-01-07 21:45 Re: CitiOne Direct - opinie zzzielony

>
> Zloz reklamacje.
>
> MK

składałem w obsłudze internetowej. niespodzianka - odesłano mnie do
oddziału.... kiedyś był taki serial, "W kamiennym kręgu"....
tępych procedur w Citi
2007-01-07 22:18 Re: CitiOne Direct - opinie Piotr Gralak
On 7 Jan 2007 12:14:40 -0800, zzzielony@gmail.com wrote:

>no ok, a CitiPhone odsyła klientów do oddziałów po co? w opinii CP
>ich pracownicy sie nudzą?

To standard w każdym bankowym call center. If rozwiązanie problemu
klienta not found in manual then send klient do oddziału :)

PG
nowsze 1 2

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

co polecacie zamiast Volkswagen Bank direct

kris 2005-10-25 12:08

eMakler w mBank - opinie?

FSC 2006-01-02 08:50

Volkswagen Bank direct - Elixir

bm 2006-01-18 16:18

zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)?

Wojtek W. 2006-04-07 14:01

zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)?

Wojtek W. 2006-04-07 14:01

Polbank EFG - opinie

jarek.bochniak 2006-09-12 19:10

KK BPH - poprosze o opinie

tomiwe 2006-10-04 10:33

TFI Investors - opinie

Marcin 2007-01-08 20:28

Prosze o opinie

ra9om1ak 2007-01-21 21:53

Nordea - opinie

tomek. 2007-05-16 20:41