Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Jak to ugryzc? Polsat...

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2008-05-16 12:02 Jak to ugryzc? Polsat... Damian
Witam!

Mam taki oto maly dylemat.
Pod koniec grudnia konczyl mi sie abonament na jeden z pakiet Polsatu
Cyfrowego.
Jako ze w miedzyczasie przeprowadzilem sie i tuner byl mi zbyteczny
zadzwonilem na infolinie
co w takiej sytuacji zrobic. Pan konsultant poinformowal mnie ze nie musze
wypowiadac umowy,a
brak wplat za abonament spowoduje wylaczenie uslugi i zawieszenie wspolpacy.
No i tak bylo. Sygnal zostal wylaczony, tuner powedrowal do szafy i minelo
kilka miesiecy i dostaje
wezwanie (przedsadowe) do zaplaty za 3 miesiace za abonament.
Pomijm kwestie, ze "towaru" za ktory mam teraz zaplacic to nawet na oczy nie
widzialem, ale
ewidentnie zostalem wprowadzony w blad i gdyby nie to - wypowiedzialbym
umowe i sprawy by nie bylo.
Zadzwonilem po raz drugi na infolinie. Konsultant powiedzial mi ze mialem
obowiazek wypowiedziec te umowe i
ze teraz jedynym ratunkiem dla mnie bedzie napianie prosby do BOKu.
Napisalem wiec pismo opisujac cale zajscie, jednak odpowiedz byla
jednoznaczna, ze nie moga sie przychylic
do mojej sugestii, ze mam obowiazek znac podpisany regulamin, a ze ktos z
infolinii mi namieszal - to wogole nie ma znaczenia.
No i ciekawi mnie co teraz? Wiem ze ja nie zaplace to zaraz odezwie sie do
mnie firma windykacyjna. Z drugiej strony cala
sytuacja ma miejsce tylko dlatego, ze ktos niedouczony pracuje dla tej
firmy. Po trzecie ciekawi mnie jak ugryzc fakt, ze
wymaga sie zaplaty za towar, ktorego nie bylo i raczej juz nie bedzie?
Czy mozna to jakos obejsc? Chcialbym odpisac, potrzymujac swoje wczesniejsze
zdanie, nawet z nastawieniem na sprawe
w sadzie. Czy moge pisemnie zakazac udostepnienia moich danych firmie
windykacyjnej i czy moge wymusic na Polsacie walke
o wspomniane roszczenia tylko wobec mnie - bez zadnych posrednikow?
Co byscie zrobili na moim miejscu?
Pozdrawiam
2008-05-16 12:15 Re: Jak to ugryzc? Polsat... Johnson
Damian pisze:

> Z drugiej strony cala sytuacja ma miejsce tylko dlatego, ze ktos niedouczony pracuje dla tej
> firmy.

Nieprawda. Po prostu dlatego że nie czytałeś regulaminu.

> Czy mozna to jakos obejsc?

A potrafisz udowodnić że taką informację otrzymałeś na infolinii ?
Pewnie nie. jeśli by to przyznali albo byś mógł to udowodnić, to można
by coś pokombinować.

> Co byscie zrobili na moim miejscu?

Wypowiedzieli umowę w grudniu czy styczniu.


--
@2008 Johnson
"Jest coraz gorzej..."
2008-05-16 12:15 Re: Jak to ugryzc? Polsat... Liwiusz
Damian pisze:
> Witam!
>
> Mam taki oto maly dylemat.


A więc sprawa wygląda tak, że według regulaminu powinieneś
wypowiedzieć umowę, ale pan na infolinii powiedział Ci, że wystarczy nie
płacić, aby zrezygnować z usług (pomijam już fakt, że takie postawienie
sprawy jest co najmniej dziwne - czy już pierwszego dnia po terminie
płatności odłączają sygnał?)

Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.

W praktyce rację ma operator, ponieważ będzie się powoływał na
regulamin. A Ty - jako nie posiadający dowodów na swoje racje -
przegrasz przed sądem i będziesz musiał zapłacić. Lepiej więc zapłacić
od razu, traktując to jako naukę czytania i stosowania się do tego, co
się podpisuje i nie dawania wiary temu, co mówią konsultanci.

--
Pozdrawiam!
Liwiusz
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl
2008-05-16 12:20 Re: Jak to ugryzc? Polsat... Johnson
Liwiusz pisze:

>
> Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
> uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
> nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.

Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów.
Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji. Choć
można o tym dyskutować.
Ja raczej kierowałbym się z roszczeniem p-ko operatorowi o odszkodowanie
za błędną informacje. A potem jedno z drugim należałoby potrącić i git :)


--
@2008 Johnson
"Jest coraz gorzej..."
2008-05-16 13:24 Re: Jak to ugryzc? Polsat... Domek

pakiet Polsatu
> Cyfrowego.
> Jako ze w miedzyczasie przeprowadzilem sie i tuner byl mi zbyteczny
> zadzwonilem na infolinie
> co w takiej sytuacji zrobic. Pan konsultant poinformowal mnie ze nie musze
> wypowiadac umowy,a
> brak wplat za abonament spowoduje wylaczenie uslugi i zawieszenie
> wspolpacy.
> No i tak bylo. Sygnal zostal wylaczony, tuner powedrowal do szafy i minelo
> kilka miesiecy i dostaje
> wezwanie (przedsadowe) do zaplaty za 3 miesiace za abonament.


Moim zdaniem, nie mając dowodu jesteś bez szans, pracuje w firmie i jestem
po drugiej stronie barykady


nie sądze aby Ci konsultant powiedział w taki sposob, jaki opisałeś.

sorki, ale musisz zapłacić
mozesz pojsc do sądu, ale co tam powiesz? bo rownie dobrze mozesz powiedzieć
cokolwiek, ale co to zmienia?

2008-05-16 13:27 Re: Jak to ugryzc? Polsat... SzalonyKapelusznik
On 16 Maj, 12:20, Johnson wrote:
> Liwiusz pisze:
>
>
>
> > Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
> > uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
> > nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.
>
> Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów.
> Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji. Choć
> można o tym dyskutować.
> Ja raczej kierowałbym się z roszczeniem p-ko operatorowi o odszkodowanie
> za błędną informacje. A potem jedno z drugim należałoby potrącić i git :)
>
> --
> @2008 Johnson
> "Jest coraz gorzej..."

"Bledna informacja nadal jest informacja". Pracujac kiedys na infolini
klienci duzo razy slyszalem jak klienci tweirdza ze wystarczy ze nie
zaplaca rachunku i umowa sama sie zakonczy. I wedlug firmy dla ktorej
pracowalem (duuuza kablowka) ma racje, ale trzeba dodac ze konczy sie
umowa na czas okreslony a zaczyna na nieokreslony.
2008-05-16 14:35 Re: Jak to ugryzc? Polsat... Troll

Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości
news:g0jn67$oif$2@inews.gazeta.pl...
> Liwiusz pisze:
>
>>
>> Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
>> uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
>> nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.
>
> Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów.

no to w gre wejdzie oszustwo z 286
2008-05-16 14:42 Re: Jak to ugryzc? Polsat... Liwiusz
Troll pisze:
>
> Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości
> news:g0jn67$oif$2@inews.gazeta.pl...
>> Liwiusz pisze:
>>
>>>
>>> Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
>>> uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
>>> nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.
>>
>> Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów.
>
> no to w gre wejdzie oszustwo z 286


A jaką korzyść majątkową uzyskał w tej sytuacji konsultant?



--
Pozdrawiam!
Liwiusz
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl
2008-05-16 14:46 Re: Jak to ugryzc? Polsat... Damian

Użytkownik "Johnson"
>> Z drugiej strony cala sytuacja ma miejsce tylko dlatego, ze ktos
>> niedouczony pracuje dla tej firmy.
>
> Nieprawda. Po prostu dlatego że nie czytałeś regulaminu.

Regulamin czytalem i znam go bardzo dobrze. Oprocz wspomnianego tunera mam w
Polsacie jeszcze 3 inne tunery na siebie (do firmy i jeden
u rodzicow). Abonentem jestem juz od grubo ponad 5 lat i wiem, by zmienic
chocby pakiet musze wysylac pismo.
Problem w tym ze w powyzszym przypadku tak mnie poinformowano i tego nie
zrobilem.
W regulaminie nie ma zastrzezenia, ze wszelkie zmiany musza byc uwarunkowane
nowym regulaminem, wiec na logike ujmujac
myslalem ze po prostu "ulatwili" sobie i abonentom zycie i wprowadzili
usluge telefonicznego zakanczania wszelakich umow.
(sytuacja znana chocby z Cyfry+). i tylko dlatego nie wyslalem.


> A potrafisz udowodnić że taką informację otrzymałeś na infolinii ? Pewnie
> nie. jeśli by to przyznali albo byś mógł to udowodnić, to można by coś
> pokombinować.

Podobno nagrywaja kazda rozmowe. Znam dzien dzwonienia, wiec teoretycznie
byloby to do wyjasnienia.

> Wypowiedzieli umowę w grudniu czy styczniu.

Nawet gdyby Was ktos poinformowal ze nie trzeba. Szczerze...watpie!
2008-05-16 14:52 Re: Jak to ugryzc? Polsat... KsZZysiek
> Jako ze w miedzyczasie przeprowadzilem sie i tuner byl mi zbyteczny
> zadzwonilem na infolinie
> co w takiej sytuacji zrobic. Pan konsultant poinformowal mnie ze nie musze
> wypowiadac umowy,a
> brak wplat za abonament spowoduje wylaczenie uslugi i zawieszenie wspolpacy.

Przeciez razem z umową dostałes regulamin. Nie czytales go ? A jestes
pewien ze zadzwoniłes do konsultanta Polsatu ? :)

Moj kolega ma numer komórkowy częsciowo pokrywający się z jedną z
infolinii jednego z operatorów komórkowych. Czasami jak ktos dzwoni z
pytaniem o nowe taryfy to kolega informuje, ze nowe taryfy są do dupy i
należy iść do konkurencji.

:)

--
Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/
nowsze 1 2

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

rozwód co i jak

Asia 2006-01-07 17:31

Jak udowodnic?

hola 2006-01-07 18:57

Marchewka vs Pietruszka - Jak to ugryzc?

rezist.com 2006-02-02 18:07

Jak pogonić Polsat

Czapla 2006-05-12 15:14

Jak sprawdzić zadłużenie spadkodawcy?

CN 2006-06-29 07:41

W jak windykacja.

Neko 2006-08-18 15:53

Czy retransmisja TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN jest legalna

Rafał_M 2007-02-02 13:50

Jak zmusić Unikę do wydania zaświadczenia

Wrak Tristana 2007-04-10 22:08

Jak sie dowiedziec jak sprawa sadowa toczy sie przeciwko mnie?

Grzegorz 2007-06-15 18:05

Jak zbierać dowody aby były mocne?

contact_agentedwardfring1 2007-07-01 18:30