poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-05-16 12:02 | Jak to ugryzc? Polsat... | Damian |
Witam! Mam taki oto maly dylemat. Pod koniec grudnia konczyl mi sie abonament na jeden z pakiet Polsatu Cyfrowego. Jako ze w miedzyczasie przeprowadzilem sie i tuner byl mi zbyteczny zadzwonilem na infolinie co w takiej sytuacji zrobic. Pan konsultant poinformowal mnie ze nie musze wypowiadac umowy,a brak wplat za abonament spowoduje wylaczenie uslugi i zawieszenie wspolpacy. No i tak bylo. Sygnal zostal wylaczony, tuner powedrowal do szafy i minelo kilka miesiecy i dostaje wezwanie (przedsadowe) do zaplaty za 3 miesiace za abonament. Pomijm kwestie, ze "towaru" za ktory mam teraz zaplacic to nawet na oczy nie widzialem, ale ewidentnie zostalem wprowadzony w blad i gdyby nie to - wypowiedzialbym umowe i sprawy by nie bylo. Zadzwonilem po raz drugi na infolinie. Konsultant powiedzial mi ze mialem obowiazek wypowiedziec te umowe i ze teraz jedynym ratunkiem dla mnie bedzie napianie prosby do BOKu. Napisalem wiec pismo opisujac cale zajscie, jednak odpowiedz byla jednoznaczna, ze nie moga sie przychylic do mojej sugestii, ze mam obowiazek znac podpisany regulamin, a ze ktos z infolinii mi namieszal - to wogole nie ma znaczenia. No i ciekawi mnie co teraz? Wiem ze ja nie zaplace to zaraz odezwie sie do mnie firma windykacyjna. Z drugiej strony cala sytuacja ma miejsce tylko dlatego, ze ktos niedouczony pracuje dla tej firmy. Po trzecie ciekawi mnie jak ugryzc fakt, ze wymaga sie zaplaty za towar, ktorego nie bylo i raczej juz nie bedzie? Czy mozna to jakos obejsc? Chcialbym odpisac, potrzymujac swoje wczesniejsze zdanie, nawet z nastawieniem na sprawe w sadzie. Czy moge pisemnie zakazac udostepnienia moich danych firmie windykacyjnej i czy moge wymusic na Polsacie walke o wspomniane roszczenia tylko wobec mnie - bez zadnych posrednikow? Co byscie zrobili na moim miejscu? Pozdrawiam |
2008-05-16 12:15 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Johnson |
Damian pisze: > Z drugiej strony cala sytuacja ma miejsce tylko dlatego, ze ktos niedouczony pracuje dla tej > firmy. Nieprawda. Po prostu dlatego że nie czytałeś regulaminu. > Czy mozna to jakos obejsc? A potrafisz udowodnić że taką informację otrzymałeś na infolinii ? Pewnie nie. jeśli by to przyznali albo byś mógł to udowodnić, to można by coś pokombinować. > Co byscie zrobili na moim miejscu? Wypowiedzieli umowę w grudniu czy styczniu. -- @2008 Johnson "Jest coraz gorzej..." |
||
2008-05-16 12:15 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Liwiusz |
Damian pisze: > Witam! > > Mam taki oto maly dylemat. A więc sprawa wygląda tak, że według regulaminu powinieneś wypowiedzieć umowę, ale pan na infolinii powiedział Ci, że wystarczy nie płacić, aby zrezygnować z usług (pomijam już fakt, że takie postawienie sprawy jest co najmniej dziwne - czy już pierwszego dnia po terminie płatności odłączają sygnał?) Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności. W praktyce rację ma operator, ponieważ będzie się powoływał na regulamin. A Ty - jako nie posiadający dowodów na swoje racje - przegrasz przed sądem i będziesz musiał zapłacić. Lepiej więc zapłacić od razu, traktując to jako naukę czytania i stosowania się do tego, co się podpisuje i nie dawania wiary temu, co mówią konsultanci. -- Pozdrawiam! Liwiusz Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji => http://www.kwm.net.pl |
||
2008-05-16 12:20 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Johnson |
Liwiusz pisze: > > Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta > uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy > nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności. Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów. Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji. Choć można o tym dyskutować. Ja raczej kierowałbym się z roszczeniem p-ko operatorowi o odszkodowanie za błędną informacje. A potem jedno z drugim należałoby potrącić i git :) -- @2008 Johnson "Jest coraz gorzej..." |
||
2008-05-16 13:24 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Domek |
pakiet Polsatu > Cyfrowego. > Jako ze w miedzyczasie przeprowadzilem sie i tuner byl mi zbyteczny > zadzwonilem na infolinie > co w takiej sytuacji zrobic. Pan konsultant poinformowal mnie ze nie musze > wypowiadac umowy,a > brak wplat za abonament spowoduje wylaczenie uslugi i zawieszenie > wspolpacy. > No i tak bylo. Sygnal zostal wylaczony, tuner powedrowal do szafy i minelo > kilka miesiecy i dostaje > wezwanie (przedsadowe) do zaplaty za 3 miesiace za abonament. Moim zdaniem, nie mając dowodu jesteś bez szans, pracuje w firmie i jestem po drugiej stronie barykady nie sądze aby Ci konsultant powiedział w taki sposob, jaki opisałeś. sorki, ale musisz zapłacić mozesz pojsc do sądu, ale co tam powiesz? bo rownie dobrze mozesz powiedzieć cokolwiek, ale co to zmienia? |
||
2008-05-16 13:27 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | SzalonyKapelusznik |
On 16 Maj, 12:20, Johnson > Liwiusz pisze: > > > > > Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta > > uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy > > nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności. > > Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów. > Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji. Choć > można o tym dyskutować. > Ja raczej kierowałbym się z roszczeniem p-ko operatorowi o odszkodowanie > za błędną informacje. A potem jedno z drugim należałoby potrącić i git :) > > -- > @2008 Johnson > "Jest coraz gorzej..." "Bledna informacja nadal jest informacja". Pracujac kiedys na infolini klienci duzo razy slyszalem jak klienci tweirdza ze wystarczy ze nie zaplaca rachunku i umowa sama sie zakonczy. I wedlug firmy dla ktorej pracowalem (duuuza kablowka) ma racje, ale trzeba dodac ze konczy sie umowa na czas okreslony a zaczyna na nieokreslony. |
||
2008-05-16 14:35 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Troll |
Użytkownik "Johnson" news:g0jn67$oif$2@inews.gazeta.pl... > Liwiusz pisze: > >> >> Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta >> uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy >> nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności. > > Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów. no to w gre wejdzie oszustwo z 286 |
||
2008-05-16 14:42 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Liwiusz |
Troll pisze: > > Użytkownik "Johnson" > news:g0jn67$oif$2@inews.gazeta.pl... >> Liwiusz pisze: >> >>> >>> Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta >>> uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy >>> nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności. >> >> Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów. > > no to w gre wejdzie oszustwo z 286 A jaką korzyść majątkową uzyskał w tej sytuacji konsultant? -- Pozdrawiam! Liwiusz Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji => http://www.kwm.net.pl |
||
2008-05-16 14:46 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | Damian |
Użytkownik "Johnson" >> Z drugiej strony cala sytuacja ma miejsce tylko dlatego, ze ktos >> niedouczony pracuje dla tej firmy. > > Nieprawda. Po prostu dlatego że nie czytałeś regulaminu. Regulamin czytalem i znam go bardzo dobrze. Oprocz wspomnianego tunera mam w Polsacie jeszcze 3 inne tunery na siebie (do firmy i jeden u rodzicow). Abonentem jestem juz od grubo ponad 5 lat i wiem, by zmienic chocby pakiet musze wysylac pismo. Problem w tym ze w powyzszym przypadku tak mnie poinformowano i tego nie zrobilem. W regulaminie nie ma zastrzezenia, ze wszelkie zmiany musza byc uwarunkowane nowym regulaminem, wiec na logike ujmujac myslalem ze po prostu "ulatwili" sobie i abonentom zycie i wprowadzili usluge telefonicznego zakanczania wszelakich umow. (sytuacja znana chocby z Cyfry+). i tylko dlatego nie wyslalem. > A potrafisz udowodnić że taką informację otrzymałeś na infolinii ? Pewnie > nie. jeśli by to przyznali albo byś mógł to udowodnić, to można by coś > pokombinować. Podobno nagrywaja kazda rozmowe. Znam dzien dzwonienia, wiec teoretycznie byloby to do wyjasnienia. > Wypowiedzieli umowę w grudniu czy styczniu. Nawet gdyby Was ktos poinformowal ze nie trzeba. Szczerze...watpie! |
||
2008-05-16 14:52 | Re: Jak to ugryzc? Polsat... | KsZZysiek |
> Jako ze w miedzyczasie przeprowadzilem sie i tuner byl mi zbyteczny > zadzwonilem na infolinie > co w takiej sytuacji zrobic. Pan konsultant poinformowal mnie ze nie musze > wypowiadac umowy,a > brak wplat za abonament spowoduje wylaczenie uslugi i zawieszenie wspolpacy. Przeciez razem z umową dostałes regulamin. Nie czytales go ? A jestes pewien ze zadzwoniłes do konsultanta Polsatu ? :) Moj kolega ma numer komórkowy częsciowo pokrywający się z jedną z infolinii jednego z operatorów komórkowych. Czasami jak ktos dzwoni z pytaniem o nowe taryfy to kolega informuje, ze nowe taryfy są do dupy i należy iść do konkurencji. :) -- Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/ |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
rozwód co i jak |
Asia | 2006-01-07 17:31 |
Jak udowodnic? |
hola | 2006-01-07 18:57 |
Marchewka vs Pietruszka - Jak to ugryzc? |
rezist.com | 2006-02-02 18:07 |
Jak pogonić Polsat |
Czapla | 2006-05-12 15:14 |
Jak sprawdzić zadłużenie spadkodawcy? |
CN | 2006-06-29 07:41 |
W jak windykacja. |
Neko | 2006-08-18 15:53 |
Czy retransmisja TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN jest legalna |
Rafał_M | 2007-02-02 13:50 |
Jak zmusić Unikę do wydania zaświadczenia |
Wrak Tristana | 2007-04-10 22:08 |
Jak sie dowiedziec jak sprawa sadowa toczy sie przeciwko mnie? |
Grzegorz | 2007-06-15 18:05 |
Jak zbierać dowody aby były mocne? |
contact_agentedwardfring1 | 2007-07-01 18:30 |