Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow

poprzedni wątek | następny wątek pl.biznes.banki
2006-08-30 09:44 mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow Torran
Witam,

Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z oplaty
w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani powiedziala ze
preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic. No to powiedzialem
ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie calego rachunku. Odpowiedz -
prosze zrezygnowac, to pana decyzja. Upewnilem sie mowiac ze wlasnie
doprowadzaja do straty klienta ktory na koncie posiada xxx zl. Odpowiedz -
to pana decyzja, prosze zrezygnowac.

To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow obslugi. W
innym banku mam konto na preferencyjnych warunkach, praktycznie nic nie
place a oni zyja z % od moich srodkow.

2006-08-30 09:51 Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow wk
"Torran" wrote in message
news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
> Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
> oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani
> powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic.
> No to powiedzialem ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie calego
> rachunku. Odpowiedz - prosze zrezygnowac, to pana decyzja. Upewnilem sie
> mowiac ze wlasnie doprowadzaja do straty klienta ktory na koncie posiada
> xxx zl. Odpowiedz - to pana decyzja, prosze zrezygnowac.
>
> To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow obslugi.
> W innym banku mam konto na preferencyjnych warunkach, praktycznie nic nie
> place a oni zyja z % od moich srodkow.

To idz do innego banku i popros o niepobieranie oplaty za konto, karte
kredytowa, czy innych prowizji w ramach jak to napisales "preferencyjnych
warunkow obslugi klienta". Juz widze jak bank daruje Ci te oplaty i pozbawi
sie tym sposobem zysku.
Sprawa jest prosta - zmien bank na lepszy.

pozdrawiam, wk

2006-08-30 09:56 Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow Stefan
> To idz do innego banku i popros o niepobieranie oplaty za konto, karte
> kredytowa, czy innych prowizji w ramach jak to napisales "preferencyjnych
> warunkow obslugi klienta". Juz widze jak bank daruje Ci te oplaty i pozbawi
> sie tym sposobem zysku.
> Sprawa jest prosta - zmien bank na lepszy.
>
> pozdrawiam, wk

Co do preferencyjnych warunków obsługi klienta - dla mojego kolegi
specjalnie otwierano oddział BZWBK w sobotę bo musiał wykonać jakieś
operacje na koncie :) Więc preferencje się zdarzają.
2006-08-30 10:05 Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow Robert Wicik
Użytkownik "Torran" napisał w wiadomości
news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
> Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
> oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani
> powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic.
> No to powiedzialem

przy odpowiednich obrotach na KK opłatę sami zwrócą bez proszenia

2006-08-30 10:07 Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow K.K.
Użytkownik "Torran" napisał w wiadomości
news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.

Nie ma takiego obowiązku. Opłata taka nie jest obligatoryjna. To klient
decyduje przez używanie KK.

> Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
> oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani
> powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze
> zaplacic.

Oczywiście że są i to nie uznaniowe a z automatu. Nie musiałeś dzwonić i
prosić, co uwłacza godnościom osobistom.

> No to powiedzialem ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie
> calego rachunku. Odpowiedz - prosze zrezygnowac, to pana decyzja.
> Upewnilem sie mowiac ze wlasnie doprowadzaja do straty klienta ktory na
> koncie posiada xxx zl. Odpowiedz - to pana decyzja, prosze zrezygnowac.
> To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow
> obslugi.

Chyba byłby pierwszym bankiem zwalniającym z opłaty za brak obrotów na KK.
Przy odpowiednich obrotach z automatu zwalnia z opłaty, a właściwie
pobiera ją i szybko zwraca. Progi obrotów masz podane na stronach
http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-vclassic.html
http://www.mbank.c om.pl/oferta/karty/kredytowa/szczegoly.html

2006-08-30 10:10 Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow Grzes
Użytkownik "Robert Wicik" napisał w
wiadomości news:ed3gr0$3rn$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Torran" napisał w wiadomości
> news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl...
>> Witam,
>>
>> Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
>> Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
>> oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani
>> powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic.
>> No to powiedzialem
>
> przy odpowiednich obrotach na KK opłatę sami zwrócą bez proszenia

ja mam KK w BZWBK od kilku lat (chyba z 5) i jeszcze się nie zdarzyło, żebym
zapłacił za wydanie lub wznowienie karty, żona zresztą tak samo. Wystarczy
mieć obroty na karcie i to już wystarczy. A jeszcze jak masz w tym samym
banku kredyt/lokatę lub cos innego na czym bank zarabia to nie będzie
żadnych problemów z anulowaniem opłaty. Czasami trzeba ich postarszyć
odejściem ale to jak narazie zawsze dziłało (np. bezpłatne KK czy obnizenie
marży przy kredycie hipotecznym)
a jak mBank nie chcę gadać to uciekaj od nich! jest taka konkurencja w
bankowości że nie ma co płacić za coś co można mieć za darmo!

2006-08-30 10:12 Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow Mithos
wk napisał(a):

> To idz do innego banku i popros o niepobieranie oplaty za konto, karte
> kredytowa, czy innych prowizji w ramach jak to napisales "preferencyjnych
> warunkow obslugi klienta". Juz widze jak bank daruje Ci te oplaty i pozbawi
> sie tym sposobem zysku.

W Multibanku zmniejszenie oplaty do zera za przedluzenie KK nie bylo
niczym trudnym.


--
pozdrawiam
Mithos
2006-08-30 10:12 Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow wk
"Robert Wicik" wrote in message
news:ed3gr0$3rn$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Torran" napisał w wiadomości
> news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl...
>> Witam,
>>
>> Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
>> Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
>> oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani
>> powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic.
>> No to powiedzialem
>
> przy odpowiednich obrotach na KK opłatę sami zwrócą bez proszenia

Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali.
I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy traktowac
"polowicznie".
Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np. dla VC
wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita splata tych 750zl
przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku.

pozdrawiam, wk

2006-08-30 10:24 Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow Liwiusz
wk napisał(a):

> Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali.
> I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy traktowac
> "polowicznie".
> Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np. dla VC
> wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita splata tych 750zl
> przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku.


Jak zostało to wyjaśnione na forum mBanku - to był błąd. Obecnie
liczą się tylko wydatki kartą, a nie wpłaty na nią. Kilka osób
zapowiedziało, że złoży reklamację, ponieważ w TOiP jest mowa o
obrotach, czyli można przez to rozumieć zarówno wypłaty, jak i wpłaty.
Sam jestem ciekawy jak się sprawa rozwinie, u mnie opłata byłaby pobrana
za około 2 miesiące.

--
Pozdrawiam!
Liwiusz
www.liwiusz.republika.pl
2006-08-30 10:31 Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow darnok
In news:ed3hs6$79q$1@news.onet.pl, *Liwiusz* wrote:

> Sam jestem ciekawy jak się sprawa rozwinie, u mnie opłata byłaby
> pobrana za około 2 miesiące.

Ale licza sie srednie, miesieczne (obroty lub obciazenia), a nie ile w danym
miesiacu bylo. mBank skasuje cie za caly rok a nie tylko nie za 2 miesiace
:) bo to oplata roczna. Policz bo moze w innych miesiacach miales nadwyzki i
sredniomiesiecznie wyjdzie ze jednak przekraczasz 1500zl.

--
darnok
nowsze 1 2 3 4 5

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

BPH - za duzo maja klientow?

DoNnErJaCk 2005-10-31 22:45

mBank - 7 dzien miesiaca = poczatek miesiaca - wyciagow brak!!!

Tomasz Bednarz 2005-11-07 15:01

Karta kredytowa na preferencyjnych warunkach

Marcin Dominiak 2005-11-27 20:56

[mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii

Promyl 2005-12-07 17:52

uwaga EUROBANK okrada klientow

EPH 2006-01-26 08:45

mBank lekcewazy klientow? artykul

user 2006-08-03 10:22

HSBC walczy o polskich klientow

machanys 2006-08-23 14:43

lukas na Ty do klientow?

wemif 2006-10-06 12:21

mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac

cimul 2007-03-05 23:54

mBank - zmiana warunkow dla mPlanu czyli zegnaj Prezesie

A-neta 2007-03-15 18:49