poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes.banki |
2006-08-30 09:44 | mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow | Torran |
Witam, Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK. Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic. No to powiedzialem ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie calego rachunku. Odpowiedz - prosze zrezygnowac, to pana decyzja. Upewnilem sie mowiac ze wlasnie doprowadzaja do straty klienta ktory na koncie posiada xxx zl. Odpowiedz - to pana decyzja, prosze zrezygnowac. To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow obslugi. W innym banku mam konto na preferencyjnych warunkach, praktycznie nic nie place a oni zyja z % od moich srodkow. |
2006-08-30 09:51 | Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow | wk |
"Torran" news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl... > Witam, > > Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK. > Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z > oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani > powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic. > No to powiedzialem ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie calego > rachunku. Odpowiedz - prosze zrezygnowac, to pana decyzja. Upewnilem sie > mowiac ze wlasnie doprowadzaja do straty klienta ktory na koncie posiada > xxx zl. Odpowiedz - to pana decyzja, prosze zrezygnowac. > > To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow obslugi. > W innym banku mam konto na preferencyjnych warunkach, praktycznie nic nie > place a oni zyja z % od moich srodkow. To idz do innego banku i popros o niepobieranie oplaty za konto, karte kredytowa, czy innych prowizji w ramach jak to napisales "preferencyjnych warunkow obslugi klienta". Juz widze jak bank daruje Ci te oplaty i pozbawi sie tym sposobem zysku. Sprawa jest prosta - zmien bank na lepszy. pozdrawiam, wk |
||
2006-08-30 09:56 | Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow | Stefan |
> To idz do innego banku i popros o niepobieranie oplaty za konto, karte > kredytowa, czy innych prowizji w ramach jak to napisales "preferencyjnych > warunkow obslugi klienta". Juz widze jak bank daruje Ci te oplaty i pozbawi > sie tym sposobem zysku. > Sprawa jest prosta - zmien bank na lepszy. > > pozdrawiam, wk Co do preferencyjnych warunków obsługi klienta - dla mojego kolegi specjalnie otwierano oddział BZWBK w sobotę bo musiał wykonać jakieś operacje na koncie :) Więc preferencje się zdarzają. |
||
2006-08-30 10:05 | Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow | Robert Wicik |
Użytkownik "Torran" news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl... > Witam, > > Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK. > Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z > oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani > powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic. > No to powiedzialem przy odpowiednich obrotach na KK opłatę sami zwrócą bez proszenia |
||
2006-08-30 10:07 | Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow | K.K. |
Użytkownik "Torran" news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl... > Witam, > Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK. Nie ma takiego obowiązku. Opłata taka nie jest obligatoryjna. To klient decyduje przez używanie KK. > Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z > oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani > powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze > zaplacic. Oczywiście że są i to nie uznaniowe a z automatu. Nie musiałeś dzwonić i prosić, co uwłacza godnościom osobistom. > No to powiedzialem ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie > calego rachunku. Odpowiedz - prosze zrezygnowac, to pana decyzja. > Upewnilem sie mowiac ze wlasnie doprowadzaja do straty klienta ktory na > koncie posiada xxx zl. Odpowiedz - to pana decyzja, prosze zrezygnowac. > To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow > obslugi. Chyba byłby pierwszym bankiem zwalniającym z opłaty za brak obrotów na KK. Przy odpowiednich obrotach z automatu zwalnia z opłaty, a właściwie pobiera ją i szybko zwraca. Progi obrotów masz podane na stronach http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-vclassic.html http://www.mbank.c om.pl/oferta/karty/kredytowa/szczegoly.html |
||
2006-08-30 10:10 | Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow | Grzes |
Użytkownik "Robert Wicik" wiadomości news:ed3gr0$3rn$1@news.onet.pl... > Użytkownik "Torran" > news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl... >> Witam, >> >> Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK. >> Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z >> oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani >> powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic. >> No to powiedzialem > > przy odpowiednich obrotach na KK opłatę sami zwrócą bez proszenia ja mam KK w BZWBK od kilku lat (chyba z 5) i jeszcze się nie zdarzyło, żebym zapłacił za wydanie lub wznowienie karty, żona zresztą tak samo. Wystarczy mieć obroty na karcie i to już wystarczy. A jeszcze jak masz w tym samym banku kredyt/lokatę lub cos innego na czym bank zarabia to nie będzie żadnych problemów z anulowaniem opłaty. Czasami trzeba ich postarszyć odejściem ale to jak narazie zawsze dziłało (np. bezpłatne KK czy obnizenie marży przy kredycie hipotecznym) a jak mBank nie chcę gadać to uciekaj od nich! jest taka konkurencja w bankowości że nie ma co płacić za coś co można mieć za darmo! |
||
2006-08-30 10:12 | Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow | Mithos |
wk napisał(a): > To idz do innego banku i popros o niepobieranie oplaty za konto, karte > kredytowa, czy innych prowizji w ramach jak to napisales "preferencyjnych > warunkow obslugi klienta". Juz widze jak bank daruje Ci te oplaty i pozbawi > sie tym sposobem zysku. W Multibanku zmniejszenie oplaty do zera za przedluzenie KK nie bylo niczym trudnym. -- pozdrawiam Mithos |
||
2006-08-30 10:12 | Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow | wk |
"Robert Wicik" news:ed3gr0$3rn$1@news.onet.pl... > Użytkownik "Torran" > news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl... >> Witam, >> >> Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK. >> Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z >> oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani >> powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic. >> No to powiedzialem > > przy odpowiednich obrotach na KK opłatę sami zwrócą bez proszenia Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali. I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy traktowac "polowicznie". Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np. dla VC wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita splata tych 750zl przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku. pozdrawiam, wk |
||
2006-08-30 10:24 | Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow | Liwiusz |
wk napisał(a): > Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali. > I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy traktowac > "polowicznie". > Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np. dla VC > wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita splata tych 750zl > przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku. Jak zostało to wyjaśnione na forum mBanku - to był błąd. Obecnie liczą się tylko wydatki kartą, a nie wpłaty na nią. Kilka osób zapowiedziało, że złoży reklamację, ponieważ w TOiP jest mowa o obrotach, czyli można przez to rozumieć zarówno wypłaty, jak i wpłaty. Sam jestem ciekawy jak się sprawa rozwinie, u mnie opłata byłaby pobrana za około 2 miesiące. -- Pozdrawiam! Liwiusz www.liwiusz.republika.pl |
||
2006-08-30 10:31 | Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow | darnok |
In news:ed3hs6$79q$1@news.onet.pl, *Liwiusz* wrote: > Sam jestem ciekawy jak się sprawa rozwinie, u mnie opłata byłaby > pobrana za około 2 miesiące. Ale licza sie srednie, miesieczne (obroty lub obciazenia), a nie ile w danym miesiacu bylo. mBank skasuje cie za caly rok a nie tylko nie za 2 miesiace :) bo to oplata roczna. Policz bo moze w innych miesiacach miales nadwyzki i sredniomiesiecznie wyjdzie ze jednak przekraczasz 1500zl. -- darnok |
nowsze | 1 2 3 4 5 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
BPH - za duzo maja klientow? |
DoNnErJaCk | 2005-10-31 22:45 |
mBank - 7 dzien miesiaca = poczatek miesiaca - wyciagow brak!!! |
Tomasz Bednarz | 2005-11-07 15:01 |
Karta kredytowa na preferencyjnych warunkach |
Marcin Dominiak | 2005-11-27 20:56 |
[mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii |
Promyl | 2005-12-07 17:52 |
uwaga EUROBANK okrada klientow |
EPH | 2006-01-26 08:45 |
mBank lekcewazy klientow? artykul |
user | 2006-08-03 10:22 |
HSBC walczy o polskich klientow |
machanys | 2006-08-23 14:43 |
lukas na Ty do klientow? |
wemif | 2006-10-06 12:21 |
mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac |
cimul | 2007-03-05 23:54 |
mBank - zmiana warunkow dla mPlanu czyli zegnaj Prezesie |
A-neta | 2007-03-15 18:49 |