Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2006-07-01 16:39 prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi Bucz
witam wszystkich
pisze pierwszy raz na ta grupe i z gory mam pytanie o nieco klopotliwa
sytuacje

klient zglosil telefonicznie chec skorzystania z uslug mojej malej firmy
i poprosil o instalacje internetu

w czesie instalacji wystapily problemy techniczne (niekompatybilnosc
sprzetu klienta) - instalacja zostala przesunieta na nastepny tydzien
niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i
zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace

kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient rzada
"darmowej instalacji" i nie chce zwrocic zainstalowanego u niego sprzetu
poniewaz czuje sie pokrzywdzony (umowa o wykonanie uslugi nie zostala
podpisana poniewaz zawsze robimy to gdy juz wszystko dziala na koncu)

co proponujecie...? jak sobie poradzic z ta sytuacja?

(dadam ze koszt sprzetu pozostawionego u klienta to smieszne 100zl ale
dla zasady chce cos z tym zrobic)

--
Bucz
2006-07-01 16:47 Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi rezist.com
> niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i
> zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace

lol!

> kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient rzada
> "darmowej instalacji"

nie dziwie mu sie... tak miedzy nami

> dla zasady chce cos z tym zrobic)

a jaki jest koszt instalacji? pomijajac to urzadzenie
o wartosci 100 zl?

--
tomek nowak
http://rezist.com
http://anvilstrike.com
http://icic.pl
2006-07-01 17:04 Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi Bucz
rezist.com wrote:
>> niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i
>> zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace
>
>
> lol!
>
>> kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient rzada
>> "darmowej instalacji"
>
>
> nie dziwie mu sie... tak miedzy nami
>
>> dla zasady chce cos z tym zrobic)
>
>
> a jaki jest koszt instalacji? pomijajac to urzadzenie
> o wartosci 100 zl?


sutuacja jest dosyc specyficzna w tym przypadku - po kosztach z naszej
strony 500zl.



--
Bucz
2006-07-01 22:06 Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi MarcinJM
Bucz napisał(a):
> rezist.com wrote:
>
>>> niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i
>>> zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace
>>
>>
>>
>> lol!
>>
>>> kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient
>>> rzada "darmowej instalacji"
>>
>>
>>
>> nie dziwie mu sie... tak miedzy nami
>>
>>> dla zasady chce cos z tym zrobic)
>>
>>
>>
>> a jaki jest koszt instalacji? pomijajac to urzadzenie
>> o wartosci 100 zl?
>
>
>
> sutuacja jest dosyc specyficzna w tym przypadku - po kosztach z naszej
> strony 500zl.

Zaczniesz drzec z nim koty i bedziesz mial wkurwionego i upierdliwego
klienta.
Moze policz, czy warto grzecznie przeprosic i olac te 500.
Sciagniesz z niego inna droga, lub nie, ale fama jka rzetelnie
podszedles do sprawy pojdzie dalej.

--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510 skype: marcin.jm
2006-07-02 01:35 Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi rezist.com
> czy klienta ktory przywlaszczyl sobie sprzet firmy i nie chce go oddac

a na co masz papier? :>

--
tomek nowak
http://rezist.com
http://anvilstrike.com
http://icic.pl
2006-07-02 02:56 Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi Bucz
rezist.com wrote:
>> czy klienta ktory przywlaszczyl sobie sprzet firmy i nie chce go oddac
>
>
> a na co masz papier? :>

mam FV (z numerem seryjnym) na zakup sprzetu ktory jest zamontowany u
"pacjenta" na balkonie


--
Bucz
2006-07-02 12:37 Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi szlovak

> sutuacja jest dosyc specyficzna w tym przypadku - po kosztach z
> naszej strony 500zl.

Jeśli zapominasz o koszcie 500zł na 3 miesiące to równie dobrze możesz
mu teraz zrobić gratis i zamontować tego neta gratis :). Dobrze wiesz
ze to ci sie spokojnie i szybko zwróci. A jak nie, to nie dostaniesz
modemu.

--
2006-07-02 13:01 Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi rezist.com
> ze to ci sie spokojnie i szybko zwróci. A jak nie, to nie dostaniesz
> modemu.

to modemy sie teaz na balkonach montuje? :P

--
tomek nowak
http://rezist.com
http://anvilstrike.com
http://icic.pl
2006-07-02 16:30 Re: prawo konsumenckie - niewykonanie usługi Paweł Sakowski
Bucz wrote:
> po czyjej stronie jest tym konkretnym przypadku prawo
>
> firmy ktora:
> -nie wykonala uslugi
> -nie podpisala klientem umowy
> -nie pobrala za to oplaty
>
> czy klienta ktory przywlaszczyl sobie sprzet firmy i nie chce go oddac

Rozróżnijmy dwie kwestie:

1. ewentualnie podjęte zobowiązanie wykonania u klienta instalacji i
ewentualne roszczenia klienta z tego tytułu,
2. przywłaszczenie przez klienta sprzętu.

Jedno z drugim ma niewiele wspólnego. Ad 2: jest to przestępstwo.
Uświadom to klientowi, dając mu parę dni na zwrot zanim powiadomisz
prokuraturę.

--
+----------------------------------------------------------------------+
| Paweł Sakowski Never trust a man |
| who can count up to 1023 on his fingers. |
+----------------------------------------------------------------------+
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Zadatek w zamówieniu pojazdu - pr. konsumenckie

Tomasz 2005-11-18 10:26

niewykonanie usługi a zwrot kosztów

Ania 2005-12-13 13:20

Zwrot uslugi?

Tomasz_Kałużny 2006-01-09 14:00

Uslugi sekretarskie i tlumaczeniowe!!

Kris 2006-02-09 20:29

prawo konsumenckie

MP 2006-03-24 21:33

prawo konsumenckie

MP 2006-03-24 21:33

prawo konsumenckie - zakup wadliwego sprzętu

rosak 2006-05-17 10:34

Prawo telekomunikacyjne - odszkodowanie za okres braku swiadczenia uslugi

Piotr 2006-07-14 21:22

Prawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?

dropsec 2006-10-16 08:57

prawo konsumenckie

Bibeck 2007-02-03 23:12