poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-07-01 16:39 | prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi | Bucz |
witam wszystkich pisze pierwszy raz na ta grupe i z gory mam pytanie o nieco klopotliwa sytuacje klient zglosil telefonicznie chec skorzystania z uslug mojej malej firmy i poprosil o instalacje internetu w czesie instalacji wystapily problemy techniczne (niekompatybilnosc sprzetu klienta) - instalacja zostala przesunieta na nastepny tydzien niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient rzada "darmowej instalacji" i nie chce zwrocic zainstalowanego u niego sprzetu poniewaz czuje sie pokrzywdzony (umowa o wykonanie uslugi nie zostala podpisana poniewaz zawsze robimy to gdy juz wszystko dziala na koncu) co proponujecie...? jak sobie poradzic z ta sytuacja? (dadam ze koszt sprzetu pozostawionego u klienta to smieszne 100zl ale dla zasady chce cos z tym zrobic) -- Bucz |
2006-07-01 16:47 | Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi | rezist.com |
> niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i > zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace lol! > kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient rzada > "darmowej instalacji" nie dziwie mu sie... tak miedzy nami > dla zasady chce cos z tym zrobic) a jaki jest koszt instalacji? pomijajac to urzadzenie o wartosci 100 zl? -- tomek nowak http://rezist.com http://anvilstrike.com http://icic.pl |
||
2006-07-01 17:04 | Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi | Bucz |
rezist.com wrote: >> niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i >> zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace > > > lol! > >> kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient rzada >> "darmowej instalacji" > > > nie dziwie mu sie... tak miedzy nami > >> dla zasady chce cos z tym zrobic) > > > a jaki jest koszt instalacji? pomijajac to urzadzenie > o wartosci 100 zl? sutuacja jest dosyc specyficzna w tym przypadku - po kosztach z naszej strony 500zl. -- Bucz |
||
2006-07-01 22:06 | Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi | MarcinJM |
Bucz napisał(a): > rezist.com wrote: > >>> niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i >>> zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace >> >> >> >> lol! >> >>> kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient >>> rzada "darmowej instalacji" >> >> >> >> nie dziwie mu sie... tak miedzy nami >> >>> dla zasady chce cos z tym zrobic) >> >> >> >> a jaki jest koszt instalacji? pomijajac to urzadzenie >> o wartosci 100 zl? > > > > sutuacja jest dosyc specyficzna w tym przypadku - po kosztach z naszej > strony 500zl. Zaczniesz drzec z nim koty i bedziesz mial wkurwionego i upierdliwego klienta. Moze policz, czy warto grzecznie przeprosic i olac te 500. Sciagniesz z niego inna droga, lub nie, ale fama jka rzetelnie podszedles do sprawy pojdzie dalej. -- Pozdrawiam MarcinJM ____________________________ gg: 978510 skype: marcin.jm |
||
2006-07-02 01:35 | Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi | rezist.com |
> czy klienta ktory przywlaszczyl sobie sprzet firmy i nie chce go oddac a na co masz papier? :> -- tomek nowak http://rezist.com http://anvilstrike.com http://icic.pl |
||
2006-07-02 02:56 | Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi | Bucz |
rezist.com wrote: >> czy klienta ktory przywlaszczyl sobie sprzet firmy i nie chce go oddac > > > a na co masz papier? :> mam FV (z numerem seryjnym) na zakup sprzetu ktory jest zamontowany u "pacjenta" na balkonie -- Bucz |
||
2006-07-02 12:37 | Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi | szlovak |
> sutuacja jest dosyc specyficzna w tym przypadku - po kosztach z > naszej strony 500zl. Jeśli zapominasz o koszcie 500zł na 3 miesiące to równie dobrze możesz mu teraz zrobić gratis i zamontować tego neta gratis :). Dobrze wiesz ze to ci sie spokojnie i szybko zwróci. A jak nie, to nie dostaniesz modemu. -- |
||
2006-07-02 13:01 | Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi | rezist.com |
> ze to ci sie spokojnie i szybko zwróci. A jak nie, to nie dostaniesz > modemu. to modemy sie teaz na balkonach montuje? :P -- tomek nowak http://rezist.com http://anvilstrike.com http://icic.pl |
||
2006-07-02 16:30 | Re: prawo konsumenckie - niewykonanie usługi | Paweł Sakowski |
Bucz wrote: > po czyjej stronie jest tym konkretnym przypadku prawo > > firmy ktora: > -nie wykonala uslugi > -nie podpisala klientem umowy > -nie pobrala za to oplaty > > czy klienta ktory przywlaszczyl sobie sprzet firmy i nie chce go oddac Rozróżnijmy dwie kwestie: 1. ewentualnie podjęte zobowiązanie wykonania u klienta instalacji i ewentualne roszczenia klienta z tego tytułu, 2. przywłaszczenie przez klienta sprzętu. Jedno z drugim ma niewiele wspólnego. Ad 2: jest to przestępstwo. Uświadom to klientowi, dając mu parę dni na zwrot zanim powiadomisz prokuraturę. -- +----------------------------------------------------------------------+ | Paweł Sakowski | who can count up to 1023 on his fingers. | +----------------------------------------------------------------------+ |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Zadatek w zamówieniu pojazdu - pr. konsumenckie |
Tomasz | 2005-11-18 10:26 |
niewykonanie usługi a zwrot kosztów |
Ania | 2005-12-13 13:20 |
Zwrot uslugi? |
Tomasz_Kałużny | 2006-01-09 14:00 |
Uslugi sekretarskie i tlumaczeniowe!! |
Kris | 2006-02-09 20:29 |
prawo konsumenckie |
MP | 2006-03-24 21:33 |
prawo konsumenckie |
MP | 2006-03-24 21:33 |
prawo konsumenckie - zakup wadliwego sprzętu |
rosak | 2006-05-17 10:34 |
Prawo telekomunikacyjne - odszkodowanie za okres braku swiadczenia uslugi |
Piotr | 2006-07-14 21:22 |
Prawo konsumenckie-kto ma wymienic towar? |
dropsec | 2006-10-16 08:57 |
prawo konsumenckie |
Bibeck | 2007-02-03 23:12 |