poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-03-22 00:20 | przesylka priorytetowa Hmmmm? | Jacek P. Urbanowicz |
Witam, Zlozylem w Urzedzie Pocztowym zbiorowa reklamacje dot. przesylek priorytetowych nie dostarczonych terminowo. Dzisiaj otrzymalem odpowiedz, ktora wprawila mnie w oslupienie: ...uprzejmie wyjasniamy, ze wskazany przez poczte Polska termin doreczenia dla przesylek priorytetowych w dniu nastepnym po dniu nadania jest terminem jakosciowym, a nie gwarantowanym i za jego ewentualne niedotrzymanie PP nie ponosi odpowiedzialnosci. itd..... Jak to potraktowac? Jak zrozumiec okreslenie terminu jakosciowego i gwarantowanego? Poczta pobrala oplate za wykonanie uslugi i jej nie wykonala w sposob okreslony. Chcialbym podrazyc i pociagnac sprawe dalej ale nie wiem jak to teraz ugryzc. pozdrawiam, jacek |
2006-03-22 02:34 | Re: przesylka priorytetowa Hmmmm? | Piotr Kubiak |
Jacek P. Urbanowicz wrote: > Jak to potraktowac? Jak zrozumiec okreslenie terminu jakosciowego > i gwarantowanego? Poczta pobrala oplate za wykonanie uslugi > i jej nie wykonala w sposob okreslony. IMHO zgodnie z art. 57. $3 i art. 58. Prawa pocztowego (Dz.U. 2003 nr 130 poz. 1188) Poczta Polska *nie odpowiada* za nieterminowe dostarczanie przesyłek (nie przysługuje Ci odszkodowanie). -- Pozdrawiam, Piotr Kubiak (chcesz do mnie napisać, to domyślisz się jak odszyfrować adres z nagłówka) |
||
2006-03-22 10:39 | Re: przesylka priorytetowa Hmmmm? | barakuda |
Użytkownik "Jacek P. Urbanowicz" news:44208a48$1@news.home.net.pl > > Jak to potraktowac? Jak zrozumiec okreslenie terminu jakosciowego > i gwarantowanego? Poczta pobrala oplate za wykonanie uslugi > i jej nie wykonala w sposob okreslony. > Chcialbym podrazyc i pociagnac sprawe dalej ale nie wiem > jak to teraz ugryzc. > > pozdrawiam, jacek bardzo prosto najpierw poczytaj jakiś podęcznik na temat marketingu i reklamy i odrazu rozjaśni Ci się w głowie. Odrazu zrozumiesz ,że szkoda wydawać pieniądze na procesy bo i tak nic nie uzyskasz.. Do mnie książka tak nadana -150 kilometrów- "szła" 5 dni barakuda |
||
2006-03-22 12:06 | Re: przesylka priorytetowa Hmmmm? | KITHA |
Witam, > > Zlozylem w Urzedzie Pocztowym zbiorowa reklamacje > dot. przesylek priorytetowych nie dostarczonych terminowo. > Dzisiaj otrzymalem odpowiedz, ktora wprawila mnie > w oslupienie: > ...uprzejmie wyjasniamy, ze wskazany przez poczte Polska termin doreczenia > dla przesylek priorytetowych w dniu nastepnym po dniu nadania > jest terminem jakosciowym, a nie gwarantowanym i za jego ewentualne > niedotrzymanie PP nie ponosi odpowiedzialnosci. itd..... Na pocieszenie napiszę, że mnie również spotkała taka sama sytuacja. Na poczcie nadałam przesyłkę priorytetową, która z Warszawy do Gdańska już idzie 10 dzień !!! Dziś rano byłam na poczcie celem złożenia reklamacji, ale mi jej nie przyjęto gdyż nie mineło 14 dni od jej nadania. W takim razie spytałam naczelnika UPocztowego jak się ma sprawa przesyłek priorytetowych, za które Poczta każe sobie niemało płacić do czasu ich dostarczenia - skoro czy priorytet czy zwykły to może iść do 14 dni czyli do dnia w którym przesyłkę mozna reklamować jako niedostarczoną. Co innego gdy po 14 dniu przesyłka nie dotrze do odbiorcy, ale mniejsza o to. W każdym razie odpowiedź naczelnika UP była taka ... nabrał powietrze w usta i rzekł, że jak mam jakieś zastrzeżenia to mogę się odwoływać, ale to i tak nic nie da, bo nie mineło te "magiczne" 14 dni i poczta jest tym chroniona poprzez zapis w regulamienie skorzystania z usług pocztowych. No comments ... Pozdr KITHA -- |
||
2006-03-22 19:04 | Re: przesylka priorytetowa Hmmmm? | Krzysztof 'kw1618' z Wars |
Dnia Wed, 22 Mar 2006 00:20:44 +0100, Jacek P. Urbanowicz napisał(a): > Jak to potraktowac? Jak zrozumiec okreslenie terminu jakosciowego > i gwarantowanego? Poczta pobrala oplate za wykonanie uslugi > i jej nie wykonala w sposob okreslony. Ty takze mozesz sobie postanowić, że nie bedziesz się spóźniał, uzywał brzydkich wyrazów lub przykładowo ładnie pisał i to jest właśnie postanowienie jakościowe. Tak na poważnie to są normy jakosciowe np. ISO 9001:2000 określające jakość produktu lub usług, jednak nie ma za to żadnych kar, to tylko wewnętrzne samopostanowienie o dobrym wykonywaniu pracy. Jeśli ci chodzi o usługi gwarantowane Poczty Polskiej to wybieraj www.pocztex.pl Jeśli nadasz pocztex do okreslonej godziny, poczta gwarantuje doręczenie go w określonym czasie. Jeśli tak nie bedzie przysługuje ci odszkodowanie zgodnie z regulaminem. -- Krzysztof 'kw1618' z Warszawy http://grupy.3mam.net |
||
2006-03-22 19:34 | Re: przesylka priorytetowa Hmmmm? | Arek |
On Wed, 22 Mar 2006 10:39:31 +0100, "barakuda" wrote: >bardzo prosto najpierw poczytaj jakiś podęcznik na temat marketingu i >reklamy i odrazu rozjaśni Ci się w głowie. >Odrazu zrozumiesz ,że szkoda wydawać pieniądze na procesy bo i tak nic nie >uzyskasz.. >Do mnie książka tak nadana -150 kilometrów- "szła" 5 dni >barakuda Zauważyłem jedną korzyść - przesyłki priorytetowe listonosz przynosi mi do domu po godzinie 17. W przypadku zwykłych zawsze zostawia awizo i muszę lecieć na pocztę. Dlatego z tego korzystam i jestem zadowolony :) -- A. |
||
2006-03-22 21:12 | Re: przesylka priorytetowa Hmmmm? | barakuda |
Użytkownik "Arek" news:rq532250047iof9cct7p9fho80vm7trohj@4ax.com > On Wed, 22 Mar 2006 10:39:31 +0100, "barakuda" > wrote: > >> bardzo prosto najpierw poczytaj jakiś podęcznik na temat marketingu i >> reklamy i odrazu rozjaśni Ci się w głowie. >> Odrazu zrozumiesz ,że szkoda wydawać pieniądze na procesy bo i tak >> nic nie uzyskasz.. >> Do mnie książka tak nadana -150 kilometrów- "szła" 5 dni >> barakuda > > Zauważyłem jedną korzyść - przesyłki priorytetowe listonosz przynosi > mi do domu po godzinie 17. W przypadku zwykłych zawsze zostawia awizo > i muszę lecieć na pocztę. Dlatego z tego korzystam i jestem zadowolony > :) płacisz więcej - a co do tego listonosza - napisz na niego skargę i wszystkie przesyłki będzie Ci przynosił do domu ,a awizo będzie tylko zostawiał gdzu będziesz "w terenie" barakuda |
||
2006-03-23 10:22 | Re: przesylka priorytetowa Hmmmm? | Przemek R. |
Piotr Kubiak napisał(a): > Jacek P. Urbanowicz wrote: > >> Jak to potraktowac? Jak zrozumiec okreslenie terminu jakosciowego >> i gwarantowanego? Poczta pobrala oplate za wykonanie uslugi >> i jej nie wykonala w sposob okreslony. > > IMHO zgodnie z art. 57. $3 i art. 58. Prawa pocztowego (Dz.U. 2003 nr > 130 poz. 1188) Poczta Polska *nie odpowiada* za nieterminowe > dostarczanie przesyłek (nie przysługuje Ci odszkodowanie). powinni zmienic to prawo P. |
||
2006-03-24 18:50 | Re: przesylka priorytetowa Hmmmm? | Arek |
On Wed, 22 Mar 2006 21:12:25 +0100, "barakuda" wrote: >płacisz więcej - a co do tego listonosza - napisz na niego skargę i >wszystkie przesyłki będzie Ci przynosił do domu ,a awizo będzie tylko >zostawiał gdzu będziesz "w terenie" Jaką skargę??? Po co??? Przecież właśnie dlatego zostawia awizo bo w domu jestem dopiero po 17. Każdego dnia. A że płacę więcej, to i owszem - za to żeby wieczorem przyszedł drugi raz, kiedy ten z pierwszej zmiany mnie nie zastanie. A Ty od razu z grubej rury ze skargami wyjeżdżasz ;) -- A. |
||
2006-03-22 00:20 | przesylka priorytetowa Hmmmm? | Jacek P. Urbanowicz |
Witam, Zlozylem w Urzedzie Pocztowym zbiorowa reklamacje dot. przesylek priorytetowych nie dostarczonych terminowo. Dzisiaj otrzymalem odpowiedz, ktora wprawila mnie w oslupienie: ...uprzejmie wyjasniamy, ze wskazany przez poczte Polska termin doreczenia dla przesylek priorytetowych w dniu nastepnym po dniu nadania jest terminem jakosciowym, a nie gwarantowanym i za jego ewentualne niedotrzymanie PP nie ponosi odpowiedzialnosci. itd..... Jak to potraktowac? Jak zrozumiec okreslenie terminu jakosciowego i gwarantowanego? Poczta pobrala oplate za wykonanie uslugi i jej nie wykonala w sposob okreslony. Chcialbym podrazyc i pociagnac sprawe dalej ale nie wiem jak to teraz ugryzc. pozdrawiam, jacek |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
przesylka zwierzat |
Glikogen | 2006-01-03 15:29 |
przesylka priorytetowa Hmmmm? |
Jacek P. Urbanowicz | 2006-03-22 00:20 |
przesylka z chin (buty) a problemy ze znakiem towarowym |
dziadek | 2007-02-12 00:41 |
Spedycja - przesylka nie w terminie |
Grupy Duskusyjne | 2007-04-09 02:39 |