poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes.wgpw |
2006-07-29 16:41 | Re: Susza-plony-biopaliwa | Niko |
Dzieki, ale znalazlem tylko jakies procentowe szacunki mowiace o spodziewanych dochodach tzn. 20-30 proc. a docelowo 50 proc., niestety nie znalazem zadnych dokladniejszych wyliczen nie mowiac juz o planowanych zyskach z tej inwestycji. Wiekszosc informacji dotyczy utorzenia podmiotu zaleznego i podpisanych umowach. Podejrzewam, ze skoro odeslales mnie na strony Elstaru to sam nie znasz takowych wyliczen - inaczej podalbys je z glowy bez zajakniecia, szczegolnie biorac pod uwage jakim jestes zwolennikiem tej firmy, i rozpisywalbys sie na ich temat od dluzszego czasu... Dodam tylko, ze skoro firma bedzie produkowala tylko estry, bez dalszego ich przerobu, to nie moze liczyc na takie marze i na tak szybki zwrot z inwestycji jak w przypadku Skotanu, ktorego tak nielubisz (pewnie z uwagi, ze postrzegasz go jako glownego konkurenta na parkiecie wsrod inwestorow zainteresowanych ta branza). P.S. Jesli 150 tys. wyprodukowanych estrow ma stanowic 50% przychodow Elstaru to latwo dojsc do wniosku, ze 300 tys., ktore ma wytwarzac Skotan, bedzie odpowiadalo 100% przychodow tak zachwalanej przez Ciebie firmy. Jednak Skotan dodatkowo sam bedzie mieszal estry z paliwami w naftobazach, co zapewni mu dodatkowa (niemala) marze i ma mozliwosc zagospodarowania odpadow w postaci gliceryny przez zaklady Boryszewa, wiec tak na "chlopski" rozum to Skotan w przyszlosci bedzie ciekawsza firma...:) |
2006-07-29 18:29 | Re: Susza-plony-biopaliwa | janIIIsobieski |
Niko napisał(a): > Dzieki, ale znalazlem tylko jakies procentowe szacunki mowiace o > spodziewanych dochodach tzn. 20-30 proc. a docelowo 50 proc., niestety nie > znalazem zadnych dokladniejszych wyliczen nie mowiac juz o planowanych > zyskach z tej inwestycji. Wiekszosc informacji dotyczy utorzenia podmiotu > zaleznego i podpisanych umowach. Podejrzewam, ze skoro odeslales mnie na > strony Elstaru to sam nie znasz takowych wyliczen - inaczej podalbys je z > glowy bez zajakniecia, szczegolnie biorac pod uwage jakim jestes > zwolennikiem tej firmy, i rozpisywalbys sie na ich temat od dluzszego > czasu... > > Dodam tylko, ze skoro firma bedzie produkowala tylko estry, bez dalszego ich > przerobu, to nie moze liczyc na takie marze i na tak szybki zwrot z > inwestycji jak w przypadku Skotanu, ktorego tak nielubisz (pewnie z uwagi, > ze postrzegasz go jako glownego konkurenta na parkiecie wsrod inwestorow > zainteresowanych ta branza). > > P.S. Jesli 150 tys. wyprodukowanych estrow ma stanowic 50% przychodow > Elstaru to latwo dojsc do wniosku, ze 300 tys., ktore ma wytwarzac Skotan, > bedzie odpowiadalo 100% przychodow tak zachwalanej przez Ciebie firmy. > Jednak Skotan dodatkowo sam bedzie mieszal estry z paliwami w naftobazach, > co zapewni mu dodatkowa (niemala) marze i ma mozliwosc zagospodarowania > odpadow w postaci gliceryny przez zaklady Boryszewa, wiec tak na "chlopski" > rozum to Skotan w przyszlosci bedzie ciekawsza firma...:) moze i masz racje tylko ze skotan wszystkie obecne i przyszłościwe i jeszcze jeszcze nastepne osiągniecia ma w cenie a Elstar idzie swoja draga i przed nim bedziej prawdopodobne wzrosty , krótko mówiąc cena jest atrakcyjna w porównaniu z Skotanem |
||
2006-07-29 20:10 | Re: Susza-plony-biopaliwa | Niko |
moze i masz racje tylko ze skotan wszystkie obecne i przyszłościwe i jeszcze jeszcze nastepne osiągniecia ma w cenie a Elstar idzie swoja draga i przed nim bedziej prawdopodobne wzrosty , krótko mówiąc cena jest atrakcyjna w porównaniu z Skotanem =========================================== Pewnie tak ale, tak troche sie przekomarzajac z maklero1, mialem na mysli ogolnie firme i jej pozycje na rynku a nie jej gieldowa wycene;) Choc znajac zachowania rynku mozna sie spodziewac jeszcze wielu skokow. Praktycznie kazda pozytywna informacja, baaa informacja ze w firma realizuje juz ponoc zdyskontowane plany powoduje niezle wzrosty. Osobiscie ciekaw jestem czy uda sie ekipie RK utrzymac kurs spolki po asymilacji nowych akcji. P.S. Jesli ktos gra dlugoterminowo to czas asymilacji moze byc dobrym momentem do zakupu tych papierow - po 2-3 latach powinien byc ladny up. Pozdr. |
||
2006-07-31 09:42 | Re: Susza-plony-biopaliwa | maklero1 |
Tak, czy tak, w 2007 roku zysk netto Elstaru wzrośnie minimum 100%. Emisja się powiodla, skup rzepaku przebiega bez zastrzeżeń, w tym roku rusza sprzedaż estrów (15-20 tys. ton). Więc pozostaje nam obserwować i ścierać się dalej. Powodzenia! |
||
2006-07-31 10:50 | Re: Susza-plony-biopaliwa | jaga2 |
Przychody ze sprzedaży Skotana w drugim kwartale tego roku spadły o około 98,5 proc., z 8 mln do 79 tys. zł - podała spółka w piątkowym raporcie. Zysk netto, osiągnięty dzięki wzrostowi kursu akcji Alchemii, zwiększający wartość majątku spółki o 4,9 mln zł, wyniósł 3,2 mln zł. Przed rokiem w drugim kwartale spółka straciła 190 tys. zł. TO SĄ JAJA:) |
||
2006-07-31 11:10 | Re: Susza-plony-biopaliwa | maklero1 |
No cóż, akcjonariat Skotana w każdej wiadomości znajduje pozytywne aspekty. Papiery drożeją aktualnie 4,77%. |
||
2006-07-31 12:49 | Re: Susza-plony-biopaliwa | Niko |
Jakbys sledzil losy tej spolki to ten raport nie bylby dla ciebie zaskoczeniem.Wysil sie troche i zapoznaj sie z historia firmy a pozniej pytaj "czy to sa jaja", ewentualnie odpusc sobie takie komentarze. Firma inwestuje w zupelnie nowa dzialalnosc, a poprzednia zakonczyla. Wiec w okresie przejsciowym mozna bylo sie spodziewac takich wynikow... Pozdr. |
||
2006-07-31 12:54 | Re: Susza-plony-biopaliwa | Niko |
Użytkownik "maklero1" news:1154337053.571583.68960@b28g2000cwb.googlegroups.com... No cóż, akcjonariat Skotana w każdej wiadomości znajduje pozytywne aspekty. Papiery drożeją aktualnie 4,77%. Kurcze no patrz, a przeciez to jest wedlug ciebie taki gniot... a wciaz daje zarobic...;) A twoja gwiazdka od paru m-cy jakos nie moze osiagnac tych obiecywanych szczytow... Wiem wiem, "cierpliwosci" :) |
||
2006-07-31 14:21 | Re: Susza-plony-biopaliwa | jaga2 |
Niko napisał(a): > Jakbys sledzil losy tej spolki to ten raport nie bylby dla ciebie > zaskoczeniem.Wysil sie troche i zapoznaj sie z historia firmy a pozniej > pytaj "czy to sa jaja", ewentualnie odpusc sobie takie komentarze. Firma > inwestuje w zupelnie nowa dzialalnosc, a poprzednia zakonczyla. Wiec w > okresie przejsciowym mozna bylo sie spodziewac takich wynikow... > > Pozdr. SKĄD SIE BIERZE TA WIARA W TA WYDMUSZKE ? |
||
2006-07-31 17:00 | Re: Susza-plony-biopaliwa | Niko |
Hmmm czy to wiara, glopota, nadzieja, sentyment czy intuicja diabli wiedza. Tak czy inaczej licze ze na tej firmie da sie jeszcze zarobic. Teraz to i moze wygladac jak wydmuszka, ale w perspektywie 2 lat licze ze niewielu bedzie o tym pamietalo. Sa plany inwestycyjne, podpisane umowy, zezwolenia, ustawy, kasa... wiec w czym problem? - to tylko kwestia czasu. P.S. Dla jasnosci obrazu dodam ze w tej chwili nie mam ani jednej akcji tej firmy. Choc co jakis czas cos tam na niej ugram;) Czekam na asymilacje i rozwoj wypadkow z tym zwiazany (moze byc ciekawie) - jesli cena bedzie ciekawa to z cala pewnoscia zrobie longa i bede czekal na, jak sadze, sowity zwrot z tej inwestycji. P.S.2. Zeby bylo smieszniej to wszyscy pisza, ze te plany sa juz dawno w cenie, ale przy kazdej nowej informacji potwierdzajacej realizacje tych planow kurs jedzie ku polnocy...:) |
nowsze | 1 2 3 4 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Biopaliwa |
Dzielnicowy | 2006-01-20 16:10 |
Biopaliwa |
Kris_eS | 2006-02-17 09:01 |
Kruszwica i biopaliwa |
Joan Interia | 2006-05-08 19:46 |
Biopaliwa - subiektywnie |
ogoorek | 2006-05-11 11:36 |
Biopaliwa |
Kris_eS | 2006-05-18 08:49 |
Biopaliwa |
kst66 | 2006-06-30 14:33 |
SUSZA na GPW |
Sewer | 2006-07-27 09:20 |
PROCHEM - biopaliwa |
abraxas | 2006-08-02 20:41 |
biopaliwa |
andy | 2007-02-20 08:01 |
Biopaliwa |
Ted | 2007-02-28 10:48 |