poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-09-30 14:07 | Re: Tele-2 | olo |
Użytkownik "Liwiusz" > >> Takie też zastrzeżenia umieszcza Tele2, że nie wszystko od nich zależy. >> Tylko obecny status umowy jest taki że umowa zostałą zawarta, usługi nie >> są >> i nie wiadomo czy będą świadczone. Mam spore wątpliwości czy na łączach >> TP >> SA uda się Tele2 osiągnąć 6 Mb, skoro nie udało się to TP SA. >> Tak z ciekawości, gdybym cofnął pełnomocnictwo do wypowiedzenia poprzez >> Tele2 w moim imieniu umowy TP SA i nie wypowiadał umowy z Tele 2 umowa >> po >> 36 miesiącach powinna powędrować do kosza ? > > > A ile już czekasz na rozpoczęcie usługi? Pamiętaj, że samo wypowiedzenie > umowy w TP trwa miesiąc kalendarzowy, więc w skrajnym przypadku może to > trwać ponad 2 miesiące od podpisania umowy z tele2 (kilka dni na wysłanie > pisma z rozwiązaniem + miesiąc + 29 dni wypowiedzenia). > Z szumnych zapowiedzi: [...] Informacje o terminach realizacji zamówienia: - Za tydzień (około 29-07-2008) kurier dostarczy Ci gotową umowę do podpisu. Jeśli podałeś nr komórkowy, będziemy na bieżąco informować Cię o statusie Twojego zamówienia (przez SMS). - Po 3 tygodniach od podpisania umowy (około12-08-2008) prześlemy Ci modem lub login i hasło, jeśli nie zamawiałeś modemu. Dzięki instrukcji sam z łatwością zainstalujesz nasz Internet. Usługa będzie dostępna zaraz po zakończeniu instalacji. - 2-3 dni później (około 15-08-2008) zmieni się Twój abonament telefoniczny. Od tej chwili będziesz mógł korzystać z darmowych godzin wliczonych w abonament. Przedstawione terminy są orientacyjne i mogą wydłużyć się w przypadku problemów z doręczeniem przesyłek. [...] zrealizowane zostało tylko dostarczenie i na nieszczęście podpisanie umowy. Łącze jest w wynajmowanym lokalu, jeżeli wynajmujący wypowie mi umowę to chyba będę mógł wypowiedzieć umowę w zwykłym w trybie ? pzdr olo |
2008-09-30 14:17 | Re: Tele-2 | Liwiusz |
olo pisze: > Użytkownik "Liwiusz" >>> Takie też zastrzeżenia umieszcza Tele2, że nie wszystko od nich zależy. >>> Tylko obecny status umowy jest taki że umowa zostałą zawarta, usługi nie >>> są >>> i nie wiadomo czy będą świadczone. Mam spore wątpliwości czy na łączach >>> TP >>> SA uda się Tele2 osiągnąć 6 Mb, skoro nie udało się to TP SA. >>> Tak z ciekawości, gdybym cofnął pełnomocnictwo do wypowiedzenia poprzez >>> Tele2 w moim imieniu umowy TP SA i nie wypowiadał umowy z Tele 2 umowa >>> po >>> 36 miesiącach powinna powędrować do kosza ? >> >> A ile już czekasz na rozpoczęcie usługi? Pamiętaj, że samo wypowiedzenie >> umowy w TP trwa miesiąc kalendarzowy, więc w skrajnym przypadku może to >> trwać ponad 2 miesiące od podpisania umowy z tele2 (kilka dni na wysłanie >> pisma z rozwiązaniem + miesiąc + 29 dni wypowiedzenia). >> > Z szumnych zapowiedzi: > [...] > Informacje o terminach realizacji zamówienia: > - Za tydzień (około 29-07-2008) kurier dostarczy Ci gotową umowę do podpisu. > Jeśli podałeś nr komórkowy, będziemy na bieżąco informować Cię o statusie > Twojego zamówienia (przez SMS). > - Po 3 tygodniach od podpisania umowy (około12-08-2008) prześlemy Ci modem > lub login i hasło, jeśli nie zamawiałeś modemu. Dzięki instrukcji sam z > łatwością zainstalujesz nasz Internet. Usługa będzie dostępna zaraz po > zakończeniu instalacji. > - 2-3 dni później (około 15-08-2008) zmieni się Twój abonament telefoniczny. > Od tej chwili będziesz mógł korzystać z darmowych godzin wliczonych w > abonament. To dziwne, od 29-07 do 15-08 nie jest nawet miesiąc wypowiedzenia. Zwróć uwagę, że jeśli umowę podpisałeś 29-07, to można założyć, że pismo rozwiązujące umowę z TP dotarło do nich na początku sierpnia. Tym samym okres wypowiedzenia umowy z TP upływa właśnie dziś (30 IX) - regulamin mówi, że umowa jest rozwiązywana z miesięcznym terminem wypowiedzenia ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego, zwykle okresem rozliczeniowym (przynajmniej u mnie) jest miesiąc kalendarzowy. Pomijając zatem obietnice, z punktu prawa wszystko jest w terminie. > Przedstawione terminy są orientacyjne i mogą wydłużyć się w przypadku > problemów z doręczeniem przesyłek. > [...] > zrealizowane zostało tylko dostarczenie i na nieszczęście podpisanie umowy. > > Łącze jest w wynajmowanym lokalu, jeżeli wynajmujący wypowie mi umowę to > chyba będę mógł wypowiedzieć umowę w zwykłym w trybie ? Z pewnością nie, to by było zbyt proste :) > > pzdr > olo > > -- Pozdrawiam, Liwiusz Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji => http://www.kwm.net.pl |
||
2008-09-30 14:38 | Re: Tele-2 | olo |
Użytkownik "Liwiusz" >> Łącze jest w wynajmowanym lokalu, jeżeli wynajmujący wypowie mi umowę to >> chyba będę mógł wypowiedzieć umowę w zwykłym w trybie ? > > Z pewnością nie, to by było zbyt proste :) > Przecież wypowiedzenie umowy poprzez wynajmującego pozbawia mnie możliwości korzystania z łącza TP SA ( pomijając przypadek kiedy Wynajmujący stwierdzi że to z winy lokatora rozwiązał umowę.) i nie powinno być uznane za klienta winę. pzdr olo |
||
2008-09-30 14:43 | Re: Tele-2 | Liwiusz |
olo pisze: > Użytkownik "Liwiusz" > >>> Łącze jest w wynajmowanym lokalu, jeżeli wynajmujący wypowie mi umowę to >>> chyba będę mógł wypowiedzieć umowę w zwykłym w trybie ? >> Z pewnością nie, to by było zbyt proste :) >> > Przecież wypowiedzenie umowy poprzez wynajmującego pozbawia mnie możliwości > korzystania z łącza TP SA ( pomijając przypadek kiedy Wynajmujący stwierdzi > że to z winy lokatora rozwiązał umowę.) i nie powinno być uznane za klienta > winę. Ale to jest Twój problem, że tracisz prawo do lokalu. Niekiedy możesz przenieść numer gdzieś indziej. Kara w umowie promocyjnej wynika z tego, że coś od operatora dostajesz (tańsze opłaty, tudzież drukarkę :) i w przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy musisz wyrównać "straty". -- Pozdrawiam, Liwiusz Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji => http://www.kwm.net.pl |
||
2008-09-30 15:16 | Re: Tele-2 | olo |
Użytkownik "Liwiusz" >>> >> Przecież wypowiedzenie umowy poprzez wynajmującego pozbawia mnie >> możliwości korzystania z łącza TP SA ( pomijając przypadek kiedy >> Wynajmujący stwierdzi że to z winy lokatora rozwiązał umowę.) i nie >> powinno być uznane za klienta winę. > > > > Ale to jest Twój problem, że tracisz prawo do lokalu. > Problem mój ale chyba nie moja wina, umowa mówi o winie klienta. > Niekiedy możesz przenieść numer gdzieś indziej. > Można czasami faktycznie. > Kara w umowie promocyjnej wynika z tego, że coś od operatora dostajesz > (tańsze opłaty, tudzież drukarkę :) i w przypadku wcześniejszego > rozwiązania umowy musisz wyrównać "straty". > Na razie nie dostałem nic oprócz obietnic. Ponioszę też wyższe opłaty na rzecz TPSA. Uważam też że Tele2 i tak nie zdoła się wywiązac z określonej w umowie przepływności łącz - 6 Mb/s. [...] 4. W przypadku braku możliwości technicznych świadczenia wyłącznie Usług Internetowych, bądź też braku możliwości świadczenia Usługi z prędkością wybraną przez Klienta, TELE2 poinformuje Klienta o tym fakcie. TELE2 może wówczas zaproponować Klientowi dalsze świadczenie wyłącznie Usług Telefonicznych według wybranego przez Klienta cennika Usług Telefonicznych, bądź też świadczenie Usługi ADSL z niższą prędkością (o ile będzie dostępna w ramach Cennika Oferty), po cenach odpowiadających tej prędkości. W przypadku braku uzgodnienia z Klientem dalszego świadczenia Usług w zmienionym zakresie w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta przez TELE2 o braku możliwości technicznych świadczenia zamówionej Usługi ADSL, Umowa o świadczenie Usług wygasa. [...] Wygląda że oprócz "kary" w postaci zwrotu nieotrzymanych bonusów Tele2 zastrzegło: [...] TELE2 uprawniona będzie również do obciążenia Klienta karą umowną z tytułu rozwiązania umowy oddania Zestawu Instalacyjnego do używania, w wysokości stanowiącej sumę rat pozostałych do zapłaty z powyższego tytułu do końca Okresu lojalnościowego. [...] Tylko zestawu nie otrzymałem i ten akapit chyba dotyczy tylko opłat za zestaw. Jeżeli tak jest to sankcje są do przyjęcia :) pzdr olo |
||
2008-09-30 17:32 | Re: Tele-2 | mvoicem |
olo wrote: >> >> Ale to jest Twój problem, że tracisz prawo do lokalu. >> > Problem mój ale chyba nie moja wina, umowa mówi o winie klienta. Wg. mnie twoja wina - zobowiązujesz się do czego, czego nie możesz dotrzymać i z góry o tym wiesz/możesz przewidzieć. p. m. |
||
2008-09-30 18:23 | Re: Tele-2 | olo |
Użytkownik "mvoicem" > >>> >>> Ale to jest Twój problem, że tracisz prawo do lokalu. >>> >> Problem mój ale chyba nie moja wina, umowa mówi o winie klienta. > > Wg. mnie twoja wina - zobowiązujesz się do czego, czego nie możesz > dotrzymać > i z góry o tym wiesz/możesz przewidzieć. > Sugerujesz że najemca powinien przy zawieraniu tego typu umów pisać aneksy do umowy najmu ? pzdr olo |
||
2008-09-30 20:44 | Re: Tele-2 | Piotr [trzykoty] |
"olo" > Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :( No to możesz zaczepić się tylko o jakiś zapis w regulamienie o rozwiązaniu w związku z niemożnością świadczenia usług, niewywiązywania się operatora etc. |
||
2008-09-30 20:49 | Re: Tele-2 | Piotr [trzykoty] |
"olo" > Łącze jest w wynajmowanym lokalu, jeżeli wynajmujący wypowie mi umowę to > chyba będę mógł wypowiedzieć umowę w zwykłym w trybie ? IMO nie bardzo. To Ty zawarłeś zobowiązanie wobec operatora i już. Conajwyżej może da się to przenieść do nowego lokalu, albo będziesz mógł domagać się zwrotu kosztów od lokatorów, jeśli po wypowiedzeniu umowy lokalu z telefonu będą korzystać inne osoby. Jeśli zawierasz umową na czas określony, mając przy tym lokal z możliwością wypowiedzenia to przyjmujesz po prostu na siebie ryzyko wobec operatora utraty tego lokalu. |
||
2008-09-30 21:40 | Re: Tele-2 | mvoicem |
olo wrote: > Użytkownik "mvoicem" >> >>>> >>>> Ale to jest Twój problem, że tracisz prawo do lokalu. >>>> >>> Problem mój ale chyba nie moja wina, umowa mówi o winie klienta. >> >> Wg. mnie twoja wina - zobowiązujesz się do czego, czego nie możesz >> dotrzymać >> i z góry o tym wiesz/możesz przewidzieć. >> > Sugerujesz że najemca powinien przy zawieraniu tego typu umów pisać aneksy > do umowy najmu ? Można i tak, chociaż to mało praktyczne .... W sumie źle zasugerowałem, bo rzecz jasna zobowiązujesz się do tego że będziesz płacić - i tego możesz dotrzymać, nawet jak się wyprowadzisz. Więc mowy o winie nie ma - o ile nie rozwiążesz umowy. Jeżeli to zrobisz - jest. p. m. |
nowsze | 1 2 3 4 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
tele 2 i faktura której nie powinno być - proszę o pomoc!!! |
Ewa | 2006-01-23 11:27 |
TELE 2 - pomocy co mam zrobić |
lukeskyobi | 2006-08-14 11:31 |
"Zaoczna" umowa z TELE 2. Czy to wogóle mozliwe? |
Lukasz | 2006-09-12 18:33 |
Tele 2 |
Ikar | 2006-12-12 15:52 |
Tele 2 i babcia |
Jacek | 2007-01-26 19:45 |
tele-wyndykacja :) |
rezist.com | 2007-06-22 20:45 |
Tele 2 chce 100 zł |
boukun | 2007-09-20 22:05 |