poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes |
2005-11-12 19:02 | Uwaga!!!Zaczyna się... | |
UWAGA!!! ZACZYNA SIĘ WOJNA !!! Stało się wreszcie to, co spotyka każdy rewolucyjny produkt, zaczynający zagrażać swoją ekspansją i popytem interesom grup, a nawet całych branż posiadających wpływy. Lobby związane z produkcją i dystrybucją kosmetyków, poczuło się nie na żarty już zagrożone kolagenem, którego systematycznie używa co najmniej 110 000 Polek wraz z rodzinami. 14 października w Warszawie odbyła się narada naszych wrogów, na której drugą, mniej tajną część wpuszczono: prawnika, specjalistę od „czarnego pijaru", czyli kampanii oczerniających, dziennikarzy i specjalistów „do wynajęcia" z dziedziny kosmetologii i dermatologii. Treści obrad pierwszej części łatwo się domyślić, bo w części drugiej mówiono jedynie o tym, jak zatrzymać rosnący popyt na Kolagen, wszelkimi dostępnymi środkami. Uradzono, póki co, powtarzanie co pewien czas ataków medialnych, które wspierać będą cytatami opłaceni lekarze, bądź kosmetyczki. Podniesiono tam potrzebę powołania się na jakiekolwiek pomagające ich planom wyniki jakiejkolwiek kontroli. Uczestnicy narady nie znaleźli jednak innego pomysłu, jak poprzez koneksje w Głównym Inspektoracie Sanitarnym poszczuć na wszystkie firmy kolagenowe Wojewódzką Inspekcję Handlową w Gdańsku, aby ta z kolei poprzez terenowych kontrolerów SANEPIDU sprawdziła, czy Kolagen Naturalny, Aktiv- Przybylskiego, Max i Beauty - Jest właściwie oznakowany i czy nie jest reklamowany jako lek". Śmieszne te kontrole odbyły się wprost błyskawicznie. Piszemy o nich dalej. Dziennikarze, których wynajęto do opluwania kolagenu związani są zawodowo głównie z grupą medialną ITI i Agorą. Należy zatem oczekiwać najbardziej nawet niewybrednych ataków w publikatorach takich, jak: Onet.pl , TVN; Gazeta Wyborcza i zależne od nich kapitałowo rozgłośnie radiowe oraz pomniejsze lokalne czasopisma. W Polsce od dawna już nikt nikogo nie zaczepia medialnie za darmo. Gdy nie wiadomo o co chodzi - zawsze chodzi o pieniądze. Tym razem o pieniądze firm kosmetycznych, które obudziły się z letargu i stwierdziły, że straty, które przynosi im rosnący popyt na Kolagen są już większe wielokrotnie od kwot, które mogą zapłacić najemnikom, „czarnemu pijarowi". Atak skierowany będzie bez wątpienia głównie przeciwko Przybylskiemu, gdyż to on wypisuje ewidentne głupstwa, wchodząc przesadnie i nachalnie swą reklamą w dziedzinę medycyny, czego rzeczywiście robić nie należy i przed czym od dawna Was przestrzegaliśmy. Na medialnych napaściach zazwyczaj też najwięcej tracą ci, którzy opierają swą dystrybucję o medialną właśnie reklamę - czyli np. 3-Helisa Przybylskiego. Polska jest jednak w tym względzie krajem specyficznym. Jak dowodzą przykłady ze sfery marketingu politycznego, nader często „czarny pijar" w polskim społeczeństwie odnosi skutek zgoła odwrotny. Wałęsa przegrał z Kwaśniewskim głównie dlatego, że atakował go poniżej pasa. Dziś znowu rosną sondaże PO i Tuska, wyprzedzonych na ostatniej prostej przez PiS, poniekąd dzięki kampanii negatywnej. To jednak problem bardziej 3-Helisy i Maxa niż nasz. Pamiętajmy, że COLWAY sprzedaje w Polsce dwa razy więcej Kolagenu, niż wszelkie konkurencje razem. Naszą siłą jest bowiem bezpośrednie dotarcie do konsumenta z bardzo osobistą referencją produktu, której żadna reklama nie dorasta do pięt. O naszej sile decyduje nastawienie. Jeżeli Wasz Dystrybutor odbierze negatywną opinię prasową, jako czynnik demoralizujący klienta, to oczywiście ataki medialne zaszkodzą Waszym interesom. Jeżeli jednak uzbroicie go w wiedzę, iż produkt jest tak dobry, że swym zagrożeniem dla koncernów kosmetycznych ataki takie siłą rzeczy prowokuje, wówczas - i to jest kolejny fenomen network marketingu - krytyka stanie się w istocie naszą reklamą! Pojawiają się nadto uboczne aspekty zaczynającej się wojny. Do tej pory o kolagenie było tylko słodko, och i ach... To miłe, leniwe, ale nie budzi emocji. Teraz zaczną się polemiki, repliki wynikające z prawa prasowego, zacznie się dyskusja, może nawet w TV, a na pewno w biurze, w tramwaju, na spotkaniach towarzyskich, rodzinnych. W takiej dyskusji zawsze wygrana będzie nasza strona, o ile reprezentuje ją rasowy sprzedawca. Po pierwsze bowiem, z najbardziej nawet błotem wspomaganego sporu, po jakimś czasie, każdy kto słyszał, pamięta tylko, co było jego podmiotem. Czyli rozgłos, reklama! Po drugie sprzedawca kończy każdą dyskusję konkluzją: więc spróbuj, czyli sprawdź. Czyli kup! Zastanawialiśmy się nie raz, przez miniony rok, czy dyskusji takich nie wywoływać sztucznie... Teraz będziemy je mieli. Aspekt następny. Rysuje się wreszcie teraz szansa na jakieś porozumienie, na jakiś wspólny front z konkurencją. Mieliśmy go od początku z powstającą, najmłodszą, raczkującą dopiero na rynku AAG-Max. Obecnie, kiedy ostrzegliśmy zachowując się lojalnie i ponad podziałami - Beauty i najtrudniejszą w jakiejkolwiek rozmowie 3-Helisę, kiedy podzieliliśmy się z nimi swoją wiedzą wywiadowczą - mamy nadzieję na odrobinę mądrości naszych konkurentów, którzy zdają się zaczynać rozumieć, że kiedy pojawia się wspólny wróg (co kiedyś nastąpić wreszcie musiało), wówczas należy puścić parę, nie w gwizdek, a w tłoki, spożytkować energię i środki na promowanie polskiego kolagenu, a nie dezawuowanie kolagenu konkurencji. Wierzymy, że tak się stanie. W Polsce dość trudno o takie zachowania, ale przecież wśród ludzi inteligentnych się zdarzają. Wracając do konkretów. Pierwszy ruch wroga został koncertowo sparowany. W piątek 04.11.05 o godz. 9.15 Colway odwiedziła kontrola SANEPIDU z Wejherowa zlecona przez Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku na podst. wrednego okólnika Głównego Inspektoratu Sanitarnego w W-wie nr GIS-HŻ-4242-101-1/IB/SW/05 z dnia 27.10.05 r. Pani inspektor była bardzo kompetentna i dobrze wyszkolona. Szukała najdrobniejszych śladów łamania przez COLWAY Ustawy - Prawo Farmaceutyczne (Dz.Ust. z dnia 06.09.2001 r.), a konkretnie „przypisywania preparatowi zarejestrowanemu jako kosmetyk, działania leczniczego". Nie znalazła. Protokół kontrolny (do wglądu dla wszystkich chętnych) stwierdza coś wręcz przeciwnego. Czyli prawidłowe oznakowanie produktu i brak jakichkolwiek znamion przydawania kolagenowi w naszych materiałach cech leku. Jako załączniki „zarekwirowano" skrypt szkoleniowo-informacyjny dla zaawansowanych str. 28-29, gdzie ośmieszamy dyrektywy kontrolne i film DVD-„ROK CUDÓW", gdzie dr Ania Niewieczerzał najwyraźniej mówi o tym, żeby nie czynić z kolagenu leku i panaceum. We wnioskach kontrola jest dla nas laurkowa i zamyka temat wieczyście. Mamy „silne podstawy" przypuszczać, że identyczne kontrole w A.A.G. Max i Beauty przyniosły wynik podobny. Za 3-Helisę ręczyć nie możemy. Prof. Przybylski, a szczególnie dr Siemaszko stworzyli ogrom publikacji, które stanowią pożywkę dla ataków na kolagen, np. leczenie osteoporozy, stwardnienia rozsianego, profilaktykę nowotworów itp. Będą teraz tą żabę jeść. W każdym bądź razie „cynk" od nas dostali... Być może już w tym tygodniu z nimi porozmawiamy ... Na kanwie tego „wojennego suplementu" chcemy złożyć hołd sieci za jej potwierdzoną po raz kolejny potęgę. Gdyby nie było Was tysiące, zapewne nie mielibyśmy tylu kontaktów, które w tym przypadku pozwoliły na pełne kontrwywiadowcze rozpracowanie przeciwnika. Na koniec pozwolimy sobie wyprzedzić to, co za chwilę będziecie postulować: argumenty do polemiki. Oczywiście wiemy z góry, bo nic to nowego, co w ogóle mogą największe nawet wyobrażalne autorytety zarzucić Kolagenowi: l) Brak dowodów klinicznych na jakiekolwiek oddziaływanie medyczne hydrolizatu kolagenowego aplikowanego naskórnie Odp. Zarzut w części znacznej słuszny. Aczkolwiek nie do końca . - u 11 spośród 14 pacjentów Kliniki Dermatologicznej Akademii Medycznej w Gdańsku stwierdzono istotną poprawę w leczeniu łuszczycy, twardziny ograniczonej, łysienia plackowatego, alergicznego zapalenia naczyń (badania z roku 2003, mają pełną wartość dowodu klinicznego) doświadczenia dr Waldemara Podlipnego w oddziałach dermatologicznych szpitali bielskich i warszawskich nad leczeniem objawowym łuszczycy (rejestrowane, pretendują do rangi dowodu klinicznego) identyczne właściwie badania dr Radosława Rafalskiego z Łodzi zaowocują być może (kibicujemy) habilitacją badania immunologiczne i dermatologiczne nad rogowaceniem przymieszkowym, żylakami podudzi, niedokrwiennymi zmianami troficznymi, leczeniem blizn i oparzeń pierwszego stopnia, prowadzone przez dr Wandę Brajczewską-Fischer itp. itd. UWAGA! COLWAY, jako sieć sprzedaży bezpośredniej, nie kładzie nacisku na racje medyczne, lecz raczej na efekt marketingowy. Cytujemy tu tylko niektóre, będące w naszej gestii badania prowadzone absolutnie „dla sztuki" i dobra pacjenta, bez zysku. Lekarzy - Menedżerów COLWAY-a , nie przywołujemy - dla zachowania etyki polemicznej i dlatego, że zabrakłoby strony... Natomiast wyciągniecie bez trudu z Intemetu argumenty medyczne Beauty, a szczególnie Przybylskiego, którego partnerka życiowa, dr ginekologii Siemaszko, może czasem przesadza, ale ma też dużo obiektywnych racji. Dowodów klinicznych tych bezspornych i będących naszą wyłączną własnością być może brak, ale posłuchajcie na dobrych spotkaniach, co mówią ludzie, którym kolagen pomógł w dziesiątkach schorzeń. Za wielu ich jest, zbyt wielkie spektrum tych oddziaływań, aby zgonić wszystko na efekt placebo... 2) Jedyne potwierdzone w polskim piśmiennictwie kosmetologicznym naskóme działanie kolagenu, to nawilżenie i napinanie skóry. Odp. Fakt. Zarzut zasadny i pozornie prawdziwy. Tylko, że nikt dotąd w owym piśmiennictwie ( nie tylko polskim, ale i światowym) nie zajmował się kolagenem innym niż bydlęcy (nieaktywny biologicznie) i aplikowanym naskómie inaczej, niż w postaci kremu suplementowanego kolagenem w ilościach takich, na jakie pozwala emulgacja z estrami, tłuszczami - czyli znikomych. Notabene: maseczki kolagenowe (białko ze skór cielęcych) cieszą się w gabinetach kosmetycznych całego świata wielkim powodzeniem, mimo, że istotnie napinają jedynie i nawilżają skórę. Ich cena w Polsce = cena butelki Kolagenu Naturalnego wystarczającego na kilkadziesiąt takich maseczek. 3) Nie ma dowodów na zdolność pokonywania przez kolagen bariery naskórka, czyli transdermalność. Odp. I to również jakaś prawda. Nie ma dowodów niezbitych. Te bowiem spowodowałyby ogólnoświatowe szaleństwo kolagenowe. Gdyby Przybylski dowiódł w 2000 roku bezdyskusyjnie transdermalności kolagenu, nigdy byśmy tego produktu my wszyscy na oczy nie zobaczyli! Dopiero teraz, po pięciu latach od dokonania przez dr Sadowską i Kołodziejską odkrycia kolagenu rybiego, zawłaszczonego medialnie przez Przybylskiego dzięki bezspornemu odkryciu metody filtracji fibroinowej - dopiero my Colway uzyskaliśmy pierwsze, pośrednie na razie dowody na transdermalność. Jest nimi dramatyczny, stwierdzony biopsją wzrost poziomu hydroksyproliny w okolicach okołofibroblastowych skóry właściwej, już kilkadziesiąt minut po aplikacji preparatu kolagenowego na naskórek, którego nie da się wytłumaczyć efektem placebo, bo skóra nie poddaje się sugestii, ani manipulacjom sprzedawcy. Bezwzględnie zamówcie sobie skrypt dla zaawansowanych. Jest tam (str. 26-27) skrót raportu szpiega gospodarczego- dr Gromnickiego nader obiektywny. Zdobyliśmy go ongiś również dzięki dobremu kontrwywiadowi. Jesteśmy też na drodze klinicznego dowodu bezpośredniego. Instytuty naukowe warszawskie i krakowskie pracują nad światową sensacją. Naznaczeniem radioizotopem naszego preparatu nakładanego na epidermę (naskórek), aby stwierdzić ile jego i jak daleko w głąb organizmu dotrze... Nie chcieliśmy puścić pary z gęby na ten temat, aż do finału. Badania takie trwają ponad rok w całej swej „klinicznej ważności". Są zaś, gdzieś tak na półmetku. Ale co poradzić na politykę? Będziecie chcieli argumentów, to pewne. My jesteśmy od tego, by Wam je dać. 4) Kolagen Naturalny - sprzedawany jest w sposób podejrzany, czyli przez przedstawicieli handlowych, akwizytorów, w sieci bezpośredniej (w domyśle, albo wprost jakaś-piramida), mogą padać słowa: „manipulatorzy", „domokrążcy" itp. Odp. To nic nowego. Polemika z tego typu kloacznym atakiem byłaby poniżej godności. Możecie co najwyżej powiedzieć, że nie znany jest w sieci COLWAY przypadek, by ktoś sprzedał jedno choć z 250.000 opakowań metodą pukania do drzwi. Możecie też powiedzieć, że Colway powstał jako sieć konsumencka. Przystępowały do niej osoby zauroczone produktem, po to, by nabyć go z rabatem. To fenomen działania kolagenu uczynił z przedsięwzięcia biznes dystrybucyjny. Bez reklamy, bez mediów, samą siłą popytu na produkt, wywołaną rekomendacją coraz szerszych kręgów użytkowników, staliśmy się powoli potęgą handlową, solą w oku firm kosmetycznych, które jakoś nie atakują AVON , ORIFLAME i ATW - tak samo działających - dlaczego? Bo się boją. Nas boją się na razie tylko jako nowo wyrastającej konkurencji. Przyjdzie czas, gdy nie ośmielą się szczekać nawet piórem najmitów. 5) Może się zdarzyć, że padnie zarzut o różności budowy kolagenu rybiego od ludzkiego (bo i o tym radzono 14.10 w W-wie) Odp. To byłoby zwykłe, podłe kłamstwo. Raczej się nie odważą. Ktokolwiek bowiem zna temat naukowo, pochylił czoła przed sensacją. Różnica w budowie jest bowiem z punktu widzenia biologicznego - ż a d n a. Kolagen tołpygi różni się od ludzkiego właściwie jedynie nieco mniejszą masą cząsteczkową (to akurat zaleta pomagająca mu w akcesji) i przewagą wiązań dwusiarczkowych nad wodorowymi (u ludzi jest odwrotnie - co pozwala „żyć" spirali do 42°C) Polemika prasowa, radiowa, telewizyjna z możliwymi atakami jest trochę bezsensowna, jako, że inspiratorzy tych ataków zapłacą tym mediom, w związku z czym nie będą one rzetelną polemiką zainteresowane. Oczywiście jednak skorzystamy z przepisów prawa prasowego do repliki. Spróbujemy podsycić czasem debatę, która z Waszą pomocą stanie się reklamą. To już nie rok 2001, gdy rybi kolagen był nieznanym w działaniu kuriozum Obecnie dziesiątki świetnych specjalistów stało się fanami kolagenu. Wciągniemy ich do sporu. Będzie wesoło. Informujcie nas o każdej medialnej napaści na kolagen. Z OSTATNIEJ CHWILI ... Niemal wszystko, co zapowiedzieliśmy sprawdziło się, co do joty. A nawet bardziej i w dodatku szybciej, niż mogliśmy się spodziewać. W sobotę 05.11.,w „Wysokich Obcasach" (dodatek do Gazety Wyborczej) ukazał się pierwszy artykuł atakujący kolagen. Jest wredny. Atakuje trzy firmy, ale miesza po równo błoto, którym je obrzuca. Panie K. Bosacka i A. Więckiewicz twierdzą np. że kolagen traci właściwości poza przedziałem 5-15 °C, co było prawdą, ale trzy lata temu. Dziś nawet Beauty zdzierży 20°C. Piszą też, że sprzedają go „domokrążcy", a „ reklamowany jest jako cudowny odmładzacz o szerokich właściwościach leczniczych ". Jest w tym artykule wiele brudnych świństw. Autorki wiedziały wcześniej, niż organa kontrolne (i firmy kontrolowane) o kontroli- co jest wyśmienitym tematem dla prokuratury. Jedna z redaktorek sugerowała nam poprzez lobbystów kryptoreklamy jeszcze 24. 10 - wyłączenie COLWAYA z recytacji firm atakowanych' oczywiście w zamian za wznowienie słono płatnych wzmianek w prasie kobiecej. Spotkała się z odmową lecz jej pośredniczka lobbuje Beauty i... Beauty tym razem w ataku oszczędzono... Przywołano zgodnie z planem autorytety: prof. prof. Waldemara Placka i Grażynę Dylę z Bydgoszczy i Łodzi, którzy planowo „puścili bąka", choć już prof. Placek, w którego uczelni mieliśmy kiedyś rewelacyjne spotkanie- zrobił to z pewnymi oporami. W przedmiocie „nadużycia medycznego" cytowano tylko rewelacje Przybylskiego. Wymyślono, jakoby na jakimś forum internetowym pełno było głosów krytycznych, co jest brednią. W sumie artykuł płytki, ale potwierdząjący całkowicie zdobytą przez nas wiedzę. Sprzedaż bezpośrednia to rzecz wielka, choć nie wszyscy pojmują jej moc. Wystarczy by 5.000 aktywnych Dystrybutorów CO LWAY zaczęło od tego tygodnia prezentację handlową od zdania: „Czy słyszała Pani o kolagenie? Tak, tym właśnie słynnym kolagenie, który atakowany jest w prasie przez firmy kosmetyczne ze strachu przed plajtą " - / każda następna napaść staje się naszą wielką, darmową reklamą. Skoro zaś tak zacne czasopismo jak „Gazeta Wyborcza", ta właśnie gazeta, która po pół roku wprawdzie dopiero od zajścia, ale przecież zdemaskowała korupcyjną propozycję i szantaż Rywina - skoro złapana została teraz przez nas, maluczkich za rękę – publicznie pytamy: • Co robiła jej dziennikarka na spotkaniu 14.10.05. gdzie omawiano plan medialnego szkalowania produktu, który jest dumą polskiej nauki? • Kto płaci za artykuł w „Wysokich Obcasach" z 5.11.05? • Czyj interes reprezentują autorki? • Skąd wiedza ich o piśmie Głównego Inspektora Sanitarnego z dn. 27.10.05 jeszcze przed wiedzą adresata (otrzymał 4.11.2005) • Komu zawdzięczamy rekord Polski w szybkości kontroli SANEPIDU(listonosz przychodzi do SANEPIDU w Wejherowie z okólnikiem 4.11.05 o godzinie 13.00, zaś od 9.15 ich inspektor jest już na kontroli, o której nie mógł jeszcze wiedzieć ?) • Kto doniósł Głównemu Inspektorowi Sanitarnemu o „nadużyciach reklamowych" firm kolagenowych ? • Kto spowodował pierwszą w historii RP kontrolę o takim właśnie profilu? Wszystkie opinie na forum pod artykułem:Kolagenowa żyła złota http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=933&w=31483429&v=2&s=0 -- |
2005-11-12 19:21 | Re: Uwaga!!!Zaczyna się... | | |
[...] Mam nadzieje, ze sam to pisales :) Nalezy Ci sie spamowanie. :) Nikt nie przeczyta (ja nie przeczytalem wiecej niz 4 linijki), a ty sie narobiles :) -- body { name: '| visit: url('http://www.vivamozilla.civ.pl'); Zawijaj: na('http://tele.swistak.pl/'); } |
||
2005-11-12 19:49 | Re: Uwaga!!!Zaczyna się... | mariposa doux |
"| > Nikt nie przeczyta (ja nie przeczytalem wiecej niz 4 linijki), a ty sie > narobiles :) 448 linijek ci zostalo. nie, nie wiem co tam napackal. -- W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl ________________________________________________________________ ____ Deszcze Niespokojne - sf, opowiadania .......... http://tiny.pl/xxr1 |
||
2005-11-12 23:35 | Re: Uwaga!!!Zaczyna się... | Adam Pietrasiewicz |
W sobotę 12-listopada-2005 o godzinie 19:49:22 mariposa doux napisał/a > >"> >> Nikt nie przeczyta (ja nie przeczytalem wiecej niz 4 linijki), a ty sie >> narobiles :) >448 linijek ci zostalo. >nie, nie wiem co tam napackal. Byłem lepszy! Przeczytałem 12! -- Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz http://www.przetargi-francuskie.w.pl |
||
2005-11-13 00:12 | Re: Uwaga!!!Zaczyna się... | mariposa doux |
Adam Pietrasiewicz wrote: > > Byłem lepszy! Przeczytałem 12! czy tylko ja popatrzylem tylko na temat i ilosc wierszy postu i nie czytalem wcale? -- W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl ________________________________________________________________ ____ Deszcze Niespokojne - sf, opowiadania .......... http://tiny.pl/xxr1 |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Uwaga Mikolaj !!! Bransoleta turkus kulki spirala |
Biżuteria Trollius | 2005-11-24 14:03 |
Uwaga Mikołaj !!! Korale turkmenit grube |
Biżuteria Trollius | 2005-12-01 13:44 |
Uwaga Mikołaj !!! Bransoleta turkmenit |
Biżuteria Trollius | 2005-12-01 13:46 |
Uwaga na IPLUSA |
aerowujek | 2006-01-13 22:33 |
UWAGA, UWAGA |
gravide | 2006-05-22 11:24 |
uwaga spamer!!!! |
John Cleese | 2006-09-26 15:03 |
UWAGA: NIGDY nie korzystajcie z UPS! |
jacek.warszawa | 2006-12-04 21:28 |
Uwaga na firmę Prohibicja S.A> |
Monse1 | 2007-04-03 18:26 |
Losowanie OFE: uwaga na ZUS |
MultiOfe.pl | 2007-06-22 07:55 |