poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-06-07 18:01 | zwrot pieniędzy za produkt | Jerry |
Kupiłem sprzęt RTV we wrześniu. Po trzech miesiącach nawalił, więc oddałem do serwisu. W styczniu znowu musiałem oddać do serwisu i tym razem nie został naprawiony, tylko wymieniony na nowy egzemplarz. Teraz znowu się zepsuł i znowu oddałem do serwisu. Generalnie to najbardziej byłbym zadowolony, gdybym dostał z powrotem pieniądze za ten przedmiot, bo widzę, że nie był ich w ogóle wart. Kiedy mogę żądać tego zwrotu? Pozdrawiam, Jerry |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Szpiclujaca drukarka jako wadliwy produkt |
tuni | 2005-11-19 02:15 |
Licencja na produkt |
Devu Design | 2006-03-18 19:19 |
wadliwy produkt |
kiroga | 2006-03-22 22:17 |
Licencja na produkt |
Devu Design | 2006-03-18 19:19 |
wadliwy produkt |
kiroga | 2006-03-22 22:17 |
"Produkt nie zawiera X zgodnie z przepisami prawa." |
2006-05-07 22:13 | |
21 dni na zwrot pieniędzy |
tomasz bedliński | 2006-05-26 05:39 |
gwarancja na produkt, a faktura |
aaaa | 2006-08-14 20:05 |
zadanie faktury na nowy produkt, albo zwrotu wartosci vat? |
Michał Trych | 2006-12-19 22:36 |
Gotowy produkt elementem innego produktu |
Adam | 2007-01-23 10:44 |