Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Lync Online, czyli rozmowy dla biznesu

0
Podziel się:

Komunikacja w biznesie to coś więcej niż zwykły e-mail. Firmy i ich klienci potrzebują profesjonalnych rozwiązań – darmowe komunikatory są dobre jedynie do prywatnego użytku. Lync Online od Microsoftu to odpowiedź na zapotrzebowanie firm w zakresie komunikacji – zarówno przez konferencje video, audio jak i klasyczny czat.

Lync Online, czyli rozmowy dla biznesu

Komunikacja w biznesie to coś więcej niż zwykły e-mail. Firmy i ich klienci potrzebują profesjonalnych rozwiązań – darmowe komunikatory są dobre jedynie do prywatnego użytku. Lync Online od Microsoftu to odpowiedź na zapotrzebowanie firm w zakresie komunikacji – zarówno przez konferencje video, audio jak i klasyczny czat.

Lync Online to niesamowicie rozbudowany komunikator, który umożliwia komunikację z pracownikami, partnerami biznesowymi oraz klientami. Nośnik informacji jest dowolny i zależy od potrzeby nadawcy – może to więc być zwykła wiadomość tekstowa, notka głosowa lub wideokonferencja. Użytkownicy mogą również skorzystać ze współdzielenia ekranu, czyli opcji wysyłania i odbierania obrazu, który w danym momencie wyświetla się na monitorze rozmówcy.

W jednej z opcji biznesowego rozwiązania w chmurze Office 365 użytkownik ma również możliwość instalacji usługi Lync Server, która umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych poprzez protoków voip. Z tej możliwości skorzystają zwłaszcza przedsiębiorcy, dla których miesięczne rachunki za telefon w firmie są często prawdziwą zmorą.

Lync Online to jednak przede wszystkim próba ujednolicenia komunikacji biznesowej. Microsoft stworzył narzędzie, które pozwoli na przesłanie filmu, obrazu i dźwięku jeszcze w trakcie trwania rozmowy. Za pomocą Lync Online, współpracownicy lub klienci będą mogli wspólnie otwierać i edytować dokumenty – w tej samej chwili.

Microsoft dodatkowo stworzył pakiet administratora, który pozwoli na kontrolowanie uprawnień użytkowników mających dostęp do pliku. Przykład? Jeden z nich to ankieta. Klient może zlecić firmie wykonanie internetowej sondy, która zdefiniuje popularność wprowadzanego produktu lub usługi. Konsumenci wypełniają pola ankiety, tymczasem zleceniodawca ma podgląd wszystkich odpowiedzi – na żywo, jeszcze w trakcie prowadzenia sondy.

No tak, ale po co przerzucać się na nową formę komunikacji, skoro obecna działa? I w dodatku jest darmowa. Rzeczywiście, wiele komunikatorów sprawdzi się - ale tylko w domu. Środowiska biznesowe wymagają więcej. Przedsiębiorcy oczekują dostępności informacji oraz jej absolutnego bezpieczeństwa - żaden darmowy komunikator nie spełnia tych wszystkich wymagań. W dodatku żaden z nich nie jest na tyle jednolity, aby zapewnić w miarę wygodne i szybkie korzystanie. A to duża i zbyt kosztowna strata czasu.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)