Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Power Price wprowadza odroczoną płatność

0
Podziel się:

Power Price S.A., spółka, która prowadzi platformę e-commerce przeznaczoną do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi – wprowadza kolejne ułatwienia dla swoich klientów. Dzięki podpisaniu umowy z Euler Hermes, Power Price umożliwił swoim klientom odroczony termin płatności za zamówione towary.

Power Price S.A., spółka, która prowadzi platformę e-commerce przeznaczoną do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi – wprowadza kolejne ułatwienia dla swoich klientów. Dzięki podpisaniu umowy z Euler Hermes które jest największym ubezpieczycielem wierzytelności w Polsce, Power Price umożliwił swoim klientom odroczony termin płatności za zamówione towary. Zgodnie z filozofią Power Price – odroczona płatność nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla klientów. To kolejne udogodnienie jakie wprowadziła w ostatnim czasie Spółka notowana na NewConnect, po zniesieniu opłat transportowych i większości limitów logistycznych.

Usługa odroczonej płatności jest dostępna dla wszystkich klientów, a jedyne ograniczenia wiążą się z wymaganiami jakie stawia przy tego typu transakcjach ubezpieczyciel - Euler Hermes. W praktyce odroczona płatność jest dostępna dla wszystkich klientów, którzy wcześniej dokonali minimum dwóch transakcji na dowolną sumę, opłaconych gotówką za pośrednictwem platformy Power Price. Kolejne zamówienie może być już płatne na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności przy czym wartość płatności musi przekroczyć 1 tys. zł netto. Standardowo odroczony termin płatności wprowadzono do 14 dni, ale zawsze możliwe są indywidualne ustalenia dotyczące zwiększenia tego okresu.

-„_ Jestem przekonany, że to udogodnienie przekona do skorzystania z naszej platformy kolejnych klientów, oraz przyczyni się do dalszego wzrostu sprzedaży ” – mówi Piotr Skawiński, prezes zarządu Power Price S.A. „Implementowanie u dogodnień, takich jak odroczona płatność, jest realizacją naszej strategii, która zakłada oferowanie klientom końcowym nie tylko najniższych cen ale i szybkie reagowanie na zgłaszane przez nich potrzeby i problemy, a brak odroczonej płatności był dotąd najczęściej zgłaszaną nam bolączką _” – dodaje Skawiński.

Platforma, która swoją strategię buduje na oferowaniu najbardziej korzystnych warunków, już teraz może zaoferować jedne z najniższych cen na rynku. Według wstępnych badań jakie przeprowadziła Spółka, koszyk artykułów biurowych jest nawet o 40 proc. tańszy niż u innych dostawców, a w przypadku innych produktów te różnice mogą być jeszcze większe. Spółka ma nadal jeszcze duże możliwości obniżania cen, gdyż obecne stawki są w większości cenami wyjściowymi i nie uwzględniają dodatkowych rabatów, które będą się pojawiać wraz z coraz większymi zakupami dokonywanymi przez klientów. Strategia rozwoju Power Price S.A. zakłada rozwój platformy handlowej Power Price S.A., która ma na celu skracanie łańcucha dostaw dla firm, a następnie zaoferowanie analogicznych funkcjonalności klientom indywidualnym. Klienci platformy poza cenami producenta mogą liczyć także na „rabat indywidualny” – uzależniony od wielkości pojedynczego zamówienia, oraz „rabat grupowy” – przyznawany za osiągnięcie przez wszystkich kupujących dany
produkt, pułapu sprzedaży wynegocjowanego z dostawcami.

Na platformie Power Price dostępnych jest blisko 14 tys. artykułów dedykowanych dla firm, a to co wyróżnia ją na tle innych systemów zakupów grupowych jest przekazywanie wszystkich wynegocjowanych od producentów rabatów klientom końcowym, bez czerpania z tego faktu dodatkowej korzyści – Power Price niezależnie od ceny produktu i przyznanych mu rabatów, zawsze pobiera jedynie stałą opłatę technologiczną.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)