poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2015-05-08 16:47 | Re: Celnosc policjanta. | Robert Tomasik |
W dniu 08-05-15 o 08:34, Andrzej Lawa pisze: > W dniu 08.05.2015 01:36, Robert Tomasik pisze: > >> podają, że pocisk bąk ma 25~33 J - przyjmuję 30 J. Przy masie 4,5 g daje >> to prędkość wylotową około 115 m/s. Opad przy rzucie poziomym na 16 >> metrach jest na poziomie 0,5 mm, więc pomijalny. > > Tylko 30J? Toż to niewiele więcej jak "urządzenie pneumatyczne"! > Maksymalna jest 33 Jr, więc przeszacowałem, że na tych 16~20 metrach będzie miał około 30 J. |
2015-05-08 16:50 | Re: Celnosc policjanta. | witek |
Marek Wisniewski wrote: > > Ja nie jestem zadnym kibolem. Nigdy w zyciu nie bylem na zadnym meczu. > Chodzi mi jedynie o wyjasnienie sprawy. Ale już od samego poczatku zadajesz tendencyjne pytania. > Rzecznik policji sciemnia, dziennikarze to lykaja, nikt nie zadaje pytan. Bo nikt ich nie chce zadawac. Sa zadowoleniu ze statusu jaki jest. reszty bez sensu nie da sie skomentowac. |
||
2015-05-08 20:10 | Re: Celnosc policjanta. | re |
Użytkownik "Robert Tomasik" >>> W dniu środa, 6 maja 2015 00:31:00 UTC+2 użytkownik Marek Wisniewski >>> napisał: >>> Można strzelać do tygrysa, a zabić weterynarza >> a no mozna. > Jak jest się idiotą strzelającym z biodra w biegu... > Weź jednak uprzejmie pod uwagę wyjątkowość sytuacji.Policjant podjął te decyzję w ułamku sekundy i nie była ona jakoś szczególnie błędna, natomiast do tego, że ona merytorycznie była bezsprzecznie wadliwa doszliśmy po kilku godzinach analiz. Żaden policjant wcześniej nie musiał stawić czoła Tygrysowi przy użyciu P-64 CZAK. --- Przestań p...ć. Tygrysa goniliście a nie musieliście się przed nim bronić. |
||
2015-05-08 21:00 | Re: Celnosc policjanta. | Andrzej Lawa |
W dniu 08.05.2015 o 13:25, Marek Wisniewski pisze: > W dniu piątek, 8 maja 2015 13:20:37 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał: >> W dniu 08.05.2015 13:15, Marek Wisniewski pisze: >> >>>> Wielkość celu ma znaczenie, jak się chce w ten cel trafić, a nie w razie >>>> przypadkowego trafienia, jak to ma miejsce w tym wypadku. >>> >>> Krwaweinie z tetnicy udowej mozna latwo zatamowac, >> >> Żebyś się kiedyś nie zdziwił. >> >> -- > > Oczywiscie, krwawienie z tetnicy , przy jajach, jest trudne do zatamowania, > ale, tak 15 cm ponizej, to chyba bez problemu ? Może najpierw zapoznaj się z tematem, chociażby z drugiej ale fachowej ręki (np. ratownika medycznego) i przestań zgrywać (?) gimbusa, który mądrzy się na tematy, o których nie ma bladego pojęcia. No i ponownie - tego typu strzelba to nie jest broń precyzyjna ani pociski nie są samonaprowadzające. Strzela się jak dawniej z muszkietów - salwami, mniej-więcej w kierunku celu i raczej niżej niż wyżej. 15cm poniżej równie dobrze może się zamienić na pół metra powyżej. Jeśli trafi wyżej - pech. Jeśli uszkodzi poważną arterię - pech. Jak pechowo trafisz to i tortem truskawkowym rozsmarowanym na twarzy możesz kogoś zabić (patrz: alergie). Albo zatrzymywany ci się sam udławi połykanym dowodem rzeczowym. -- Boga prawdopodobnie nie ma. A teraz przestań się martwić i raduj się życiem! |
||
2015-05-08 21:02 | Re: Celnosc policjanta. | Andrzej Lawa |
W dniu 08.05.2015 o 16:42, Robert Tomasik pisze: > Weź jednak uprzejmie pod uwagę wyjątkowość sytuacji.Policjant podjął te > decyzję w ułamku sekundy i nie była ona jakoś szczególnie błędna, > natomiast do tego, że ona merytorycznie była bezsprzecznie wadliwa > doszliśmy po kilku godzinach analiz. Żaden policjant wcześniej nie > musiał stawić czoła Tygrysowi przy użyciu P-64 CZAK. Może tak - była to wisienka na torcie w postaci czegoś, co angielskojęzyczni nazwaliby "giant clusterfuck". Sama koncepcja akcji od początku była spieprzona. -- Boga prawdopodobnie nie ma. A teraz przestań się martwić i raduj się życiem! |
||
2015-05-08 21:03 | Re: Celnosc policjanta. | Andrzej Lawa |
W dniu 08.05.2015 o 16:47, Robert Tomasik pisze: > W dniu 08-05-15 o 08:34, Andrzej Lawa pisze: >> W dniu 08.05.2015 01:36, Robert Tomasik pisze: >> >>> podają, że pocisk bąk ma 25~33 J - przyjmuję 30 J. Przy masie 4,5 g daje >>> to prędkość wylotową około 115 m/s. Opad przy rzucie poziomym na 16 >>> metrach jest na poziomie 0,5 mm, więc pomijalny. >> >> Tylko 30J? Toż to niewiele więcej jak "urządzenie pneumatyczne"! >> > Maksymalna jest 33 Jr, więc przeszacowałem, że na tych 16~20 metrach > będzie miał około 30 J. Nie targuję się o pojedyncze dżule - jestem tylko nieco zaskoczony, że jest to aż tak niskoenergetyczne. -- Boga prawdopodobnie nie ma. A teraz przestań się martwić i raduj się życiem! |
||
2015-05-08 21:04 | Re: Celnosc policjanta. | Robert Tomasik |
W dniu 08-05-15 o 21:02, Andrzej Lawa pisze: > W dniu 08.05.2015 o 16:42, Robert Tomasik pisze: > >> Weź jednak uprzejmie pod uwagę wyjątkowość sytuacji.Policjant podjął te >> decyzję w ułamku sekundy i nie była ona jakoś szczególnie błędna, >> natomiast do tego, że ona merytorycznie była bezsprzecznie wadliwa >> doszliśmy po kilku godzinach analiz. Żaden policjant wcześniej nie >> musiał stawić czoła Tygrysowi przy użyciu P-64 CZAK. > > Może tak - była to wisienka na torcie w postaci czegoś, co > angielskojęzyczni nazwaliby "giant clusterfuck". > > Sama koncepcja akcji od początku była spieprzona. > Nie zgodzę się z Tobą. Tam nie było żadnej koncepcji akcji, która mogłaby być spieprzona. Tam jej w ogóle nie było. To było po prostu zrobione bez żadnej koncepcji. |
||
2015-05-08 21:09 | Re: Celnosc policjanta. | Andrzej Lawa |
W dniu 08.05.2015 o 21:04, Robert Tomasik pisze: >> Może tak - była to wisienka na torcie w postaci czegoś, co >> angielskojęzyczni nazwaliby "giant clusterfuck". >> >> Sama koncepcja akcji od początku była spieprzona. >> > Nie zgodzę się z Tobą. Tam nie było żadnej koncepcji akcji, która > mogłaby być spieprzona. Tam jej w ogóle nie było. To było po prostu > zrobione bez żadnej koncepcji. Kartofel/ziemniak - co za różnica? ;) -- Boga prawdopodobnie nie ma. A teraz przestań się martwić i raduj się życiem! |
||
2015-05-09 09:46 | Re: Celnosc policjanta. | (Tom N) |
Robert Tomasik w > W dniu 07-05-15 o 23:36, (Tom N) pisze: >> witek w >> >>> Robert Tomasik wrote: >>>> Siedzą i patrzę na kadr z 9 sekundy >>> https://www.youtube.com/watch?v=RS6MgkHpBZw >>> 3 minuta 18 sekunda. >>> Facet obraca się przodem i wtedy dostaje. >>> Wyraznie widac jak łapie się ręką i spada w podskokach. >>> Ale mam wrazenie, ze nie w szyje dostał. >>> O ile to wogole ten. >>> Ale ja tam innego ktory dostał solidnie nie widziałem. >> Jeśli to ten, to widać również, że strzelający strzelał z wysokości barku >> pod kątem dodatnim (w górę)... > Jasnowidz? [...] > też tego na takim filmie nie zobaczysz. Mając linie pomocnicze jak najbardziej da sie zobaczyć to i owo. No i gdyby strzelał w nogi to nie byłoby obrażeń na wysokości ramion -- to troche więcej niż pół metra -- 'Tom N' |
||
2015-05-09 11:40 | Re: Celnosc policjanta. | Robert Tomasik |
W dniu 09-05-15 o 09:46, (Tom N) pisze: > Robert Tomasik w > > >> W dniu 07-05-15 o 23:36, (Tom N) pisze: >>> witek w >>> >>>> Robert Tomasik wrote: >>>>> Siedzą i patrzę na kadr z 9 sekundy >>>> https://www.youtube.com/watch?v=RS6MgkHpBZw >>>> 3 minuta 18 sekunda. >>>> Facet obraca się przodem i wtedy dostaje. >>>> Wyraznie widac jak łapie się ręką i spada w podskokach. >>>> Ale mam wrazenie, ze nie w szyje dostał. >>>> O ile to wogole ten. >>>> Ale ja tam innego ktory dostał solidnie nie widziałem. >>> Jeśli to ten, to widać również, że strzelający strzelał z wysokości barku >>> pod kątem dodatnim (w górę)... >> Jasnowidz? > [...] >> też tego na takim filmie nie zobaczysz. > > Mając linie pomocnicze jak najbardziej da sie zobaczyć to i owo. > > No i gdyby strzelał w nogi to nie byłoby obrażeń na wysokości ramion -- to > troche więcej niż pół metra > No właśnie cały czas tłumaczę, że jedno z drugiego nie wynika. Gumowa amunicja jest lekka i niecelna. Z założenia mając małą energię nie powinna powodować poważnych obrażeń. Strzela się w stronę celu, ale miejsce trafienia jest po prostu rozkładem prawdopodobieństwa. |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Wyksztalcenie policjanta |
can | 2005-12-18 17:43 |
Jeśli zabijać, to najlepiej policjanta na |
Renata Gołębiowska | 2005-12-28 13:22 |
Opieszałość policjanta |
seba | 2006-03-23 21:18 |
Opieszałość policjanta |
seba | 2006-03-23 21:18 |
legitymowanie policjanta |
jimmij | 2006-05-16 17:11 |
pobity pzez policjanta |
gandzia871 | 2007-04-05 09:50 |
dane policjanta? |
Jacek23 | 2008-02-16 23:01 |
Mówienie na "ty" do policjanta |
Imiennika | 2010-02-19 14:01 |
Nietykalnosc policjanta |
Jerzy Dominikowski | 2010-04-06 17:43 |
Grozby policjanta |
Kris | 2011-01-28 22:52 |