poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-01-10 17:04 | nieuznana reklamacja | Andrzej |
Witam. Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to z przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został zezłomowany. Czy mają prawo do czegoś takiego? Jak jak ich zmusić do oddania? Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić. Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem. |
2006-01-10 17:21 | Re: nieuznana reklamacja | Marcin T |
Użytkownik "Andrzej" news:dq0ltm$r4k$1@news.dialog.net.pl... > Witam. > Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się > po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to > z przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu > przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został > zezłomowany. > Czy mają prawo do czegoś takiego? > Jak jak ich zmusić do oddania? > Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić. > Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem. normalnie zgłaszasz kradzież. wcześniej poproś ich o jakieś pisemko w tej sprawie. |
||
2006-01-10 17:28 | Re: nieuznana reklamacja | kam |
Marcin T napisał(a): > normalnie zgłaszasz kradzież. jaką kradzież tu widzisz? KG |
||
2006-01-10 17:39 | Re: nieuznana reklamacja | |
kupujesz telewizor - masz przepięcie dajesz do serwisu - oni nie przyjmują reklamacji i złomują ci tv ... hehe A może on by chciał żeby sensor leżał w jego domu popsuty ... przecież za niego zapłacił ... |
||
2006-01-10 20:24 | Re: nieuznana reklamacja | a |
Dnia Tue, 10 Jan 2006 17:04:31 +0100, Andrzej napisał(a): > Witam. > Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się > po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to z > przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu > przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został zezłomowany. > Czy mają prawo do czegoś takiego? > Jak jak ich zmusić do oddania? > Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić. > Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem. Raczej KC sie kłania. Z tego wynika że serwis zniszczył twoją własność - wypadało by teraz zarządać naprawienia szkody. -- pozdrawiam, |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
reklamacja.. |
Piotrek | 2005-10-18 21:43 |
Reklamacja |
Przemek | 2005-10-29 15:39 |
reklamacja |
robert | 2005-11-18 14:56 |
reklamacja |
zlym | 2005-12-20 13:14 |
reklamacja |
Tomek | 2005-12-25 21:30 |
reklamacja |
sg | 2006-02-10 23:11 |
Reklamacja? |
Michał_Komorowski | 2006-02-16 20:52 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
reklamacja-Orange |
maximus | 2006-09-07 10:55 |