Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

nieuznana reklamacja

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2006-01-10 17:04 nieuznana reklamacja Andrzej
Witam.
Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to z
przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został zezłomowany.
Czy mają prawo do czegoś takiego?
Jak jak ich zmusić do oddania?
Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.

2006-01-10 17:21 Re: nieuznana reklamacja Marcin T

Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości
news:dq0ltm$r4k$1@news.dialog.net.pl...
> Witam.
> Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
> po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to
> z przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
> przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został
> zezłomowany.
> Czy mają prawo do czegoś takiego?
> Jak jak ich zmusić do oddania?
> Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
> Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.
normalnie zgłaszasz kradzież. wcześniej poproś ich o jakieś pisemko w tej
sprawie.

2006-01-10 17:28 Re: nieuznana reklamacja kam
Marcin T napisał(a):
> normalnie zgłaszasz kradzież.

jaką kradzież tu widzisz?

KG
2006-01-10 17:39 Re: nieuznana reklamacja
kupujesz telewizor - masz przepięcie dajesz do serwisu - oni nie przyjmują
reklamacji i złomują ci tv ... hehe

A może on by chciał żeby sensor leżał w jego domu popsuty ... przecież za
niego zapłacił ...

2006-01-10 20:24 Re: nieuznana reklamacja a
Dnia Tue, 10 Jan 2006 17:04:31 +0100, Andrzej napisał(a):

> Witam.
> Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
> po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to z
> przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
> przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został zezłomowany.
> Czy mają prawo do czegoś takiego?
> Jak jak ich zmusić do oddania?
> Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
> Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.

Raczej KC sie kłania. Z tego wynika że serwis zniszczył twoją własność -
wypadało by teraz zarządać naprawienia szkody.


--
pozdrawiam,
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

reklamacja..

Piotrek 2005-10-18 21:43

Reklamacja

Przemek 2005-10-29 15:39

reklamacja

robert 2005-11-18 14:56

reklamacja

zlym 2005-12-20 13:14

reklamacja

Tomek 2005-12-25 21:30

reklamacja

sg 2006-02-10 23:11

Reklamacja?

Michał_Komorowski 2006-02-16 20:52

reklamacja

smint 2006-04-12 18:41

reklamacja

smint 2006-04-12 18:41

reklamacja-Orange

maximus 2006-09-07 10:55