Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Re: piekielny klient - długie

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2011-03-02 22:34 Re: piekielny klient - długie pilocik

> To jest oczywiste ze cwaniactwo , dobry serwis jest w stanie podac
> orientacyjna cene za naprawe przy przyjmowaniu. naciagacze nie i zeruja
> na ludziach chuje zajebane.
>
Ty pewnie masz rentgen w oczach i oceniasz stan techniczny nie widząc
urządzenia. Zresztą po takim słownictwie dyskusję uważam za zakończoną!
2011-03-02 22:37 Re: piekielny klient - długie pilocik
W dniu 2011-03-02 22:34, to pisze:
> begin pilocik
>
>> Wszystkie te informacje są znane klientom PRZED naprawą, i każdy
>> podpisuje na zleceniu naprawy, że AKCEPTUJE te warunki.
>
> Nie, nie są znane, bo jest to 50% nieznanej kwoty. To, ze typowo jest to
> np. 50% z 80 zł nie ma znaczenia. Chcesz być fair to napisz np.
> "ekspertyza -- 50% robocizny, jednak nie więcej niż 50 zł".
>
Pozwolę jeszcze raz Ci przypomnieć :
Koszt robocizny jak również i ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą !!!
Cennik wyraźnie mówi o tym, że robocizna tego sprzętu kosztuje 80zł
2011-03-02 22:39 Re: piekielny klient - długie to
begin pilocik

> Pozwolę jeszcze raz Ci przypomnieć : Koszt robocizny jak również i
> ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą !!! Cennik wyraźnie mówi o tym, że
> robocizna tego sprzętu kosztuje 80zł

Pierwszy raz to napisałeś. Czyli ekspertyza dotyczy w zasadzie tylko ceny
części?

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
2011-03-02 22:44 Re: piekielny klient - długie pilocik
W dniu 2011-03-02 22:39, to pisze:
> begin pilocik
>
>> Pozwolę jeszcze raz Ci przypomnieć : Koszt robocizny jak również i
>> ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą !!! Cennik wyraźnie mówi o tym, że
>> robocizna tego sprzętu kosztuje 80zł
>
> Pierwszy raz to napisałeś. Czyli ekspertyza dotyczy w zasadzie tylko ceny
> części?
>
Nie pierwszy - trzy posty wyżej też już o tym pisałem, wcześniej zresztą
też ale może nie tak dobitnie to zaakcentowałem bo dla mnie to jest
takie oczywiste.
Zatem masz rację - ekspertyza mówi o cenie elementów potrzebnych do
naprawy, powtórzę również ze drobne części są już w ten koszt wliczone.
2011-03-02 22:55 Re: piekielny klient - długie Hades
> Użytkownik "PAP2t"
[ciach]

> Powiem tak dobry serwis bierze kase za naprawe, a partacze za expiertyzy.

Pracujesz w takim? Podaj adres. Bede bezplatnie robil sobie
u was ekspertyzy a naprawy zlecal tam gdzie taniej. Polece
was rowniez innym. Po kilku miesiacach bedziecie jak nic do
przodu.
AM
2011-03-02 22:55 Re: piekielny klient - długie Rufi
W dniu 2011-03-02 22:39, to pisze:

>
> Pierwszy raz to napisałeś.
>

Czytaj ze zrozumieniem baranie.

--
Rufi
2011-03-02 23:22 Re: piekielny klient - długie Animka
W dniu 2011-03-02 22:20, PAP2t pisze:
> W dniu 2011-03-02 22:18, to pisze:
>> begin pilocik
>>
>>> Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok.
>>> 300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to robocizna. Nadmienię
>>> tylko, że cennik dostępny dla klienta zawiera taką pozycję jak
>>> "ekspertyza techniczna", która wynosi 50% robocizny za daną usługę i
>>> jest do kwota do zapłacenia w przypadku kiedy klient nie decyduje się
>>> wykonać naprawy a w przypadku naprawy sprzętu jest to po prostu 50%
>>> należności za robociznę.
>>
>> Skąd te 50%? To jakiś żart? Jaki ma związek koszt ekspertyzy z kosztem
>> naprawy? Wygląda to na zwykłe cwaniactwo "nie chce naprawić to niech i
>> tak płaci połowę". Oznacza to w zasadzie, że rościcie sobie prawo do w
>> zasadzie dowolnego ustalenia ceny ekspertyzy po fakcie.
>>
>
>
> To jest oczywiste ze cwaniactwo , dobry serwis jest w stanie podac
> orientacyjna cene za naprawe przy przyjmowaniu. naciagacze nie i zeruja
> na ludziach chuje zajebane.

To coś tak a'la Allegro. Taki np. tusz do drukarki 5zł, a przesyłka-list
priorytetowy 15-20 zł (na poczcie mają jednak inny cennik). Przesyłkę
znajduje się potem w skrzynce na listy , a na niej znaczek za 1,95 zł!

--
animka
2011-03-02 23:26 Re: piekielny klient - długie Alek
Użytkownik "Hades" napisał

>> Użytkownik "PAP2t"
> [ciach]
>
>> Powiem tak dobry serwis bierze kase za naprawe, a partacze za
>> expiertyzy.
>
> Pracujesz w takim?

Nie sądzę by gdziekolwiek pracował. Wygląda na upośledzonego.
2011-03-02 23:27 Re: piekielny klient - długie Animka
W dniu 2011-03-02 22:31, pilocik pisze:
>
>> Skąd te 50%? To jakiś żart? Jaki ma związek koszt ekspertyzy z kosztem
>> naprawy? Wygląda to na zwykłe cwaniactwo "nie chce naprawić to niech i
>> tak płaci połowę". Oznacza to w zasadzie, że rościcie sobie prawo do w
>> zasadzie dowolnego ustalenia ceny ekspertyzy po fakcie.
>>
>
> Spokojnie Panowie.
> Cena usługi JEST ZNANA przed przyjęciem sprzętu do serwisu.
> Robocizna tej kategorii sprzętu kosztuje 80zł + części, tak więc
> opowieści o horrendalnych kosztach i ustalaniu kosztów z kosmosu nie
> mają racji bytu. Jeśli klient zrezygnuje z naprawy to płaci tylko 50%
> robocizny bez żadnych części !!! Często bywa tak, że ta kwota nie
> pokrywa czasu i elementów potrzebnych do określenia precyzyjnego usterki
> i kosztu naprawy.
> Dodatkowo w tej cenie mieszczą się drobne elementy ( np. bezpieczniki
> itp ) do kwoty 10zł oraz pełna informacja telefoniczna klienta o
> statusie sprzętu. Każdy klient jest na bieżąco informowany o stanie
> sprzętu, orientacyjnym koszcie części oraz o terminie realizacji.
>
> Wszystkie te informacje są znane klientom PRZED naprawą, i każdy
> podpisuje na zleceniu naprawy, że AKCEPTUJE te warunki.

A kto wydal takie zarządzenie, kto ustalił cennik?


--
animka
2011-03-02 23:25 Re: piekielny klient - długie Animka
W dniu 2011-03-02 22:28, to pisze:
> begin PesTYcyD
>
>> A ja mam wrażenie że macie problem ze zrozumieniem tekstu. Opłata to 50%
>> kosztów robocizny.
>
> Ale koszt robocizny nie jest wcześniej znany i zależy od tego, co sobie
> wymyśli osoba dokonująca ekspertyzy. Czyli w takiej sytuacji to ona de
> facto wyznacza dowolnie cenę ekspertyzy PO FAKCIE.

Taki np. serwis Philipsa bierze 150 zł za samo otwarcie obudowy
miniwieży, ale swój ustalony cennik mają.

--
animka
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

[długie] Przedłużenie umowy Neost

lukebe 2005-10-20 09:15

klient nie zaplacil za fakture

andy 2006-03-09 19:19

klient nie zaplacil za fakture

andy 2006-03-09 19:19

Kto mi pomoże? (długie)

Mały 2007-02-08 08:29

Czy klient moze zarządać wylaczenia monit

Mis Puchatek 2008-01-13 11:59

Przychodzi klient z upoważnieniem elektronicznym...

Krzysztof 'kw1618' z Wars 2008-09-17 00:04

Nieuczciwy klient

Papik 2009-01-24 00:28

klient nie zaplacil

filemon 2009-05-11 20:14

[Długie] Pośrednik nieruchomości

Reseller 2009-08-29 11:54

klient wypowiedział umowę zawarta na

news 2010-12-06 11:35