poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2011-03-03 18:58 | Re: piekielny klient - długie | Antykler |
W dniu 2011-03-02 22:34, pilocik pisze: > >> To jest oczywiste ze cwaniactwo , dobry serwis jest w stanie podac >> orientacyjna cene za naprawe przy przyjmowaniu. naciagacze nie i zeruja >> na ludziach chuje zajebane. >> > Ty pewnie masz rentgen w oczach i oceniasz stan techniczny nie widząc > urządzenia. Zresztą po takim słownictwie dyskusję uważam za zakończoną! Mam tak duze doswidczenie ze palancie jestem w stanie ocenic co sie zepsulo i jakie beda koszta. |
2011-03-03 17:42 | Re: piekielny klient - długie | Papu5merf |
Ărzytkownik "Animka" napisaĹ: > Za niektĂłrych oszustĂłw juĹź siÄ trochÄ Allegro wziÄĹo, > szkoda, Ĺźe nie za wszystkich. jak niby allegro siÄ wzieĹo?:O) niedawno ktoĹ tu pisaĹ Ĺźe wĹaĹnie allegro chroni oszustuf i zdaje siÄ policja tesz:O( |
||
2011-03-03 19:09 | Re: piekielny klient - długie | Animka |
W dniu 2011-03-03 01:04, to pisze: > begin Animka > >> To coś tak a'la Allegro. Taki np. tusz do drukarki 5zł, a przesyłka-list >> priorytetowy 15-20 zł (na poczcie mają jednak inny cennik). Przesyłkę >> znajduje się potem w skrzynce na listy , a na niej znaczek za 1,95 zł! > > Ten tusz się sam zapakował, poszedł na pocztę i wysłał? To dlaczego nie zamieścił na Allegro informacji ile sobie bierze za zapakowanie w torebkę bąbelkową i zaklejenie jej, tzn. tej przesyłki? Tak się nie robi. Oszustów nam nie potzreba. -- animka |
||
2011-03-03 18:56 | Re: piekielny klient - długie | Animka |
W dniu 2011-03-03 00:32, Maciek pisze: > begin o nicku Ula napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety: > >>> A kto wydal takie zarządzenie, kto ustalił cennik? >>> >>> >>> -- >>> animka >> >> Czy Ty jesteś upośledzona? > Jest. Nie wiedziałaś? A teraz się spodziewaj po tym co napisaleś - przykrych dla siebie konsekwencji. -- animka |
||
2011-03-03 22:25 | Re: piekielny klient - długie | Konop |
> No jeśli miałeś dostać paczką, a dostałeś listem to rzeczywiście nie jest > ok tyle, że tak naprawdę wybór paczka czy list wiąże się głównie z > gabarytami wysyłanych przedmiotów... No to już wiesz, skąd te moje uprzedzenia. Bo tak poza tym, to się z Tobą zgadzam. Jeśli wiem ile płacę i za co - to już mój wybór, czy skorzystam, czy nie. Dla mnie różnica pomiędzy paczką a listem jest o tyle duża, że "paczkonosz" przychodzi popołudniu, jak ktoś jest w domu, a listonosz wcześniej i muszę sam biegać po to na pocztę. Wolę więc dopłacić 5zł i mieć dostawę do domu niż samemu biegać. No i potem mnie szlag trafia, gdy dopłacę, a i tak stoję w tej kolecje :)... -- Pozdrawiam Konop |
||
2011-03-03 22:28 | Re: piekielny klient - długie | to |
begin Animka >> Ten tusz się sam zapakował, poszedł na pocztę i wysłał? > > To dlaczego nie zamieścił na Allegro informacji ile sobie bierze za > zapakowanie w torebkę bąbelkową i zaklejenie jej, tzn. tej przesyłki? > Tak się nie robi. Oszustów nam nie potzreba. Nie napisał ile kosztuje wysyłka? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
||
2011-03-04 01:20 | Re: piekielny klient - długie | Kubba Bubba |
Użytkownik "Dysiek" news:ikmcn9$va$1@inews.gazeta.pl... >> W skrajnych przypadkach można zajmować się głównie wykonywaniem ekspertyz >> za darmo. Skoro jest to firma która jest serwisem to na swoich usługach >> musi zarabiać a ekspertyza to też usługa. > > Nie zarabia jak kazda szanujaca sie firma - stawka zryczaltowana. > > Dysiek zryczałtuj mi uczciwą stawkę za ekspertyzę - chcę naprawić samochod bo mi się zepsuł |
||
2011-03-04 01:39 | Re: piekielny klient - długie | Kubba Bubba |
Użytkownik "Kubba Bubba" news:ikpb8q$gdk$1@news.onet.pl... > > zryczałtuj mi uczciwą stawkę za ekspertyzę - chcę naprawić samochod bo mi > się zepsuł aha i jeszcze jedno, jakby co samochód jest czerwony |
||
2011-03-04 06:51 | Re: piekielny klient - długie | Przemysław Adam Śmiejek |
W dniu 03.03.2011 18:13, Konop pisze: > W dniu 2011.03.03 01:04, to pisze: >> Ten tusz się sam zapakował, poszedł na pocztę i wysłał? > > A czy w sklepie płacisz za to, że ktoś Ci towar kasuje? Nie! Sklep tak > ustala marżę, żeby potem móc wszystko opłacić i jeszcze zyskać. Bo ma jeden kanał sprzedaży. Więc może ten jeden typ podania wliczyć w cenę. Jeżeli ktoś udostępnia kilka kanałów: * odbiór osobisty * wysyłka pocztą pi razy drzwi jak mu się zachce * wysyłka pocztą ASAP * wysyłka kurierem * doniesienie do klienta na plecach i podrapanie klienta po jajkach to jest to oddzielna rzecz. > Moim > zdaniem tak samo powinno być na Allegro - koszt dostawy to faktycznie > koszt opakowania (nie zapakowania!) oraz koszt wysyłki i tyle... Reszta > - to praca sprzedającego i tyle... I ta praca nie jest darmowa. > I jeszcze jedno - wiele firm sprzedających na Allegro nie umieszcza na > paragonie kosztów wysyłki. od paru lat nie zdarzyło mi się. Ale jakoś masowo nie kupuję no i wybieram ogólnie zaufanych sprzedawców. -- Przemysław Adam Śmiejek Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych, ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba, aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29) |
||
2011-03-04 01:08 | Re: piekielny klient - długie | boxfish |
W dniu 2011-03-02 21:35, Robert Tomasik pisze: > Czyli jakbyś wycenił usługę > na 2.000 zł, uznałbyś że należy Ci się 1.000 zł tylko za to, że byłeś > uprzejmy o tym powiadomić klienta? Nie zgadzam się, proces rozpoznania przyczyn awarii to niejednokrotnie 90% procesu naprawy, bo jak już wiesz co uszkodzone to wymiana elementu może być czystą formalnością. Klient otrzymujący wyniki ekspertyzy może poprosić dowolny inny serwis o wymianę czy naprawę - dostaje bardzo konkretna informację. |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
[długie] Przedłużenie umowy Neost |
lukebe | 2005-10-20 09:15 |
klient nie zaplacil za fakture |
andy | 2006-03-09 19:19 |
klient nie zaplacil za fakture |
andy | 2006-03-09 19:19 |
Kto mi pomoże? (długie) |
Mały | 2007-02-08 08:29 |
Czy klient moze zarządać wylaczenia monit |
Mis Puchatek | 2008-01-13 11:59 |
Przychodzi klient z upoważnieniem elektronicznym... |
Krzysztof 'kw1618' z Wars | 2008-09-17 00:04 |
Nieuczciwy klient |
Papik | 2009-01-24 00:28 |
klient nie zaplacil |
filemon | 2009-05-11 20:14 |
[Długie] Pośrednik nieruchomości |
Reseller | 2009-08-29 11:54 |
klient wypowiedział umowę zawarta na |
news | 2010-12-06 11:35 |