Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Re: piekielny klient - długie

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2011-03-03 18:58 Re: piekielny klient - długie Antykler
W dniu 2011-03-02 22:34, pilocik pisze:
>
>> To jest oczywiste ze cwaniactwo , dobry serwis jest w stanie podac
>> orientacyjna cene za naprawe przy przyjmowaniu. naciagacze nie i zeruja
>> na ludziach chuje zajebane.
>>
> Ty pewnie masz rentgen w oczach i oceniasz stan techniczny nie widząc
> urządzenia. Zresztą po takim słownictwie dyskusję uważam za zakończoną!


Mam tak duze doswidczenie ze palancie jestem w stanie ocenic co sie
zepsulo i jakie beda koszta.
2011-03-03 17:42 Re: piekielny klient - długie Papu5merf
Órzytkownik "Animka" napisał:
> Za niektórych oszustów już się trochę Allegro wzięło,
> szkoda, Ĺźe nie za wszystkich.

jak niby allegro się wzieło?:O)
niedawno ktoś tu pisał że właśnie allegro chroni oszustuf i zdaje się
policja tesz:O(

2011-03-03 19:09 Re: piekielny klient - długie Animka
W dniu 2011-03-03 01:04, to pisze:
> begin Animka
>
>> To coś tak a'la Allegro. Taki np. tusz do drukarki 5zł, a przesyłka-list
>> priorytetowy 15-20 zł (na poczcie mają jednak inny cennik). Przesyłkę
>> znajduje się potem w skrzynce na listy , a na niej znaczek za 1,95 zł!
>
> Ten tusz się sam zapakował, poszedł na pocztę i wysłał?

To dlaczego nie zamieścił na Allegro informacji ile sobie bierze za
zapakowanie w torebkę bąbelkową i zaklejenie jej, tzn. tej przesyłki?
Tak się nie robi. Oszustów nam nie potzreba.


--
animka
2011-03-03 18:56 Re: piekielny klient - długie Animka
W dniu 2011-03-03 00:32, Maciek pisze:
> begin o nicku Ula napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
>
>>> A kto wydal takie zarządzenie, kto ustalił cennik?
>>>
>>>
>>> --
>>> animka
>>
>> Czy Ty jesteś upośledzona?
> Jest. Nie wiedziałaś?

A teraz się spodziewaj po tym co napisaleś - przykrych dla siebie
konsekwencji.

--
animka
2011-03-03 22:25 Re: piekielny klient - długie Konop
> No jeśli miałeś dostać paczką, a dostałeś listem to rzeczywiście nie jest
> ok tyle, że tak naprawdę wybór paczka czy list wiąże się głównie z
> gabarytami wysyłanych przedmiotów...

No to już wiesz, skąd te moje uprzedzenia. Bo tak poza tym, to się z
Tobą zgadzam. Jeśli wiem ile płacę i za co - to już mój wybór, czy
skorzystam, czy nie. Dla mnie różnica pomiędzy paczką a listem jest o
tyle duża, że "paczkonosz" przychodzi popołudniu, jak ktoś jest w domu,
a listonosz wcześniej i muszę sam biegać po to na pocztę. Wolę więc
dopłacić 5zł i mieć dostawę do domu niż samemu biegać. No i potem mnie
szlag trafia, gdy dopłacę, a i tak stoję w tej kolecje :)...


--
Pozdrawiam
Konop
2011-03-03 22:28 Re: piekielny klient - długie to
begin Animka

>> Ten tusz się sam zapakował, poszedł na pocztę i wysłał?
>
> To dlaczego nie zamieścił na Allegro informacji ile sobie bierze za
> zapakowanie w torebkę bąbelkową i zaklejenie jej, tzn. tej przesyłki?
> Tak się nie robi. Oszustów nam nie potzreba.

Nie napisał ile kosztuje wysyłka?

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
2011-03-04 01:20 Re: piekielny klient - długie Kubba Bubba

Użytkownik "Dysiek" napisał w wiadomości
news:ikmcn9$va$1@inews.gazeta.pl...
>> W skrajnych przypadkach można zajmować się głównie wykonywaniem ekspertyz
>> za darmo. Skoro jest to firma która jest serwisem to na swoich usługach
>> musi zarabiać a ekspertyza to też usługa.
>
> Nie zarabia jak kazda szanujaca sie firma - stawka zryczaltowana.
>
> Dysiek


zryczałtuj mi uczciwą stawkę za ekspertyzę - chcę naprawić samochod bo mi
się zepsuł

2011-03-04 01:39 Re: piekielny klient - długie Kubba Bubba

Użytkownik "Kubba Bubba" napisał w wiadomości
news:ikpb8q$gdk$1@news.onet.pl...
>
> zryczałtuj mi uczciwą stawkę za ekspertyzę - chcę naprawić samochod bo mi
> się zepsuł

aha i jeszcze jedno, jakby co samochód jest czerwony

2011-03-04 06:51 Re: piekielny klient - długie Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 03.03.2011 18:13, Konop pisze:
> W dniu 2011.03.03 01:04, to pisze:
>> Ten tusz się sam zapakował, poszedł na pocztę i wysłał?
>
> A czy w sklepie płacisz za to, że ktoś Ci towar kasuje? Nie! Sklep tak
> ustala marżę, żeby potem móc wszystko opłacić i jeszcze zyskać.

Bo ma jeden kanał sprzedaży. Więc może ten jeden typ podania wliczyć w
cenę.
Jeżeli ktoś udostępnia kilka kanałów:
* odbiór osobisty
* wysyłka pocztą pi razy drzwi jak mu się zachce
* wysyłka pocztą ASAP
* wysyłka kurierem
* doniesienie do klienta na plecach i podrapanie klienta po jajkach
to jest to oddzielna rzecz.

> Moim
> zdaniem tak samo powinno być na Allegro - koszt dostawy to faktycznie
> koszt opakowania (nie zapakowania!) oraz koszt wysyłki i tyle... Reszta
> - to praca sprzedającego i tyle...

I ta praca nie jest darmowa.

> I jeszcze jedno - wiele firm sprzedających na Allegro nie umieszcza na
> paragonie kosztów wysyłki.

od paru lat nie zdarzyło mi się. Ale jakoś masowo nie kupuję no i
wybieram ogólnie zaufanych sprzedawców.




--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)
2011-03-04 01:08 Re: piekielny klient - długie boxfish
W dniu 2011-03-02 21:35, Robert Tomasik pisze:
> Czyli jakbyś wycenił usługę
> na 2.000 zł, uznałbyś że należy Ci się 1.000 zł tylko za to, że byłeś
> uprzejmy o tym powiadomić klienta?

Nie zgadzam się, proces rozpoznania przyczyn awarii to niejednokrotnie
90% procesu naprawy, bo jak już wiesz co uszkodzone to wymiana elementu
może być czystą formalnością. Klient otrzymujący wyniki ekspertyzy może
poprosić dowolny inny serwis o wymianę czy naprawę - dostaje bardzo
konkretna informację.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

[długie] Przedłużenie umowy Neost

lukebe 2005-10-20 09:15

klient nie zaplacil za fakture

andy 2006-03-09 19:19

klient nie zaplacil za fakture

andy 2006-03-09 19:19

Kto mi pomoże? (długie)

Mały 2007-02-08 08:29

Czy klient moze zarządać wylaczenia monit

Mis Puchatek 2008-01-13 11:59

Przychodzi klient z upoważnieniem elektronicznym...

Krzysztof 'kw1618' z Wars 2008-09-17 00:04

Nieuczciwy klient

Papik 2009-01-24 00:28

klient nie zaplacil

filemon 2009-05-11 20:14

[Długie] Pośrednik nieruchomości

Reseller 2009-08-29 11:54

klient wypowiedział umowę zawarta na

news 2010-12-06 11:35