poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2010-04-11 11:50 | Re: "Procedury"... | to |
lublex wrote: >> Nie pije do Wałęsy, tylko do cytowania go w kwestiach związanych z >> lotnictwem. > > Wypowiedź Wałęsy nie dotyczyła oceny stanu technicznego samolotu. > Zacytował jedynie rozmowę z Tuskiem z przed kilku dni, że samolot jest > dopiero co po remoncie. Remont kosztował 70 mln. Dodał jeszcze, że nie > pamięta czy złotych czy euro. Tyle. Jaki związek ma Twoja wypowiedź z moim stwierdzeniem? -- cokolwiek |
2010-04-11 11:44 | Re: "Procedury"... | Eneuel Leszek Ciszewski |
"januszek" slrnhs33pp.ql0.januszek@gimli.mierzwiak.com >> Czyż mógł spodziewać się drzewa rosnącego na lotnisku? >> (skoro leciał nad terytorium Ruskich -- to raczej tak!!!) > Głupoty wypisujesz. Masz tu obraz satelitarny tego lotniska, poszukaj > na nim drzew: > http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=54.82042,32.024374&spn=0.036,0.077162&t=h&z=14 > Możesz sobie porównać z innymi lotniskami (szczególne wojskowymi) w > Europie pod kontem odległości pasów od lasów... To konto bankowe? :) Dolarowe czy rublowe? :) W Białymstoku PiS budowała lotnisko miejskie niemal na moim podwórku. :) (na dodatek tuż obok budynków sądu) Głupota ludzka nie zna granic. ZTCW samolot rozbił się tuż przed pasem, będąc 150 metrów obok osi pasa. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
||
2010-04-11 12:04 | Re: "Procedury"... | Eneuel Leszek Ciszewski |
"lublex" hps3d2$9jc$1@node1.news.atman.pl > Wypowiedź Wałęsy nie dotyczyła oceny stanu technicznego samolotu. > Zacytował jedynie rozmowę z Tuskiem z przed kilku dni, że > samolot jest dopiero co po Hm... A to nie była aby rozmowa sprzed kilku dni? :) Coś mi tak kołacze po mojej głowie, że jednak sprzed kilku. ;) > remoncie. Remont kosztował 70 mln. Euro, dolarów, złotych czy rubli? :) Tupolew 154 to chyba ruski samolot. > Dodał jeszcze, że nie pamięta czy złotych czy euro. Tyle. :) > Ty masz jak zwykle coś do powiedzenia w każdej kwestii ale to > coś jak zwykle pachnie tym, czego właściciele psów nie sprzątają. Niech zgadnę -- psią karmą? :) > EOT jakbyś jeszcze nie miał wsdydu milczeć. Słowo 'milczeć' to czasownik zaś 'wstyd' jest rzeczownikiem, więc pierwsze nie może zawierać się w tym drugim. :) A może on ma przemilczeć wstyd, jak się przemilcza prawdę? :) -=- Jak na prawników -- tutejsi grupowicze są analfabetami. Taka pisownia przystoi obcokrajowcom, nie Polakom kształconym wysoko. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
||
2010-04-11 12:19 | Re: "Procedury"... | lublex |
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości news:hps755$e86$1@inews.gazeta.pl... > "lublex" hps3d2$9jc$1@node1.news.atman.pl >> Wypowiedź Wałęsy nie dotyczyła oceny stanu technicznego samolotu. >> Zacytował jedynie rozmowę z Tuskiem z przed kilku dni, że >> samolot jest dopiero co po > Hm... A to nie była aby rozmowa sprzed kilku dni? :) Masz rację rozmowa była sprzed kilku dni. Cytował zaś ją wczoraj, po katastrofie, w pierwszej rozmowie telefonicznej z dziennikarzem. pozdr lublex |
||
2010-04-11 12:15 | Re: "Procedury"... | Jacek_P |
lublex napisal: > remoncie. Remont kosztował 70 mln. Dodał jeszcze, że nie pamięta czy złotych > czy euro. Tyle. Złotych. Bo za taką kwotę w euro to kupujesz Boeinga 737. Nowego. W wersji full-wypas: http://www.boeing.com/commercial/prices/ Inna sprawa to pytanie o sens ekonomiczny takiego remontu, w którym w dwudziestoletni przestarzały i zawodny samolot wkłada się 30% ceny NOWEGO znacznie lepszego samolotu. -- Pozdrawiam, Jacek |
||
2010-04-11 12:25 | Re: "Procedury"... | Eneuel Leszek Ciszewski |
"Eneuel Leszek Ciszewski" hps6c3$bia$1@inews.gazeta.pl >>> Czyż mógł spodziewać się drzewa rosnącego na lotnisku? >>> (skoro leciał nad terytorium Ruskich -- to raczej tak!!!) >> Głupoty wypisujesz. Masz tu obraz satelitarny tego lotniska, poszukaj >> na nim drzew: >> http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=54.82042,32.024374&spn=0.036,0.077162&t=h&z=14 >> Możesz sobie porównać z innymi lotniskami (szczególne wojskowymi) w >> Europie pod kontem odległości pasów od lasów... > To konto bankowe? :) Dolarowe czy rublowe? :) > W Białymstoku PiS budowała lotnisko miejskie niemal na moim podwórku. :) > (na dodatek tuż obok budynków sądu) Głupota ludzka nie zna granic. > ZTCW samolot rozbił się tuż przed pasem, będąc 150 metrów obok osi pasa. Najpierw kosił drzewa z powodzeniem, później trafił na zbyt dużego przeciwnika, który (na zbyt duże drzewo) urwał mu lewe skrzydło. Pierwsze drzewa zaczął kosić będąc ponoć na wysokości 4 metrów i nabierając wysokości do kolejnego podejścia -- aby było jasne, mnie tam nie było. :) Ale może to wszystko bujdy. Może w ogóle nie było tej katastrofy, może delegacja polska popija teraz z Ruskimi i sprawdza, kto się cieszy a kto płacze w Polsce? Toż zdjęcie nie wykazuje obecności drzewa!!! -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
||
2010-04-11 13:05 | Re: "Procedury"... | ===Tomy=== |
Dnia Sat, 10 Apr 2010 20:46:31 +0200, Mithos napisał(a): > Formalnie to pilot decyduje ale gdyby odmówił lądowania i wylądował w > innym miejscu to miałby po karierze. Za dużo amerykańskich filmów się naoglądałeś. Pilot oficer wojska polskiego ma nad sobą dowódcę a nad nim zwierzchnika. Każdy rozkaz wydany przez przełożonego, który rażąco może zagrozić zdrowiu lub życiu załogi, osób postronnych może zostać zignorowany bez najmniejszych konswekwencji. Pilot ma swobodę w podejmowaniu decyzji, samodzielnej. Może również konsultować decyzję na bieżąco z dowódcą a w tej sytuacji Prezydent oraz bezpośredni DSP Gen. Błasik oraz inni oficjele, którzy znajdowali się na pokładzie mogli przyczynić się do asertywności pilotów i załogi. Presja czasu, presja osób do tego straszne warunki pogodowe i tragedia gotowa. Sam Wałęsa w wypowiedzi dla radia przyznał, że za jego prezydentury zdarzały się chwile kiedy pilot Tu-154 konsultował decyzję o locie. kilku wyjątkach podjęto decyzję wspólną a w większości o wszystkim decydował pilot. > Oczywiście gdyby wiedział co się stanie to pewnie zrezygnowałby z kariery... Pamiętasz lot do Tibilisi w Gruzji? Pilot odmówił lądowania ze względu na bezpieczeństwo pasażerów w tym Prezydenta RP. "W myśl ustawy to kapitan samolotu, biorąc pod uwagę różne czynniki decyduje o tym, czy lecieć, czy nie lecieć i w jakim kierunku. Pilot przedstawił mi później przynajmniej 9 powodów, dla których nie zdecydował się na przelot do Tbilisi. Jednym z zasadniczych powodów było to, że jego misja była zaplanowana inaczej" - powiedział Klich." Była afera, w mediach aż huczało. Zastraszano pilota o wyciągnięciu najwyższych konsekwencji. Skończyło się na odmowie prokuratury odnośnie wniosku posła Karskiego o wszczęście postępowania karnego i wręczono odnzaczenie pilotowi za przestrzeganie procedur i poczucie odpowiedzialności za bezpieczeństwo czterech prezydentów na pokładzie. Jeśli w dniu wczorajszym oba czynniki presji mogły w sposób znaczący przyczynić się do katastrofy to ogarnia mnie głęboki żal gdyż cała wina spadnie na pilota. W tej całej katastrofie mówi się tylko o Prezydencie, politykach, generałach WP a zapomina się o tragedii rodzin tragicznie zmarłych członków załogi. Jak zwykle zresztą ... -- ===Tomy=== Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
||
2010-04-11 13:26 | Re: "Procedury"... | Robert Tomasik |
UĹźytkownik "Jacek_P" news:hps7f6$7o9$4@srv.cyf-kr.edu.pl... > lublex napisal: >> remoncie. Remont kosztowaĹ 70 mln. DodaĹ jeszcze, Ĺźe nie pamiÄta czy >> zĹotych >> czy euro. Tyle. > > ZĹotych. Bo za takÄ kwotÄ w euro to kupujesz Boeinga 737. Nowego. > W wersji full-wypas: > > http://www.boeing.com/commercial/prices/ > > Inna sprawa to pytanie o sens ekonomiczny takiego remontu, > w ktĂłrym w dwudziestoletni przestarzaĹy i zawodny samolot > wkĹada siÄ 30% ceny NOWEGO znacznie lepszego samolotu. Pewnie nie mieli tych pozostaĹych 70% po prostu. To doĹÄ oczywiste. |
||
2010-04-11 13:45 | Re: "Procedury"... | Eneuel Leszek Ciszewski |
"Jacek_P" hps7f6$7o9$4@srv.cyf-kr.edu.pl > Inna sprawa to pytanie o sens ekonomiczny takiego remontu, > w którym w dwudziestoletni przestarzały i zawodny samolot > wkłada się 30% ceny NOWEGO znacznie lepszego samolotu. Który ma silniki w częściach nośnych, zwanych skrzydłami i jest mniej paliwożerny. :) Tusk już dawno zauważył, że nie chce latać takim złomem. :) (wybrał się wtedy zwykłym, liniowym samolotem, siadając pośród gawiedzi) Inna sprawa, że Tusk tym zaskakiwał Kaczyńskich -- swoim wałęsaniem się pomiędzy zwykłymi Polakami, swoją wiedzą dotycząca cen pietruszki czy schabu na miejskich targowiskach... Premier ludu rodem z liberałów... :) (czyli kapitalistów -- ewenement) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
||
2010-04-11 14:01 | Re: "Procedury"... | Eneuel Leszek Ciszewski |
"Robert Tomasik" hpsbl3$1c5$1@inews.gazeta.pl >> Inna sprawa to pytanie o sens ekonomiczny takiego remontu, >> w którym w dwudziestoletni przestarzały i zawodny samolot >> wkłada się 30% ceny NOWEGO znacznie lepszego samolotu. > Pewnie nie mieli tych pozostałych 70% po prostu. To dość oczywiste. Chyba żartujesz. Przewiezienie ciał poległych ;) więcej kosztuje niż nowy samolot. Za sprowadzenie ciała umarłego w Egipcie Polaka żądają od wdowy bodajże 18 tysięcy euro. A tu trzeba odkopać, posortować, zidentyfikować, zapakować i słać z honorami!!! Na dodatek nowy by chyba latał dłużej niż remontowany. I bezpieczniej, choć to akurat nie była wina samolotu, lecz złośliwość Ruskich, którzy świadomie wprowadzali pilotów w błąd!!!! Jeśli pomarańczowe skrzynki kryją w sobie rozmowy pilotów z kontrolerami, zapewne wszystko stanie się wkrótce jasne. :) A może już jest jasne to, że kontrolerzy pojmowali błąd pilotów i próbowali do samego końca zapobiec katastrofie, do której przyczynili się Rosjanie swoim wcześniejszym postępowaniem! Nie bez powodu zaproponowano ogromne lotnisko zagraniczne zamiast pobliskich lotnisk. :) Lotnisko w Mińsku (choć na terytorium innego państwa) miało aparaturę prowadzącą lądujące samoloty, a i pobliskie ruskie, i inne ruskie czy białoruski lotniska były podobnie okaleczone -- podobnie zwodziły pilotów latających bez rozpoznania, we mgle. IMO zderzyły się dwa światy -- nadcudownej precyzji rodem z Zachodu i ruskiego zacofania. Piloci zapatrzeni w swoje (jak się okazało -- iluzoryczne) doświadczeni i swoją aparaturę podchodzili do lądowania, nie wiedząc o tym, że lotnisko jest nie tam, gdzie oni myślą,że ono jest. Różnice są nieduże -- akurat takie, jakie wynikają z miejsca ,,lądowania'' i katastrofy. Ale może to tylko moje schizofreniczne ;) wydumki. Tak czy siak piloci dostali szereg dyspozycji od kontrolerów, których nie wykonali. A kontrolerzy widzieli samolot dokładnie! Piloci zaś nie widzieli lotniska!!! -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
nowsze | 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
zasiedzenie - procedury, orientacyjne koszty |
SzerszeN | 2005-10-10 15:00 |
Sad Najwyzszy - kto zna procedury... |
Mirkol | 2006-01-28 09:48 |
Pobicie-procedury |
cezarywis | 2006-04-22 22:04 |
nawiazki wedlug znwelizowanej procedury karnej |
Troll Przemek R. | 2006-09-21 21:36 |
odzyskanie rodzinnego w Niemczech - procedury ?? |
Joanna | 2007-02-28 12:46 |
ZUS-umorzenie długów-jakie procedury? |
wtryka | 2007-05-30 12:58 |
policyjne procedury poczas kolizji |
P_ablo | 2008-05-17 23:12 |
Procedury i zachowanie w WSA |
Sarpedon | 2009-05-24 23:18 |
Znowu te procedury... |
Czapla | 2009-06-29 23:01 |