poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-10-11 12:30 | reklamacja emailem | maximus |
Skoro w punkcie BOK ORANGE dostałem email do składania reklamacji bok@orange.pl czy w zwiazku z tym brak odpowiedzi w terminie 30 dni od daty wysłania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ? |
2006-10-11 13:45 | Re: reklamacja emailem | Kuroi Bonza |
Dnia 11-10-2006 o 12:30:34 maximus > Skoro w punkcie BOK ORANGE dosta?em email do sk?adania reklamacji > bok@orange.pl czy w zwiazku z tym brak odpowiedzi w terminie 30 dni od > daty > wys?ania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma > miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ? witaj! Mam (jeszcze z czasow Idei) z Centertelem wygrana sprawe sadowa w zwiazku z reklamacja. Poradze Ci wysylaj faksy i to najlepiej z ich punktow. Raz wysylasz na ich koszt, dwa masz potwierdzenie papierowe z pieczatka, data i podpisem pracownika punktu. Ma to wartosc w wypadku sprawy sadowej... Bonza |
||
2006-10-11 13:42 | Re: reklamacja emailem | Szerszen |
Użytkownik "maximus" news:egih44$lkf$1@news.onet.pl... > wysłania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma > miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ? a potwierdzenie dostarczenia tego maila masz?? |
||
2006-10-11 17:25 | Re: reklamacja emailem | Troll Przemek R. |
Szerszen napisał(a): > Użytkownik "maximus" > news:egih44$lkf$1@news.onet.pl... > >> wysłania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma >> miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ? > > a potwierdzenie dostarczenia tego maila masz?? > > te potwierdzenie zalezy od ich widzimisie P. |
||
2006-10-11 20:55 | Re: reklamacja emailem | Maciej Bebenek |
Troll Przemek R. napisał(a): >>> wysłania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma >>> miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ? >> >> a potwierdzenie dostarczenia tego maila masz?? >> > > te potwierdzenie zalezy od ich widzimisie Brak potwierdzenia złożenia reklamacji w przypadku jej złożenia pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną jest naruszeniem przepisów (§ 5. pkt. 3 rozporządzenia w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej). Niestety, z tego tytułu nie ma żadnych sankcji ;-( M. |
||
2006-10-11 21:40 | Re: reklamacja emailem | Paweł_Sakowski |
Szerszen wrote: >> wysłania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma >> miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ? > > a potwierdzenie dostarczenia tego maila masz?? Na początek trzeba by wyłudzić takie potwierdzenie. Co nie powinno być trudne. Pierwszy pomysł z brzegu to wysłać do nich maila o treści mniej więcej: "Chciałem się dowiedzieć kiedy wreszcie zrealizujecie moją reklamację z dnia 12 maja 2004! Ile można czekać? [tu jeszcze przez 4 linijki opieprzać ich za traktowanie klientów]" W zasadzie każda odpowiedź (a zapewne sprowadzi się ona do "już wkrótce") będzie potwierdzeniem, że reklamację dostali. -- +----------------------------------------------------------------------+ | Paweł Sakowski | who can count up to 1023 on his fingers. | +----------------------------------------------------------------------+ |
||
2006-10-14 09:45 | Re: reklamacja emailem | Tristan |
W odpowiedzi na pismo z środa, 11 października 2006 21:40 (autor Paweł Sakowski publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: > W zasadzie każda odpowiedź (a zapewne sprowadzi się ona do "już > wkrótce") będzie potwierdzeniem, że reklamację dostali. Aczkolwiek jako niepodpisana pewnie znaczenie dowodowe ma zerowe. -- Jego Ponurość Tristan |
||
2006-10-14 12:20 | Re: reklamacja emailem | Paweł_Sakowski |
Tristan wrote: > W odpowiedzi na pismo z środa, 11 października [...] Chyba "ze środy"? :) >> W zasadzie każda odpowiedź (a zapewne sprowadzi się ona do "już >> wkrótce") będzie potwierdzeniem, że reklamację dostali. > > Aczkolwiek jako niepodpisana pewnie znaczenie dowodowe ma zerowe. Całkiem niezłe ma znaczenie dowodowe. Jest dowód, że nadawca odpowiedzi otrzymał maila z żądaniem, skierowanego do bok@orange.pl (treść żądania najprawdopodobniej zacytuje). Jest w nagłówkach dowód, że został wysłany z sieci wewnętrznej Orencz. Czego chcieć więcej? -- +----------------------------------------------------------------------+ | Paweł Sakowski | who can count up to 1023 on his fingers. | +----------------------------------------------------------------------+ |
||
2006-10-21 19:54 | Re: reklamacja emailem | Tristan |
W odpowiedzi na pismo z sobota, 14 października 2006 12:20 (autor Paweł Sakowski publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: > Tristan wrote: >> W odpowiedzi na pismo z środa, 11 października [...] > > Chyba "ze środy"? :) > >>> W zasadzie każda odpowiedź (a zapewne sprowadzi się ona do "już >>> wkrótce") będzie potwierdzeniem, że reklamację dostali. >> >> Aczkolwiek jako niepodpisana pewnie znaczenie dowodowe ma zerowe. > > Całkiem niezłe ma znaczenie dowodowe. Jest dowód, że nadawca odpowiedzi > otrzymał maila z żądaniem, skierowanego do bok@orange.pl (treść żądania > najprawdopodobniej zacytuje). Przygotować Ci Twoją odpowiedź na mój list? Przecież list elektroniczny jest tylko strumieniem danych tekstowych i wygenerowanie dowolnego listu zajmuje kilka do kilkunastu minut. > Jest w nagłówkach dowód, że został wysłany > z sieci wewnętrznej Orencz. A nagłówki są gdzie? W pliku tekstowym na moim dysku. Jeżeli jakikolwiek sąd by to uznał, to znaczy że żyjemy w średniowieczu. -- Jego Ponurość Tristan |
||
2006-10-21 20:53 | Re: reklamacja emailem | PiotRek |
Użytkownik "Tristan" > A nagłówki są gdzie? W pliku tekstowym na moim dysku. Jeżeli jakikolwiek sąd > by to uznał, to znaczy że żyjemy w średniowieczu. Ale jest m.in. nagłówek "Message-ID", który można porównać z logami z serwera (parę innych rzeczy również). Sam odebrany e-mail rzecz jasna nie jest (a przynajmniej nie powinien) być żadnym dowodem. -- Pozdrawiam Piotr |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
reklamacja.. |
Piotrek | 2005-10-18 21:43 |
Reklamacja |
Przemek | 2005-10-29 15:39 |
reklamacja |
robert | 2005-11-18 14:56 |
reklamacja |
zlym | 2005-12-20 13:14 |
reklamacja |
Tomek | 2005-12-25 21:30 |
reklamacja |
sg | 2006-02-10 23:11 |
Reklamacja? |
Michał_Komorowski | 2006-02-16 20:52 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
do kogo reklamacja ? |
Archeo | 2006-05-05 16:28 |