poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo.podatki |
2006-01-25 20:30 | Jak wpisac ubezpieczenie w koszty | H |
Witam, nie wiem z jakimi datami wpisac ubezpieczenie, ktore otrzymalem i jest wystawione jako faktura VAT w grudniu, ale fizycznie zaplacilem(zrobilem przelew) w styczniu. Serdecznie prosze o wskazowki pozdrawiam hubert |
2006-01-29 19:17 | Re: Jak wpisac ubezpieczenie w koszty | MoJoRa |
> Witam, > > nie wiem z jakimi datami wpisac ubezpieczenie, > ktore otrzymalem i jest wystawione jako faktura VAT w grudniu, > ale fizycznie zaplacilem(zrobilem przelew) w styczniu. Przy założeniu, że prowadzisz pełne księgi rachunkowe: skoro faktura jest z grudniową datą, to według mnie fakturę rejestrujesz w grudniu, ale... ubezpieczenie jest typowym rozliczeniem miedzyokresowym kosztów (czynnym), tzn. nie można jej od razu w całości zaliczyć w koszty, tylko co miesiąc po kawałku. Np. jak ubezpieczenie obejmuje okres 12 miesięcy od stycznia do grudnia 2006, to co miesiąc w koszty księgujemy 1/12 wartosci polisy. M. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Co wpisac a co nie w remanent roczny? |
and | 2005-11-29 14:19 |
Gdzie wpisac fakture bez praw do odliczen? |
and | 2005-12-08 10:35 |
Wiza i ubezpieczenie a koszty uzyskania przychodu. |
Calnineczka | 2006-02-07 23:03 |
W KTORA RUBRYKE WPISAC? |
irena | 2006-02-27 17:48 |
palmtop? gdzie wpisac |
Marcin | 2006-04-18 18:58 |
palmtop? gdzie wpisac |
Marcin | 2006-04-18 18:58 |
Opłata za rejestrację VAT w koszty? jak? |
PiotrB. | 2006-10-29 23:17 |
AC,OC - jak wciagnac w koszty ? |
Fantom | 2006-12-04 18:33 |
czy moge wpisac w koszty caly koszt wynajmu mieszkania? |
Rafal T. | 2007-06-04 00:55 |
jak rozliczac koszty? |
Michał Trych | 2007-06-12 23:41 |