poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-12-02 20:59 | Niechciana usługa. | Jan Bartnik |
Witam. Niedawno dorobiłem się stałego łącza, z czym wiąże się umowa na 24 miesiące. W ramach umowy na 2-miesięczny okres testowy zostaje włączona Usługa. Zgodnie z regulaminem, z Usługi można zrezygnować poprzez zalogowanie się na stronę ISP i "usunięcie klucza licencyjnego" do Usługi. W tym miejscu zaczynają się problemy, ponieważ po zalogowaniu brak jest jakiegokolwiek klucza licencyjnego (we wskazanym przez ISP miejscu)... a co za tym idzie, brak możliwości jego usunięcia. Podczas okresu testowego (opłata miesięczna za Usługę - 1 PLN) pomyślałem, że tak musi być i Usługa sama się dezaktywuje po okresie testowym. Oczywiście, było inaczej. Teraz Usługa kosztuje 8 PLN /m-c a rezygnacja z niej jest dodatkowo płatna. Tylko coż z tego, skoro wciąż jedynym sposobem rezygnacji jest (wg ISP) "zalogowanie i kliknięcie". I jak tu zrezygnować? Konsultanci ISP na pytanie jak zrezygnować z Usługi wpadli na błyskotliwy pomysł. Aby zrezygnować z Usługi wystarczy zrezygnować z ISP (co oznacza koszty zbliżone do tysiąca złotych) i znów się przyłączyć do sieci :) Chęć rezygnacji była i została ona wyrażona w sposób dostateczny - przez nieużywanie Usługi. Ma zastosowanie art. 60 Kodeksu Cywilnego? Jak ew. ugryźć ten problem? -- Pozdrawiam, Jasko Bartnik |
2008-12-02 23:36 | Re: Niechciana usługa. | Marcin Debowski |
Dnia 02.12.2008 Jan Bartnik > Niedawno dorobiłem się stałego łącza, z czym wiąże się umowa na 24 > miesiące. W ramach umowy na 2-miesięczny okres testowy zostaje włączona > Usługa. Zgodnie z regulaminem, z Usługi można zrezygnować poprzez > zalogowanie się na stronę ISP i "usunięcie klucza licencyjnego" do Usługi. > W tym miejscu zaczynają się problemy, ponieważ po zalogowaniu brak jest > jakiegokolwiek klucza licencyjnego (we wskazanym przez ISP miejscu)... a co > za tym idzie, brak możliwości jego usunięcia. > niej jest dodatkowo płatna. Tylko coż z tego, skoro wciąż jedynym sposobem > rezygnacji jest (wg ISP) "zalogowanie i kliknięcie". I jak tu zrezygnować? A jak zawierałeś tę umowę, też przez zalogowanie i kliknięcie? :) -- Marcin |
||
2008-12-03 08:32 | Re: Niechciana usługa. | Jan Bartnik |
Dnia Wed, 3 Dec 2008 06:36:02 +0800, Marcin Debowski napisał(a): >> niej jest dodatkowo płatna. Tylko coż z tego, skoro wciąż jedynym sposobem >> rezygnacji jest (wg ISP) "zalogowanie i kliknięcie". I jak tu zrezygnować? > A jak zawierałeś tę umowę, też przez zalogowanie i kliknięcie? :) Zrezygnować z usługi ISP mogę pisemnie, co mi zaproponowali. Ale wg regulaminu rezygnacja z Usługi będącej nieobowiązkowym elementem usługi ISP musi się odbyć przez Internetowy System Administracji. W ramach Usługi można zamówić sobie klucz produktu. Rezygnacja z Usługi następuje przez jego usunięcie. Klucz nigdy nie został pobrany więc chyba jasne jest, że klient w ten sposób wyraża (w sposób dostateczny) wolę rezygnacji z usługi. -- Pozdrawiam, Jasko Bartnik |
||
2008-12-03 09:18 | Re: Niechciana usługa. | Marcin Debowski |
Dnia 03.12.2008 Jan Bartnik > Dnia Wed, 3 Dec 2008 06:36:02 +0800, Marcin Debowski napisał(a): >>> niej jest dodatkowo płatna. Tylko coż z tego, skoro wciąż jedynym sposobem >>> rezygnacji jest (wg ISP) "zalogowanie i kliknięcie". I jak tu zrezygnować? >> A jak zawierałeś tę umowę, też przez zalogowanie i kliknięcie? :) > Zrezygnować z usługi ISP mogę pisemnie, co mi zaproponowali. Ale wg > regulaminu rezygnacja z Usługi będącej nieobowiązkowym elementem usługi ISP > musi się odbyć przez Internetowy System Administracji. No ale skoro to niemozliwe, to dlaczego nie masz przesłać oświadczenia woli w "normalny" sposób, czyli pisemnie dodatkowo informując ich o powodach takiej formy oświadczenia. > W ramach Usługi można zamówić sobie klucz produktu. Rezygnacja z Usługi > następuje przez jego usunięcie. Klucz nigdy nie został pobrany więc chyba > jasne jest, że klient w ten sposób wyraża (w sposób dostateczny) wolę > rezygnacji z usługi. MZ nie jest dostateczny bo nie jest klarownym oświadczeniem Twojej woli. To, że ktos czegoś nie pobrał nie oznacza, że nie zamierza skorzystać z takiej możliwości - mogło Ci się do tej pory zwyczajnie nie chcieć np. -- Marcin |
||
2008-12-03 11:00 | Re: Niechciana usługa. | Herald |
Dnia Wed, 3 Dec 2008 08:32:38 +0100, Jan Bartnik napisał(a): > Dnia Wed, 3 Dec 2008 06:36:02 +0800, Marcin Debowski napisał(a): > >>> niej jest dodatkowo płatna. Tylko coż z tego, skoro wciąż jedynym sposobem >>> rezygnacji jest (wg ISP) "zalogowanie i kliknięcie". I jak tu zrezygnować? >> A jak zawierałeś tę umowę, też przez zalogowanie i kliknięcie? :) > > Zrezygnować z usługi ISP mogę pisemnie, co mi zaproponowali. Ale wg > regulaminu rezygnacja z Usługi będącej nieobowiązkowym elementem usługi ISP > musi się odbyć przez Internetowy System Administracji. > > W ramach Usługi można zamówić sobie klucz produktu. Rezygnacja z Usługi > następuje przez jego usunięcie. Klucz nigdy nie został pobrany więc chyba > jasne jest, że klient w ten sposób wyraża (w sposób dostateczny) wolę > rezygnacji z usługi. Niech zgadnę - mowa o chello i jakimś durnym "smart security" który wciskają każdemu i który JEŻELI nie korzystasz (nie aktywowałeś nawet usługi) musisz wypowiedzieć!!! Ja zrezygnowałem z tego czegoś, poprzez mejla - i tylko tak. Nie da się zrezygnować z smart security przez konsultanta, jak jest w przypadku np. kanałów premium - tutaj wystarczy telefon do BOKu i po sprawie. W mejlu umieść swoje dane, adres, nr umowy i koniecznie nr abonenta oraz to ze po okresie "promocyjnym" czy z chwila obecna rezygnujesz z tego barachła. |
||
2008-12-03 18:39 | Re: Niechciana usługa. | Jan Bartnik |
Dnia Wed, 3 Dec 2008 11:00:14 +0100, Herald napisał(a): > Niech zgadnę - mowa o chello i jakimś durnym "smart security" który > wciskają każdemu i który JEŻELI nie korzystasz (nie aktywowałeś nawet > usługi) musisz wypowiedzieć!!! Bardzo blisko :) Nie chciałem nazwy zdradzać ale powiem - Aster i pakiet F-Secure. > W mejlu umieść swoje dane, adres, nr umowy i koniecznie nr abonenta oraz to > ze po okresie "promocyjnym" czy z chwila obecna rezygnujesz z tego > barachła. Właśnie z nimi pertraktuję na temat zwrotu kasy za coś co mi na siłe wcisnęli, upierając się, że zrezygnować można tylko w sposób, w który zrezygnować się nie da ;) -- Pozdrawiam, Jasko Bartnik |
||
2008-12-03 22:19 | Re: Niechciana usługa. | Animka |
W dniu 2008-12-03 18:39 Jan Bartnik napisał/a: > Dnia Wed, 3 Dec 2008 11:00:14 +0100, Herald napisał(a): > >> Niech zgadnę - mowa o chello i jakimś durnym "smart security" który >> wciskają każdemu i który JEŻELI nie korzystasz (nie aktywowałeś nawet >> usługi) musisz wypowiedzieć!!! > > Bardzo blisko :) Nie chciałem nazwy zdradzać ale powiem - Aster i pakiet > F-Secure. > >> W mejlu umieść swoje dane, adres, nr umowy i koniecznie nr abonenta oraz to >> ze po okresie "promocyjnym" czy z chwila obecna rezygnujesz z tego >> barachła. > > Właśnie z nimi pertraktuję na temat zwrotu kasy za coś co mi na siłe > wcisnęli, upierając się, że zrezygnować można tylko w sposób, w który > zrezygnować się nie da ;) Tu masz obrońcę (UKE): http://www.gadu-gadu.pl/biuro-prasowe/firma-gadu-gadu/402 -- animka |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Zle wykonana usługa w ASO |
Krzysztof K | 2005-11-08 18:09 |
źle wykonana usługa -murarz spartolił |
pawelj | 2005-11-09 01:07 |
Wykonana usługa - firma nie chce odebrać/podpisać faktury. |
Zidamian | 2006-01-10 22:29 |
usługa |
log | 2006-02-09 11:55 |
Niechciana konkubina... |
Tarcamion | 2006-07-16 16:37 |
allegro.pl - a usługa sprzedazy na rzecz os 3 |
lukeskyobi | 2006-11-22 13:58 |
usługa sprzątania klatki schodowej |
>mi | 2007-02-23 11:51 |
niechciana ochrona na koszt podatnikow |
gex | 2007-11-17 21:03 |
Niechciana oferta pracy jest także spamem? |
GG | 2008-08-13 09:15 |