poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2011-07-04 22:50 | Polsat straszy procedurą windykacyjną | Marek |
1. W maju wypowiedziałem umowę z miesięcznym wypowiedzeniem. /pismo za zwrotnym potwierdzeniem odbioru/ 2. Konsultant potwierdził, że okres wypowiedzenia to jeden miesiąc, wyliczył kwotę, którą mam zapłacić, zapłaciłem. 3. Uznałem sprawę za zamkniętą. Z polsatu żadnej korespondencji w przedmiotowej sprawie nie otrzymałem. Ani potwierdzenia rozwiązania umowy, ani informacji, że okres wypowiedzenia jest dłuższy, niż miesiąc. 4. Dostałem sms-a z info, że ... zalegam z płatnościami. 5. Zadzwoniłem. Konsultantka- tym razem już wyraźnie zniecierpliwiona powiedziała, że wypowiedzenie jest 3 miesięczne i powołała się na zmianę regulaminu /nigdy żadnych aneksów nie podpisywałem/ 6. po kilku dniach dostałem mail: ---------- Uwaga! Minął termin płatności za usługi świadczone przez Cyfrowy Polsat S.A. Kontrakt Do zapłaty xxxxxxxx 39,90 zł Razem 39,90 zł realizację procedury windykacyjnej. Kwotę zadłużenia należy wpłacić na indywidualny numer rachunku bankowego odpowiednio dla właściwego kontraktu. ------------ Czy konsultanci są niekompetentni, czy może należy rozmowy z nimi nagrywać ??? Te 40 zł to nie problem, problemem jest sposób traktowania klienta. |
2011-07-05 01:03 | Re: Polsat straszy procedurą windykacyjną | Massai |
Marek wrote: > 1. W maju wypowiedziałem umowę z miesięcznym wypowiedzeniem. /pismo za > zwrotnym potwierdzeniem odbioru/ > 2. Konsultant potwierdził, że okres wypowiedzenia to jeden miesiąc, > wyliczył kwotę, którą mam zapłacić, zapłaciłem. > 3. Uznałem sprawę za zamkniętą. Z polsatu żadnej korespondencji w > przedmiotowej sprawie nie otrzymałem. Ani potwierdzenia rozwiązania > umowy, ani informacji, że okres wypowiedzenia jest dłuższy, niż > miesiąc. 4. Dostałem sms-a z info, że ... zalegam z płatnościami. > 5. Zadzwoniłem. Konsultantka- tym razem już wyraźnie zniecierpliwiona > powiedziała, że wypowiedzenie jest 3 miesięczne i powołała się na > zmianę regulaminu /nigdy żadnych aneksów nie podpisywałem/ Więc sprawdź tylko czy ten regulamin który był kiedy podpisywałeś przewiduje 1 miesiąc wypowiedzenia. Jeśli tak to pisemnie ich powiadom że wypowiedziałeś umowę, zachowując termin wypowiedzenia zgodnie z regulaminem Ciebie obowiązującym, że dalsze próby wyciągnięcia od ciebie pieniędzy potraktujesz jak próbę wyłudzenia, a za wszelkie bezprawne sankcje wobec Ciebie zastosowane (typu wpisanie do BIK) - będziesz się domagał odszkodowania przed sądem powszechnym. Termin wypowiedzenia jest istotnym elementem umowy. Nie można go zmienić ot tak sobie - inaczej by wszyscy po nałapaniu klientów ustalali termin wypowiedzenia na 20 lat... A co do konsultantki - nie warto z nimi rozmawiać. Niestety, w takich sytuacjach nagminnie kłamią, wciskają kompletne głupoty, zasłaniają się niewiedzą itd - taki mają prikaz z góry żeby zatrzymać klienta za wszelką cenę, bądź wyciągnąć jeszcze parę groszy. -- Pozdro Massai |
||
2011-07-05 12:35 | Re: Polsat straszy procedurą windykacyjną | Gotfryd Smolik news |
On Mon, 4 Jul 2011, Marek wrote: > Czy konsultanci są niekompetentni, > czy może należy rozmowy z nimi nagrywać ??? To nie jest alternatywa. Jak sprawa jest sporna, przyjęcie wersji "2x tak" wydaje się być słuszne ;) pzdr, Gotfryd |
||
2011-07-05 12:39 | Re: Polsat straszy procedurą windykacyjną | m0rszczuk |
>> czy może należy rozmowy z nimi nagrywać ??? radzem pozostać na piśmie ba |
||
2011-07-05 13:41 | Re: Polsat straszy procedurą windykacyjną | Eneuel Leszek Ciszewski |
"m0rszczuk" iuupkr$uu7$1@news.onet.pl >>> czy może należy rozmowy z nimi nagrywać ??? > radzem pozostać na piśmie I ja uważam, że zawsze w takich sytuacjach (jak wypowiedzenie umowy) warto mieć stosowny papierek. Wziąć przy wypowiedzeniu (nawet domagać się w razie potrzeby) i zachować przynajmniej na kilka lat. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
||
2011-07-05 14:36 | Re: Polsat straszy procedurą windykacyjną | AT |
Użytkownik "Marek" news:10aphbak7mpp6$.oxxeadju5f5b.dlg@40tude.net... > 1. W maju wypowiedziałem umowę z miesięcznym wypowiedzeniem. /pismo za > zwrotnym potwierdzeniem odbioru/ > 2. Konsultant potwierdził, że okres wypowiedzenia to jeden miesiąc, > wyliczył kwotę, którą mam zapłacić, zapłaciłem. > 3. Uznałem sprawę za zamkniętą. Z polsatu żadnej korespondencji w > przedmiotowej sprawie nie otrzymałem. Ani potwierdzenia rozwiązania umowy, > ani informacji, że okres wypowiedzenia jest dłuższy, niż miesiąc. > 4. Dostałem sms-a z info, że ... zalegam z płatnościami. > 5. Zadzwoniłem. Konsultantka- tym razem już wyraźnie zniecierpliwiona > powiedziała, że wypowiedzenie jest 3 miesięczne i powołała się na zmianę > regulaminu /nigdy żadnych aneksów nie podpisywałem/ U mnie w umowie był 3 miesięczny, jeśli zmieniali regulamin, powinni wysłać listem poleconym, ze albo akceptujesz albo rozwiązujesz umowe Mojej babcie wysłali pismo, którego nie rozumiała. po miesiącu mi pokazuje a tam, ze podnosza cene z 9.9zł do chyba 16zł a jak nie pasuje to moge wypowiedzieć umowę z okresem 3 miesięcznym i te 3 miechy bede płacił 9.9zł a jak pasuje to ze następne FV bedą wyższe, nieodpowiadanie na to pismo do do 5 maja napisali jest rownoznaczne z akceptacją warunków. sprytne z ich strony, a czy legalne? |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Jak pogonić Polsat |
Czapla | 2006-05-12 15:14 |
Straszy mnie?!! Buahahaha |
dramaturg | 2006-11-10 09:16 |
Czy retransmisja TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN jest legalna |
Rafał_M | 2007-02-02 13:50 |
Tele2 straszy windykacją |
Jacek | 2008-01-21 10:42 |
Jak to ugryzc? Polsat... |
Damian | 2008-05-16 12:02 |
Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy (troche dlugie) |
rabar-bar | 2008-08-26 19:28 |
POLSAT CYFROWY - reklamacja |
moru_s_666 | 2009-06-24 17:26 |
Windykacja - firma windykacyjną a prawo |
Krzysztof 'kw1618' z Wars | 2009-10-28 08:00 |
Cyfrowy Polsat i czarny pasek reklamowy |
Arek | 2010-07-18 22:45 |
pobieraczek.pl straszy? |
rpc5jhg | 2010-09-06 07:44 |