Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2006-08-22 08:56 Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? maximus
> Sluze - przeczytaj pkt 1 tegoz paragrafu. Stanowi on co operator Orenge
> uznaje za reklamacje - wyraznie zdefinowal. A Ty nie reklamujesz uslugi
> - tylko sam rachunek. Wlasnie na tym sie opieralem jak sie z nimi bilem.
>

Przecież wyraźnie jest napisane " W PRZYPADKU REKLAMACJI RACHUNKU
TELEFONICZNEGO".

> nie - wpadasz do salonu, wyciagasz kierownika z brode, pokazujesz
> palcem i po chwili telefon dziala. Owszem upierdliwe, ale skuteczne. Dla
> wzmocnienia efektu, szczegolnie jak trafiasz na oporna materie - mozesz
> zaproponowac ze pojdziesz na sale obslugi i zaczniesz glosno mowic
> kliento ze jak podpisza umowe to moga zostac oszukani - to dziala;-)
>

Dziekuję za pomoc na razie sytuacja jest taka że w telefonie wszystko działa
częsci faktury nie zapłaciłem i czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji.

2006-08-22 09:34 Re: reklamacja - jak to właściwie jest Piotr Biegała
W dniu wto, 22 sie 2006 o 08:56 GMT maximus napisał na grupę:

>> Sluze - przeczytaj pkt 1 tegoz paragrafu. Stanowi on co operator Orenge
>> uznaje za reklamacje - wyraznie zdefinowal. A Ty nie reklamujesz uslugi
>> - tylko sam rachunek. Wlasnie na tym sie opieralem jak sie z nimi bilem.
>>

>Przecież wyraźnie jest napisane " W PRZYPADKU REKLAMACJI RACHUNKU
>TELEFONICZNEGO".

Napisalem wyraznie - pkt. pierwszy - tam masz okreslona pojkemnosc slowa
RELAMACJA dla potrzeb tegoz regulaminu. WYraznie stanowi co jest
REKLAMACJA a co nia nie jest. I ZASTTRZEZENIA do rachunku telefonicznego
zgodnie z definicja slowa REKLAMACJA - reklamacja nie sa. Oni sami
sobie przecza.

Przeczytaj to na spokojnie wlasnie w ich regulaminie - co jest
raklamacja. A pozniej sami uzywaja slowa reklamacja w dziale o rachunku.


>> nie - wpadasz do salonu, wyciagasz kierownika z brode, pokazujesz
>> palcem i po chwili telefon dziala. Owszem upierdliwe, ale skuteczne. Dla
>> wzmocnienia efektu, szczegolnie jak trafiasz na oporna materie - mozesz
>> zaproponowac ze pojdziesz na sale obslugi i zaczniesz glosno mowic
>> kliento ze jak podpisza umowe to moga zostac oszukani - to dziala;-)
>>

>Dziekuję za pomoc na razie sytuacja jest taka że w telefonie wszystko działa
>częsci faktury nie zapłaciłem i czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji.

i slusznie - nie placisz co sie nie nalezy.


--
Pozdrawiam
piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała
2006-08-22 13:33 Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? Tiger
Orange moze do woli sobie mantyczyc, co wedlug nich jest reklamacja a co nie
jest. Klient ma prawo reklamowac to, co wedlug niego jest nieuczciwe a
operator ma obowiazek sie ustosunkowac i rozpatrzyc REKLAMACJE. Bo czy to
jest reklamacja czy nie - to juz zalezy od faktow, a nie widzimisie
operatora. Niedozwolony zapis w umowie, na moje oko.

Pozdrawiam,

Tiger

2006-08-22 14:12 Re: reklamacja - jak to właściwie jest Piotr Biegała
W dniu wto, 22 sie 2006 o 13:33 GMT Tiger napisał na grupę:

>Orange moze do woli sobie mantyczyc, co wedlug nich jest reklamacja a co nie
>jest. Klient ma prawo reklamowac to, co wedlug niego jest nieuczciwe a
>operator ma obowiazek sie ustosunkowac i rozpatrzyc REKLAMACJE. Bo czy to
>jest reklamacja czy nie - to juz zalezy od faktow, a nie widzimisie
>operatora. Niedozwolony zapis w umowie, na moje oko.

Nie zrozumiales tego calego dowcipu w ich regulaminie - wiec zacytuje
stosowne punkty:

ROZDZIAŁ IV REKLAMACJE

§ 32 1. Reklamacją jest zgłoszenie przez Abonenta
lub Użytkownika niezadowolenia lub roszczeń z tytułu niewykonania lub
nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych przez Operatora.


Jak widac - wyraznie okreslili co to jest REKLAMACJA.

A teraz :

§ 32 5. W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent
zobowiązany jest wymienić kwestionowaną pozycję i kwotę. Złożenie
reklamacji nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty w całości rachunku
telefonicznego.

W przypadku REKLAMACJI - a reklamacja jest to co w pkt. 1 - zas
wystawienie faktury nie jest usluga telekomunikacyjna. WObec czego nie
mozemy zlozyc REKLAMACJI a np. Zażalenie;-)) Bowiem reklamacja nie
obejmuje wystawienia faktury;-)))


I o to mi chodzilo i na tej podstawie odblokowywali mi telefony w
podskokach. A ja placilem tyle ile sie nalezalo a nie ile chcieli.



--
Pozdrawiam
piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała
2006-08-22 14:33 Re: reklamacja - jak to właściwie jestprosz Maciej Bebenek
Piotr Biegała napisał(a):

> Nie zrozumiales tego calego dowcipu w ich regulaminie - wiec zacytuje
> stosowne punkty:
>
> ROZDZIAŁ IV REKLAMACJE
>
> § 32 1. Reklamacją jest zgłoszenie przez Abonenta
> lub Użytkownika niezadowolenia lub roszczeń z tytułu niewykonania lub
> nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych przez Operatora.
>
>
> Jak widac - wyraznie okreslili co to jest REKLAMACJA.
>
> A teraz :
>
> § 32 5. W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent
> zobowiązany jest wymienić kwestionowaną pozycję i kwotę. Złożenie
> reklamacji nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty w całości rachunku
> telefonicznego.
>
> W przypadku REKLAMACJI - a reklamacja jest to co w pkt. 1 - zas
> wystawienie faktury nie jest usluga telekomunikacyjna. WObec czego nie
> mozemy zlozyc REKLAMACJI a np. Zażalenie;-)) Bowiem reklamacja nie
> obejmuje wystawienia faktury;-)))
>

Nie, Piotrze. Reklamacja w rozumieniu PT znaczy dużo więcej. Szczegółowy
tryb rozpatrywania reklamacji m.in. z tytułu niewykonania lub
nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej lub nieprawidłowego
obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi telekomunikacyjnej
reguluje rozporządzenie MI ((Dz. U. z dnia 18 października 2004 r. poz.
2291). Ustawa dorzuca parę innych spraw.

Wystawienie faktury NIE JEST usługą telekomunikacyjna, natomiast
nieprawidłowe obliczenie należność za te usługi już mieści się w
kategorii reklamacji, stąd chociażby zastosowanie art. 106 ust. 3 -
30dniowy czas rozpatrywania reklamacji zagrożony sankcją ;-)

>
> I o to mi chodzilo i na tej podstawie odblokowywali mi telefony w
> podskokach. A ja placilem tyle ile sie nalezalo a nie ile chcieli.

A tego to już PT ani rozporządzenie nie reguluje. W tym miejscu
regulamin można potraktować jako wiążący ;-(

M.
2006-08-22 15:01 Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę Piotr Biegała
W dniu wto, 22 sie 2006 o 14:33 GMT Maciej Bebenek napisał na grupę:

>Nie, Piotrze. Reklamacja w rozumieniu PT znaczy dużo więcej. Szczegółowy

owszem - w rozumieniu PT - tak. A tutaj Ornage samo sobie zaklada
kaganiec na paszcze;-)

>> I o to mi chodzilo i na tej podstawie odblokowywali mi telefony w
>> podskokach. A ja placilem tyle ile sie nalezalo a nie ile chcieli.

>A tego to już PT ani rozporządzenie nie reguluje. W tym miejscu
>regulamin można potraktować jako wiążący ;-(

bo ich regulamin jasno okreslil co jest rklamacja i na tej podstawie ich
kopałem, a nie na podstaiwe PT ktore w tym konkretnym przypadku jest
niekorzystne dla abonenta;-)

--
Pozdrawiam
piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała
1 2 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Meldunek bez zgody - jak to właściwie jest

Funkcyjny 2005-12-15 04:58

[reklamacja]Proszę o pomoc w reklamacji butów

Mateusz 2005-12-19 20:52

proszę o pomoc

kica 2006-02-17 18:17

Proszę o pomoc.

Bogusław 2006-03-01 21:00

Pomoc adwokata - jak to jest?

Bogdan 2006-04-12 09:13

Pomoc adwokata - jak to jest?

Bogdan 2006-04-12 09:13

Pomoc de minimis - co to jest??? Czy szkolenia z EFS to jest pomoc

fReLuZ 2006-10-02 21:58

Sprawa dotyczy Umowy Ustnej jak walczyć. Proszę o POMOC!!!!

Evunia 2006-10-22 15:48

Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki

ewa 2006-11-16 17:44

Znaki towarowe Adidas, Nike itd jak to właściwie

kasiamach1 2007-06-17 20:57