poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-01-26 10:54 | Rozmowa telefoniczna z BOK Orange | Artur |
Witam. Mam takie pytanie. Swego czasu, zadzwoniłem do biura obsługi klienta sieci Orange w celu wyłączenia pewnej usługi od nowego okresu rozliczeniowego. Zdziwiłem się bardzo, kiedy okazało się, że usługę mam nadal włączoną. Zadzwoniłem oczywiście aby wyjaśnić sprawę. Pani stwierdziła, że owszem, był telefon do nich w tym czasie, ale ma zaznaczone, że rozmowa była na temat oferty i jedyne co mogę zrobić, to złożyć reklamację. Wydaje mi się, że sprawa przegrana, bo jak im udowodnię, że dzwoniłem.. ale może jest jakiś sposób? Mniejsza o pieniądze... wkurzyli mnie :) Artur |
2007-01-26 11:23 | Re: Rozmowa telefoniczna z BOK Orange | m |
Użytkownik "Artur" news:20070126095506.526F.0.NOFFLE@wwwusers.dolsat.pl... > Witam. > Mam takie pytanie. Swego czasu, zadzwoniłem do biura obsługi klienta sieci > Orange w celu wyłączenia pewnej usługi od nowego okresu rozliczeniowego. > Zdziwiłem się bardzo, kiedy okazało się, że usługę mam nadal włączoną. > Zadzwoniłem oczywiście aby wyjaśnić sprawę. Pani stwierdziła, że owszem, > był telefon do nich w tym czasie, ale ma zaznaczone, że rozmowa była na > temat oferty i jedyne co mogę zrobić, to złożyć reklamację. Wydaje mi się, > że sprawa przegrana, bo jak im udowodnię, że dzwoniłem.. ale może jest > jakiś sposób? Mniejsza o pieniądze... wkurzyli mnie :) > Artur Witam w klubie wkurzonych na Orange. Ja przeszedłęm do Ery narazie nie ma problemu |
||
2007-01-26 11:50 | Re: Rozmowa telefoniczna z BOK Orange | Henry (k) |
Dnia Fri, 26 Jan 2007 10:54:45 +0100, Artur napisał(a): > Mam takie pytanie. Swego czasu, zadzwoniłem do biura obsługi klienta sieci > Orange w celu wyłączenia pewnej usługi od nowego okresu rozliczeniowego. > Zdziwiłem się bardzo, kiedy okazało się, że usługę mam nadal włączoną. > Zadzwoniłem oczywiście aby wyjaśnić sprawę. Pani stwierdziła, że owszem, był > telefon do nich w tym czasie, ale ma zaznaczone, że rozmowa była na temat > oferty i jedyne co mogę zrobić, to złożyć reklamację. Wydaje mi się, że > sprawa przegrana, bo jak im udowodnię, że dzwoniłem.. ale może jest jakiś > sposób? Mniejsza o pieniądze... wkurzyli mnie :) Złóż reklamację - uznają Ci ją - z tego co czytałem na innym forum oni po prostu robią jak firmy ubezpieczeniowe - najpierw odrzucić, a jak klient się przypyszczy to uznać. I tak im się to opłaci bo większość klientów oleje problem, a kilku co odejdzie nie ma wcale takiego znaczenia w masie dających się doić łosi. Pozdrawiam, Henry |
||
2007-01-26 12:45 | Re: Rozmowa telefoniczna z BOK Orange | Lukasz |
Zawsze pytaj o nazwisko, albo numer id osoby z która rozmawiasz i zanotuj też czas rozmowy. Później łatwiej Ci będzie się powołac na taką rozmowę. Inaczej, jak zadzwonisz ponownie, to będziesz się wił: "rozmawiałem kilka dni temu z JAKĄŚ PANIĄ...". Druga rada, to nagrywaj rozmowy. teraz większosc komórek m taka funkcję. -- Lukasz |
||
2007-01-26 12:59 | Re: Rozmowa telefoniczna z BOK Orange | Big Jack |
W wiadomości: news:epckr7$5r2$1@atlantis.news.tpi.pl użytkownik *m* napisał(a): > Witam w klubie wkurzonych na Orange. Ja przeszedłęm do Ery narazie > nie ma problemu Ja z powodu krętactw ERY przeszedłem do ówczesnej IDEI. -- Big Jack ////// ( o o) GG: *660675* --ooO-( )-Ooo- http://tiny.pl/sww |
||
2007-01-26 20:33 | Re: Rozmowa telefoniczna z BOK Orange | Karol MARCHEWKA |
Lukasz napisał(a): > Zawsze pytaj o nazwisko, albo numer id osoby z która rozmawiasz i zanotuj > też czas rozmowy. Później łatwiej Ci będzie się powołac na taką rozmowę. > Inaczej, jak zadzwonisz ponownie, to będziesz się wił: "rozmawiałem kilka > dni temu z JAKĄŚ PANIĄ...". Mam co prawda taryfę firmową w Orange i nie wiem czy tak jest również w indywidualnych :-) ale po każdej rozmowie z BOK dostaję sms o treści: "Konsultant Jan NOWAK - dziękuje za rozmowę". Wiem z kim rozmawiałem i mam na to dowód w postaci sms-a :-) -- Pozdrawiam Karol MARCHEWKA troszkę więcej o mnie na stronie www.marchewka.za.pl Jeżeli piszesz na priv z adresu email wytnij tekst "-SPAMEROM-STOP-" |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Zmiana zakresu świadczenia usług telekomunikacyjnych [w BOK po podaniu PIN] |
jegi | 2005-10-18 09:00 |
idea - orange |
Paweł | 2005-12-09 12:31 |
Orange |
Dixi51 | 2006-04-01 21:07 |
Orange |
Dixi51 | 2006-04-01 21:07 |
reklamacja-Orange |
maximus | 2006-09-07 10:55 |
Pismo a rozmowa telefoniczna. |
Eneuel Leszek Ciszewski | 2006-11-29 19:33 |
reklamacja w Orange |
gordom | 2007-01-04 23:04 |
umowa - Orange |
Harry | 2007-01-22 22:08 |
www.ksiazka-telefoniczna.com |
smerf | 2007-02-26 11:35 |