poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-09-07 10:55 | reklamacja-Orange | maximus |
Po odmowie uznania reklamacji jakie mam dalsze możliwości dochodzenia swoich praw? Rozumiem sprawa cywilna lub postępowanie mediacyjne i polubowne. Czym jedno od drugiego się różni oraz z jakimi opłatami sie to wiąże? Może ktoś mnie uświadomić? Jakie są szanse wygrania sprawy w przypadku sporu o nałożenie opłaty za zablokowanie telefonu z powodu braku uregulowania wpłaty w terminie. Faktura nie dotarła na czas a w regulaminie ORANGE jest zapis "iż to na abonencie spada obowiązek informowania o braku nadejścia faktury w terminie" czego nie uczyniłem bo nie wiedziałem kiedy ona ma nadejść. Ciekawa sprawa to fakt że firma ORANGE w żadnym dokumencie jaki podpisywałem nie informuje abonenta o okresie rozliczeniowym jaki obowiązuje abonenta na podstawie którego wiedziałby kiedy ma "polować" na ową fakturę. Chyba, że na podstawie poprzedniej faktury. |
2006-09-07 17:01 | Re: reklamacja-Orange | fotomania |
Użytkownik "maximus" news:edompb$kld$1@news.onet.pl... > Jakie są szanse wygrania sprawy w przypadku sporu o nałożenie opłaty za > zablokowanie telefonu z powodu braku uregulowania wpłaty w terminie. > Faktura nie dotarła na czas a w regulaminie ORANGE jest zapis "iż to na > abonencie spada obowiązek informowania o braku nadejścia faktury w terminie" > czego nie uczyniłem bo nie wiedziałem kiedy ona ma nadejść. > Ciekawa sprawa to fakt że firma ORANGE w żadnym dokumencie jaki podpisywałem > nie informuje abonenta o okresie rozliczeniowym jaki obowiązuje abonenta na > podstawie którego wiedziałby kiedy ma "polować" na ową fakturę. Chyba, że na > podstawie poprzedniej faktury. Nie wiem jak ty ale ja dostaje sms , ze mam zaplacic fakture na taka a taka kwote . Faktury widzi tylko ksiegowa nawet do nich nie zagladam . Ostatnio przez przypadek zobaczylem ze mi licza SMS za 0,26 netto a w aneksie na warunkach szczegolnych mialem 0,16 netto . Liczyli wyzej przez caly rok , zlozylem reklamacje dostalem 490 PLN uznania . Twoj cykl jest liczony od daty podpisania umowy plus zdaje sie 7 dni do przodu na platnosc albo 14 dni . Wiec jezeli czytasz sms z systemu to nie ma mozliwosci zebys nie dostal sms informujacego o uplywie terminu |
||
2006-09-07 18:47 | Re: reklamacja-Orange | maximus |
A czy właściciel firmy nosi wszystkie telefony ze sobą ? Tak się składa, że numer rachunku do którego przynależy telefon na codzień posiada pracownik i nie mam pojęcia to tam ORANGE se wysyła SMS'ami. Druga sprawa podaj mi zapis w regulaminie który obliguje mnie do czytania SMS'ów bo ja takiego nie znam. |
||
2006-09-07 22:03 | Re: reklamacja-Orange | fotomania |
Użytkownik "maximus" news:edpief$pua$1@news.onet.pl... > A czy właściciel firmy nosi wszystkie telefony ze sobą ? > Tak się składa, że numer rachunku do którego przynależy telefon na codzień > posiada pracownik i nie mam pojęcia to tam ORANGE se wysyła SMS'ami. > Druga sprawa podaj mi zapis w regulaminie który obliguje mnie do czytania > SMS'ów bo ja takiego nie znam. Nie ma takiego zapisu , ale podpisales zobowiazanie do placenia naleznosci i podpisales umowe na siebie a nie na pracownika . Wiec jestes odpowiedzialny za ten numer , a IDEA ma w czarnej du... kto jest uzytkownikiem . Jezeli jestes wlascicielem firmy i jeszcze masz pracownika do ktorego telefonu nie masz dostepu . Nie chce ci sie polowac na faktury .....to zastanow sie nad zatrudniem mysliwego od faktur to primo . Mozesz takze skonsolidowac wszystkie numery telefonow w jedna fakture ( czy tak masz czy nie , nie wiem ) wtedy dostaniesz na swoj numer sms o zadluzeniu i nie bedziesz musial biegac za pracownikiem . A jezeli juz raz zaplacisz w terminie to wystarczy do tego terminu dodac 30 dni i zawsze bedziesz wplacic w terminie . A jaka kwote bez faktury i za darmo mozesz dowiedziec sie pod numerem 510 100 100 ( jest bezplatny ) Boszeee Jac |
||
2006-09-07 22:10 | Re: reklamacja-Orange | maximus |
> Nie ma takiego zapisu , ale podpisales zobowiazanie do placenia naleznosci i > podpisales umowe na siebie a nie na pracownika . Wiec jestes odpowiedzialny > za ten numer , a IDEA ma w czarnej du... kto jest uzytkownikiem . > I dlatego własnie będę dochodził swoich racji i mam ich sms'y w d...e. > Jezeli jestes wlascicielem firmy i jeszcze masz pracownika do ktorego > telefonu nie masz dostepu . Nie chce ci sie polowac na faktury .....to > zastanow sie nad zatrudniem mysliwego od faktur to primo . > ntg > Mozesz takze skonsolidowac wszystkie numery telefonow w jedna fakture ( czy > tak masz czy nie , nie wiem ) wtedy dostaniesz na swoj numer sms o > zadluzeniu i nie bedziesz musial biegac za pracownikiem . > nie w tym przypadku bo telefon mój jest zarejestrowany na inna firmę. Dzowniłem przekierowania działają tylko w przypadku telefonów w obrębie jednej firmy :( Ale to i tak nie na temat. > A jezeli juz raz zaplacisz w terminie to wystarczy do tego terminu dodac 30 > dni i zawsze bedziesz wplacic w terminie . A jaka kwote bez faktury i za > darmo mozesz dowiedziec sie pod numerem 510 100 100 ( jest bezplatny ) > A gdzie w umowie jest zapis że mam dzownić? znowu ntg. Patrz na pytanie z pierwszego watku jak nie potrafisz na temat napisac nie pisz nic. |
||
2006-09-07 22:19 | Re: reklamacja-Orange | Maciej Bebenek |
maximus napisał(a): >> > I dlatego własnie będę dochodził swoich racji i mam ich sms'y w d...e. Nie masz racji, w tym problem > A gdzie w umowie jest zapis że mam dzownić? > znowu ntg. W umowie, a dokładniej w regulaminie masz zapis o pilnowaniu terminu płatności i każdorazowym informowaniu, że nie otrzymałes faktury M. |
||
2006-09-07 22:32 | Re: reklamacja-Orange | blad |
Użytkownik "Maciej Bebenek" > W umowie, a dokładniej w regulaminie masz zapis o pilnowaniu terminu > płatności i każdorazowym informowaniu, że nie otrzymałes faktury a nie lepiej ustanowic Polecenie Zaplaty i niech sami pilnują terminu? *** blad *** |
||
2006-09-07 22:40 | Re: reklamacja-Orange | Maciej Bebenek |
blad napisał(a): > Użytkownik "Maciej Bebenek" >> W umowie, a dokładniej w regulaminie masz zapis o pilnowaniu terminu >> płatności i każdorazowym informowaniu, że nie otrzymałes faktury > > a nie lepiej ustanowic Polecenie Zaplaty i niech sami pilnują terminu? Dla 99 % społeczeństwa jest to mentalnie nie do przeskoczenia. Ktoś sam zabiera pieniądze z konta! M. PS. W przypadku największego operatora to też nie zawsze skutkuje. Znane są przykłady naliczania odsetek za zwłokę od nieterminowego generowania PZ przez wierzyciela ;-) |
||
2006-09-07 23:01 | Re: reklamacja-Orange | maximus |
> W umowie, a dokładniej w regulaminie masz zapis o pilnowaniu terminu > płatności i każdorazowym informowaniu, że nie otrzymałes faktury > zgadza się. Zablokowano mi po 2 tygodniach telefon to zorinetowałem się o braku zapłacenia faktury. Zadzowniłem że nie mam faktury, odblokowano, a wraz z następną fakturą naliczono za blokadę. Czyż to nie chore postępowanie? |
||
2006-09-07 23:05 | Re: reklamacja-Orange | Maciej Bebenek |
maximus napisał(a): > Czyż to nie chore postępowanie? przypomnę Ci podstawową zasadę kapitalizmu - czy ktoś Cie zmusił do wyboru TEGO operatora? Z tego co wiem, pozostali dwaj zachowują się "nieco" inaczej. M. |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Problem z taryfami Orange |
Grzesio Jastrzębie | 2005-11-29 09:43 |
idea - orange |
Paweł | 2005-12-09 12:31 |
Orange |
Dixi51 | 2006-04-01 21:07 |
Orange |
Dixi51 | 2006-04-01 21:07 |
Wypowiedzenie umowy w Orange |
mgora | 2006-09-06 15:50 |
Rozwiązanie umowy z ORANGE |
sotb | 2006-09-08 16:33 |
reklamacja w Orange |
gordom | 2007-01-04 23:04 |
umowa - Orange |
Harry | 2007-01-22 22:08 |
wypowiedzenie umowy ORANGE |
Rafał | 2007-04-28 10:41 |