poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-09-08 05:03 | Re: reklamacja-Orange | fotomania |
Użytkownik "maximus" news:edq1ah$jq3$1@news.onet.pl... > Zablokowano mi po 2 tygodniach telefon to zorinetowałem się o braku > zapłacenia faktury. > Zadzowniłem że nie mam faktury, odblokowano, a wraz z następną fakturą > naliczono za blokadę. > Czyż to nie chore postępowanie? Oplata jest zgodna z regulaminem ktory sam akceptujesz skladajac podpis na umowie/aneksie i tutaj konczy sie ten post . Jac. |
2006-09-08 12:49 | Re: reklamacja-Orange | Gotfryd Smolik news |
On Thu, 7 Sep 2006, maximus wrote: [...do "fotomania"...] >> Nie ma takiego zapisu , ale podpisales zobowiazanie do placenia naleznosci [...] >> darmo mozesz dowiedziec sie pod numerem 510 100 100 ( jest bezplatny ) >> > A gdzie w umowie jest zapis że mam dzownić? > znowu ntg. NTG jest IMO Twoje rozumowanie. Zniknąłeś z obrotu prawnego Prawo Telekomunikacyjne oraz Kodeks Cywilny. Sugerujesz że jak czegoś nie ma w umowie to nie ma żadnej regulacji? IMO fotomania podstawę Ci podał: *zobowiązałeś się terminowo płacić*. Dobrze gadał czy nie? (ja tam mam umowę z innym operatorem to nie wiem zobowiązania do czego "proponuje" Orange). Dla porządku - to nie pierwszy post (tu i na .podatki) kiedy komuś się wydaje że "jak nie ma faktury to nie ma konieczności płacenia", obowiązek zapłaty wynika z umowy, a to że np. z braku faktury nie możesz (w ramach DG) odliczyć VAT czy uznać kosztu IMO uprawnia do dochodzenia (cywilnie) odszkodowania od tego kto spowodował szkodę (w postaci zawyżenia podatku) nie wystawiając Ci f-ry, ale nijak nie zwalnia od przyjętego dobrowolnie obowiązku "płacenia w terminie" tudzież zgodnych z prawem kar umownych przyjętych dobrowolnie w umowie. Oczywiscie nie ma przepisu wprost nakazującego czytać SMSy, ale istnienie takich SMSów IMO kwalifikuje się za element "dochowanie staranności" ze strony operatora - starał się powiadomić o długu. Czy to ma znaczenie nie wiem, ale podejrzewam że jako kolejna kropla do dzbanu może mieć ;) > Patrz na pytanie z pierwszego watku jak nie potrafisz na temat napisac nie > pisz nic. Nie warcz, przyjmujesz postawy "przecież na pewno mam rację", a wtedy nie ma o co pytać i nad czym dyskutować :] A nuż jednak wyjdzie inaczej ;) pzdr, Gotfryd |
||
2006-09-08 15:19 | Re: reklamacja-Orange | maximus |
> Oplata jest zgodna z regulaminem ktory sam akceptujesz skladajac podpis na > umowie/aneksie i tutaj konczy sie ten post . > Nie byłbym taki pewien. W umowie nie ma podanego terminu w jakim należy zgłosić nieprawidłowości. |
||
2006-09-08 15:22 | Re: reklamacja-Orange | maximus |
> Nie warcz, przyjmujesz postawy "przecież na pewno mam rację", a wtedy > nie ma o co pytać i nad czym dyskutować :] > A nuż jednak wyjdzie inaczej ;) > Jednak zaryzykuję a tymaczasem dalej ntg. Dla przypomnienia pytanie brzmiało następująco: "Po odmowie uznania reklamacji jakie mam dalsze możliwości dochodzenia swoich praw? Rozumiem sprawa cywilna lub postępowanie mediacyjne i polubowne. Czym jedno od drugiego się różni oraz z jakimi opłatami sie to wiąże? Może ktoś mnie uświadomić?" |
||
2006-09-08 15:47 | Re: reklamacja-Orange | Maciej Bebenek |
Użytkownik maximus napisał: >>Oplata jest zgodna z regulaminem ktory sam akceptujesz skladajac podpis na >>umowie/aneksie i tutaj konczy sie ten post . >> > > Nie byłbym taki pewien. > W umowie nie ma podanego terminu w jakim należy zgłosić nieprawidłowości. > > Niezwłocznie. § 16. 6. W przypadku nieotrzymania rachunku telefonicznego za dany okres rozliczeniowy Abonent zobowiązany jest, z wyłączeniem § 16 pkt. 4, niezwłocznie zgłosić ten fakt do Operatora. Skutki niedokonania zgłoszenia obciążają Abonenta. M. |
||
2006-09-08 15:49 | Re: reklamacja-Orange | Maciej Bebenek |
Użytkownik maximus napisał: > "Po odmowie uznania reklamacji jakie mam dalsze możliwości dochodzenia > swoich > praw? Rozumiem sprawa cywilna lub postępowanie mediacyjne i polubowne. > Czym jedno od drugiego się różni oraz z jakimi opłatami sie to wiąże? > Może ktoś mnie uświadomić?" Tym, że postępowanie mediacyjne dotyczy wyłącznie konsumenta. http://www.uke.gov.pl/urtip/index.jsp?place=Menu07&news_cat_id=146&layou t=1 M. |
||
2006-09-08 19:06 | Re: reklamacja-Orange | Kira |
Re to: Maciej Bebenek [Thu, 07 Sep 2006 22:40:26 +0200]: > Dla 99 % społeczeństwa jest to mentalnie nie do przeskoczenia. > Ktoś sam zabiera pieniądze z konta! A dla mnie jest to praktycznie nie do przeskoczenia ;) - nigdy nie wiem, którego dnia miesiąca będę miała pieniądze na koncie i w jakich ilościach :) Kira |
||
2006-09-09 10:32 | Re: reklamacja-Orange | Gotfryd Smolik news |
On Fri, 8 Sep 2006, maximus wrote: > Jednak zaryzykuję a tymaczasem dalej ntg. TG. To znaczy "ta grupa" czyli dyskusyjna .prawo! :) To czy dyskusja pasuje do tego czego Ty oczekujesz jest sprawdą odrębną :O (znaczy zarzut że OT i mamy temat zmienić rozumiem, ale to nie jest NTG :)) Przyznam iż z braku przekonania co do racji (Twojej) nie mam konceptu czym by ugryźć odrzuconą reklamację. pzdr, Gotfryd |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Problem z taryfami Orange |
Grzesio Jastrzębie | 2005-11-29 09:43 |
idea - orange |
Paweł | 2005-12-09 12:31 |
Orange |
Dixi51 | 2006-04-01 21:07 |
Orange |
Dixi51 | 2006-04-01 21:07 |
Wypowiedzenie umowy w Orange |
mgora | 2006-09-06 15:50 |
Rozwiązanie umowy z ORANGE |
sotb | 2006-09-08 16:33 |
reklamacja w Orange |
gordom | 2007-01-04 23:04 |
umowa - Orange |
Harry | 2007-01-22 22:08 |
wypowiedzenie umowy ORANGE |
Rafał | 2007-04-28 10:41 |