poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2010-03-05 13:38 | trzykrotna naprawa | CeZ__134 |
Witam mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol. Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego samego problemu ? pozdrawiam CeZ__134 |
2010-03-05 13:40 | Re: trzykrotna naprawa | Liwiusz |
CeZ__134 pisze: > Witam > > mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i > musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol. > Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach > rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam > prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego samego > problemu ? Tylko warunki gwarancji. -- Liwiusz |
||
2010-03-05 13:46 | Re: trzykrotna naprawa | CeZ__134 |
>> Witam >> >> mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i >> musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol. >> Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach >> rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam >> prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego >> samego problemu ? > > > Tylko warunki gwarancji. W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji ? CeZ__134 |
||
2010-03-05 13:56 | Re: trzykrotna naprawa | Liwiusz |
CeZ__134 pisze: >> Tylko warunki gwarancji. > > > W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji ? W przypadku wady fabrycznej możesz reklamować z tytułu niezgodności z umową w ciągu 2 lat, masz jednak 2 miesiące od dnia wykrycia wady na poinformowanie o tym sprzedawcy. -- Liwiusz |
||
2010-03-05 14:04 | Re: trzykrotna naprawa | tadek |
On 5 Mar, 13:56, Liwiusz > CeZ__134 pisze: > > >> Tylko warunki gwarancji. > > > W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji ? > > W przypadku wady fabrycznej mo esz reklamowa z tytu u niezgodno ci z > umow w ci gu 2 lat, masz jednak 2 miesi ce od dnia wykrycia wady na > poinformowanie o tym sprzedawcy. > > -- > Liwiusz co racja to racja |
||
2010-03-05 14:32 | Re: trzykrotna naprawa | CeZ__134 |
> > >>> Tylko warunki gwarancji. >> >> >> W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji >> ? > > > W przypadku wady fabrycznej możesz reklamować z tytułu niezgodności z > umową w ciągu 2 lat, masz jednak 2 miesiące od dnia wykrycia wady na > poinformowanie o tym sprzedawcy. To jest na pewno wada fabryczna ,z tymze z roku 2008. producent noteboka pisal o tym i dobrze wiedzial- ja niestety kupilem ten komputer z ta wada . Kolejna ta sama ustera wystapila dzisiaj, dlatego nie wiem co robic jesli bedzie komputer juz kolejny raz w naprawia- czy moge po prostu zadac swroty kasy za kompyter czy jak .. PS;Ten komponent co nawalil wlasnie taka wada posiada, Byl juz 2x wymieniany. pozdr |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Naprawa gwarancyjna |
Tomasz Maleski | 2005-10-10 14:34 |
Naprawa a czyszczenie towaru. |
lesiu | 2006-06-05 13:48 |
Wymiana towaru/naprawa |
Zibi | 2006-06-25 20:37 |
"Naprawa" poduszki powietrznej |
Sebcio | 2006-09-14 09:38 |
Naprawa samochodu z AC a reklamacja |
Artur | 2007-07-03 14:44 |
Naprawa na gwarancji po upływie okresu gwar |
Maddy | 2008-03-31 09:52 |
Naprawa w ASO Toyoty |
Icek | 2008-10-24 16:43 |
naprawa gwarancyjna |
A-Geo | 2008-12-04 11:44 |
Naprawa laptopa? |
Jacek23 | 2009-04-01 15:18 |
naprawa gwarancyjna |
zoska | 2009-09-08 11:13 |